MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.041
Vinden jullie eigenlijk dat mensen die zoiets doen gemarteld mogen / moeten worden tijdens gevangenschap?

Die kerel die een oor mist schijnt gedwongen te zijn dat oor op te eten.
Als je onschuldige burgers (waaronder kinderen) in een concertgebouw zomaar executeert?

Zo nu en dan in elkaar slaan, vooral tijdens een verhoor, moet op zich nog wel kunnen denk ik, maar oren en ogen uitsnijden en dat soort praktijken vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. Dan verlaag je je ook tot hetzelfde niveau en dat moet je niet willen denk ik, ongeacht hoeveel leed en schade zo’n persoon heeft toegebracht. Het is imo best wel zinloos ook. Het is niet zo dat iemand er beter van wordt als je zo’n persoon zo behandeld.
Het zijn nu nog verdachten en als je ze zo mishandeld hebben hun verklaringen volgens mij ook alleen maar minder minder waarde.

Daarnaast ligt het er vooral aan of je het straffen van daders doet uit wraak, als afschrikkende werking, of om herhaling te voorkomen.

Dan verlaag je je ook tot hetzelfde niveau en dat moet je niet willen denk ik, ongeacht hoeveel leed en schade zo’n persoon heeft toegebracht. Het is imo best wel zinloos ook. Het is niet zo dat iemand er beter van wordt als je zo’n persoon zo behandeld.
Dit.

Volgens mij is van martelen om info te krijgen bewezen dat het geen zin heeft. Het lastige dilemma is het ontvoerde kind met een eindige voorraad zuurstof.

Je moet nooit het monster worden wat je bestrijdt.

Laatst bewerkt:
  • #10.045
Wat je moet doen in zulke situaties is alle families van de daders opsporen en ze allemaal uitroeien tot er geen enkel nageslacht meer levend op deze aardkloot rondloopt.

Als er nog andere levens in gevaar zijn is het voor mij geen probleem om bepaalde druk te zetten op daders. Of dit in de vorm van een oor opeten is. Nee. Verder doet het gevangenisleven de rest wel. Benno L en dit soort figuren plaatsen in de open inrichting en het lost zich vanzelf op.

Om nog aan toe te voegen:

Ik denk dat je met het verbouwen van de gezichten ook een signaal afgeeft dat je dit als veiligheidsdienst totaal niet aan heb zien komen. Woede, onmacht en frustratie.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Pren
Vinden jullie eigenlijk dat mensen die zoiets doen gemarteld mogen / moeten worden tijdens gevangenschap?
Ja, elke x tot randje dood.
Elke andere straf zou ik namelijk als nabestaande niet erg genoeg vinden na wat zo iemand heeft gedaan.
Ik zou willen dat zo iemand lijdt.

• #10.050
Volgens werkt dat nu prima voor Israel.

• #10.052
Pas na 7 oktober hebben ze besloten te doen wat ik net voorstelde.
En hoe pakt dat uit voor Israel?
En voor Hamas?

Nog even los van het feit of Israël probeert zoveel mogelijk Palestijnen om te leggen of dat er statistisch gezien relatief weinig collateral damage is, helpt wat er momenteel gaande is niet op een weg naar een voor beide zijden betere situatie.

Pas na 7 oktober hebben ze besloten te doen wat ik net voorstelde.
En hoe pakt dat uit voor Israel?
En voor Hamas?
Ja, maar als je het aan de Palestijnen vraagt was 7 oktober een vergeldingsactie van weer iets anders. Het lijkt nu goed uit te pakken voor Israël (al zullen daar ook wel slachtoffers vallen), maar ergens in de toekomst zullen ze er geheid weer voor moeten boeten.

Ja, maar als je het aan de Palestijnen vraagt was 7 oktober een vergeldingsactie van weer iets anders. Het lijkt nu goed uit te pakken voor Israël (al zullen daar ook wel slachtoffers vallen), maar ergens in de toekomst zullen ze er geheid weer voor moeten boeten.
De huidige escalatie begon op 7 oktober en ik zie niet hoe dit voorlopig in het voordeel van Israël is. De gijzelaars zijn nog niet terug en Hamas bestaat nog. Mogelijk worden er gijzelaars geruild tegen moordenaars of de belofte dat de Hamas-leiding een vrije aftocht krijgt.

Ook kan ik je niet vertellen wat het alternatief voor Israël is zolang daar nog gijzelaars zitten. En al helemaal niet voor Netanyahu, die gaat er altijd prat op dat hij de man is voor veiligheid.

• #10.058
Anywho anyhow, mijn advies is ze allemaal martelen en hun hele bloedlijn verwijderen.

Terug
Naar boven