XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Is dat relevant aan hoe ik hierover denk?
Nee, het is wel een oprechte vraag van mij, niet specifiek aan jou. Ik denk namelijk dat dat niet zo is en dat zegt ook dat wij (als west Europeaan) het conflict tussen Rusland en Oekraïne nooit echt kunnen begrijpen.

Dit.

Volgens mij is van martelen om info te krijgen bewezen dat het geen zin heeft. Het lastige dilemma is het ontvoerde kind met een eindige voorraad zuurstof.

Je moet nooit het monster worden wat je bestrijdt.

Bwa..

Ej1n4-.gif

Vinden jullie eigenlijk dat mensen die zoiets doen gemarteld mogen / moeten worden tijdens gevangenschap?

Die kerel die een oor mist schijnt gedwongen te zijn dat oor op te eten.

Zo nu en dan in elkaar slaan, vooral tijdens een verhoor, moet op zich nog wel kunnen denk ik, maar oren en ogen uitsnijden en dat soort praktijken vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. Dan verlaag je je ook tot hetzelfde niveau en dat moet je niet willen denk ik, ongeacht hoeveel leed en schade zo’n persoon heeft toegebracht. Het is imo best wel zinloos ook. Het is niet zo dat iemand er beter van wordt als je zo’n persoon zo behandeld.

Maar ik had het er dus gisteren met mijn vriendin over en ook met wat andere mensen uit mijn omgeving, en die vonden het allemaal wel terecht.

Is dat dan de westerling ergens diep in mij die dat soort dingen afkeurt? :hahaha:

Also @Spambod
:nanner:

Als ik een paar Navo honden kan killen voordat ik dood ga is mijn leven geslaagd.

Maar van wie is het citaat en waar ging.het over?

De citaat die hij aanhaalde was van mij en ging over het Hamas gebeuren in Israël.
De quote die hij daarna zegt, geen idee en boeit me ook weinig. Hij probeerde te doen alsof ik wat Hamas deed goed gepraat heb, terwijl dat helemaal niet zo was.

De citaat die hij aanhaalde was van mij en ging over het Hamas gebeuren in Israël.
De quote die hij daarna zegt, geen idee en boeit me ook weinig. Hij probeerde te doen alsof ik wat Hamas deed goed gepraat heb, terwijl dat helemaal niet zo was.
Het was van dezelfde als van dat gifje van je: Ilhan Omar.

On topic terug lads, of ik report jullie allemaal de moeder

:trollface:

• Like
Waarderingen: Pren
Lijkt me beter om deze terroristische aanslag buiten dit topic te houden, of open een Rusland topic of plaats het bij opvallend nieuws.

Het heeft niets met de inval van Rusland in Oekraïne te maken.
Wat wordt er weer vaag gemoddert hier.

Lijkt me beter om deze terroristische aanslag buiten dit topic te houden, of open een Rusland topic of plaats het bij opvallend nieuws.

Het heeft niets met de inval van Rusland in Oekraïne te maken.
Wat wordt er weer vaag gemoddert hier.
Is dat niet aan de topic starter om te beaplen? :thinking:

Terug
Naar boven