Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

"Een vierde verdachte zat in ziekenhuiskleren in een rolstoel. Hij leek zijn bewustzijn te verliezen en leek een oog te missen."
Goed gehandeld

Elders las ik dat ze gericht schoten..is al bekend of ze dit gericht hadden op specifieke doelen of gericht op zoveel mogelijk mensen?

Verschrikkelijk..hoe ziek zijn mensen dat ze zoiets doen.. :(

Elders las ik dat ze gericht schoten..is al bekend of ze dit gericht hadden op specifieke doelen of gericht op zoveel mogelijk mensen?

"Deze dekolonisatie begon niet afgelopen vrijdag..."
:trollfacex:

Het was terrorisme, het doel was zoveel mogelijk willekeurige slachtoffers.

"Deze dekolonisatie begon niet afgelopen vrijdag..."
:trollfacex:

Het was terrorisme, het doel was zoveel mogelijk willekeurige slachtoffers.

Terrorisme is niet altijd willekeurige slachtoffers, daarom vroeg ik het omdat media spreekt van 'gericht schieten'. Mja..gericht zoveel mogelijk slachtoffers maken denk ik dan (hoe dan ook afschuwelijk..).

(Ik reageer bewust niet op je grapje, maar ik snapte 'm wel :o )

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.026

"Een vierde verdachte zat in ziekenhuiskleren in een rolstoel. Hij leek zijn bewustzijn te verliezen en leek een oog te missen."
Goed gehandeld
Four-alleged-perpetrators-of-Moscow-Concert-Attack-1711360751830.jpg

Het 2e filmpje (de eerste na de lap tekst)

Terrorisme is niet altijd willekeurige slachtoffers, daarom vroeg ik het omdat media spreekt van 'gericht schieten'. Mja..gericht zoveel mogelijk slachtoffers maken denk ik dan (hoe dan ook afschuwelijk..).

(Ik reageer bewust niet op je grapje, maar ik snapte 'm wel :o )
Gericht op willekeurige mensen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.030
Het was niet gericht op willekeurige mensen.

Het was gericht op onschuldige burgers die een concert kwamen bezoeken. En het liefst zoveel mogelijk. Mannen, vrouwen, kinderen, maakt niet uit.

Het was niet gericht op willekeurige mensen.

Het was gericht op onschuldige burgers die een concert kwamen bezoeken. En het liefst zoveel mogelijk. Mannen, vrouwen, kinderen, maakt niet uit.

Ja ik snap het nu, ik las ook verder dat er 'dode moeder hun dode kinderen vasthielden', inderdaad gewoon willekeur. Verschrikkelijk..

Goed dat de verdachten zo netjes zijn behandeld :) (al vind ik wel, dat zulke behandeling alleen moreel gezien 'kan' na een vrijwillige schuldbekentenis of 'caught in the act'.)

Vinden jullie eigenlijk dat mensen die zoiets doen gemarteld mogen / moeten worden tijdens gevangenschap?

Die kerel die een oor mist schijnt gedwongen te zijn dat oor op te eten.

Zo nu en dan in elkaar slaan, vooral tijdens een verhoor, moet op zich nog wel kunnen denk ik, maar oren en ogen uitsnijden en dat soort praktijken vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. Dan verlaag je je ook tot hetzelfde niveau en dat moet je niet willen denk ik, ongeacht hoeveel leed en schade zo’n persoon heeft toegebracht. Het is imo best wel zinloos ook. Het is niet zo dat iemand er beter van wordt als je zo’n persoon zo behandeld.

Maar ik had het er dus gisteren met mijn vriendin over en ook met wat andere mensen uit mijn omgeving, en die vonden het allemaal wel terecht.

Is dat dan de westerling ergens diep in mij die dat soort dingen afkeurt? :hahaha:

Die krijgen de doodstraf natuurlijk

Vinden jullie eigenlijk dat mensen die zoiets doen gemarteld mogen / moeten worden tijdens gevangenschap?

Zo nu en dan in elkaar slaan, vooral tijdens een verhoor, moet op zich nog wel kunnen denk ik, maar oren en ogen uitsnijden en dat soort praktijken vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. Dan verlaag je je ook tot hetzelfde niveau en dat moet je niet willen denk ik, ongeacht hoeveel leed en schade zo’n persoon heeft toegebracht. Het is imo best wel zinloos ook. Het is niet zo dat iemand er beter van wordt als je zo’n persoon zo behandeld.

Maar ik had het er dus gisteren met mijn vriendin over en ook met wat andere mensen uit mijn omgeving, en die vonden het allemaal wel terecht.

Is dat dan de westerling ergens diep in mij die dat soort dingen afkeurt? :hahaha:

Ik ben daar een beetje dubbel in. Als het zo is wat je zegt, oor afsnijden en laten opeten, dat gaat voor mij ook te ver. Je wilt natuurlijk dat ze pijn hebben (als ze 100% het gedaan hebben), maar je moet dan ook denken aan mensenrechten etcetera (ookal dachten zij daar absoluut niet aan..).

Ja..dubbel. Ik snap het, ergens prima, maar ergens ook gewoon niet ok.
Voor mij is het denk ik vooral de 'het mag niet' die het mij lastiger maakt, het willen volgen van de regeltjes :o :o

Als ze mijn oor afsnijden... beken ik ook. Wie weet wat ze anders er nog meer afsnijden.

Jahoor prima, hun schieten zelf mensen overhoop.

Die krijgen de doodstraf natuurlijk

Vanaf 1997 is dat niet meer mogelijk.

Ze krijgen gewoon levenslang in zo’n strafkamp a la Black Dolphin. Daar was trouwens ooit een aflevering over op Discovery oid, Words toughest prisons heette het programma geloof ik.

Vanaf 1997 is dat niet meer mogelijk.

Ze krijgen gewoon levenslang in zo’n strafkamp a la Black Dolphin. Daar was trouwens ooit een aflevering over op Discovery oid, Words toughest prisons heette het programma geloof ik.
Daar overleven ze ook niet

Terug
Naar boven