XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik kan er echt niet wakker van liggen als die gasten zolang mogelijk in leven worden gehouden en daarbij op deze manier gemarteld worden voor de rest van hun leven..... Mogelijk schrikt het ook een aantal ISIS strijders af dat ze nog een keer extra nadenken voor ze zulke capriolen uithalen.

Een beetje een terrorist boekt een enkeltje 77 maagden. Ipv je eigen oor als lunch te nuttigen.

Tja, je kan ook teruggaan naar die ene Joodse stam die Mohammed verraden zou hebben, maar dat lijkt me niet zo constructief.

Had je iets anders in gedachten?
Niets specifieks, maar ik vond het op dat moment gelijk al een daad die te verwachten was door hoe het er aan toe ging in die regio. Of er dan een concrete oorzaak te geven is, of dat het een gevolg van een opeenstapeling is van feiten en of dat recent was langer geleden doet er niet echt toe.

Ik kan er echt niet wakker van liggen als die gasten zolang mogelijk in leven worden gehouden en daarbij op deze manier gemarteld worden voor de rest van hun leven..... Mogelijk schrikt het ook een aantal ISIS strijders af dat ze nog een keer extra nadenken voor ze zulke capriolen uithalen.
Zou de gemiddelde Rus ook zo denken als ISIS dit had gedaan in Kiev?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.067
Gewaagde uitspraak zo vlak na een weekban.
Het uitroeien van een bloedlijn begint al aardig op het gedachtegoed van der Adolf te lijken.
Wut? Die gasten hebben net 130+ onschuldige burgers doodgeschoten.
Wat is dat toch met die moslimterroristen lovers hier.

Jij hebt geen enkel besef van WWII blijkbaar. Joden uit WWII vergelijken met moslimextremisten die net een aanslag hebben gepleegd
Koekoek.

Jij hebt geen enkel besef van WWII blijkbaar. Joden uit WWII vergelijken met moslimextremisten die net een aanslag hebben gepleegd
Koekoek.

9 van de 10 keer heeft de familie van zulke terroristen er niks mee te maken.

Dus met welke reden wil je 'gehele bloedlijn uitroeien' goedpraten?

Koekoek.
Weet jij hoe de Moslims in Tajikistan (als ze daar ook daadwerlijk vandaan komen) zijn behandeld door de Russen? Ik heb daar nog nooit wat over gehoord of gelezen en kan daar dus ook niets over zeggen.

Ja net zoals bij Abdeslam bedoel je? Toen half Molenwijk wist waar hij zat maar niks zei.

Uhuh.

Vergelijk het vooral met andere dingen.

Je bent gewoon onredelijk bezig en zelf op het randje van extremisme met 'hele bloedlijn verwijderen'. Doe gewoon normaal man.
Wat deze terroristen deden is afschuwelijk, maar als hun moeder, hun zoontje of hun pasgeboren nichtje er niks mee te maken hebben, dan is het vrij extreem om te zeggen dat zij verwijderd moeten worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.073
Trouwens wel weer typisch dat jij de aanval van Hamas op 7 okt waarbij 1300 onschuldige burgers omkwamen een gerechtvaardigde tegenaanval vond, maar wat ik zei, waar het islamitische terroristen betreft, jij dan weer niet normaal en gerechtvaardigd vind.

Trouwens wel weer typisch dat jij de aanval van Hamas op 7 okt waarbij 1300 onschuldige burgers omkwamen een gerechtvaardigde tegenaanval vond, maar wat ik zei, waar het islamitische terroristen betreft, jij dan weer niet normaal en gerechtvaardigd vind.

Wie is 'jij'?

Want ik vond het geen gerechtvaardigde tegenaanval. Citeer/@ even degene die jij bedoelt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven