Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
"you are either with us, or against us"

Polariseren is wel heel erg populair de afgelopen tijd, blijkbaar is er geen enkele nuance meer mogelijk op dit moment.

Nuance is voor Putin lovers.

:trollface:

Maar ja, nuance is al een tijdje niet meer mogelijk. Dat zag je al met alle coviddiscussies.

Het kan ook anders.. (een van de beste spelers ooit, uit oekraine)

O jeetje, blijkbaar spreken we Kiev allemaal verkeerd uit. Namelijk op de Russische manier. Daar moeten we mee stoppen want woorden doen pijn.

Aldus NPO1.

*edit*

Lekker bezig Volkskrant. Ik word nat in mijn broekje van deze heldendaad. Dit zijn de echte helden die het verschil weten te maken.

Ook voor jou als kok is zo'n heldenrol weggelegd, f**k de lafaard die vrijwillig voor Oekraïnse militairen staat te koken, jij kan vanaf heden Kip Kyiv maken ipv Kip Kiev!

• #1.053
Ook voor jou als kok is zo'n heldenrol weggelegd, f**k de lafaard die vrijwillig voor Oekraïnse militairen staat te koken, jij kan vanaf heden Kip Kyiv maken ipv Kip Kiev!
Precies. Als we allemaal ons steentje bijdragen dan zou dat de Oekraïners echt enorm helpen. Dit is wat ze nu echt nodig hebben. Ze zitten dan binnenkort zonder gas, water, licht en moeten overgaan op kannibalisme om maar niet te sterven van de honger. Maar 1500 km verderop is er een moedig zeeën trotserend volkje, dat besloten heeft om de namen van hun steden anders te schrijven.

Soms loop ik door een drukke straat, kijk ik om mij heen, en voel ik mij zo ontzettend trots.

Nog nooit van gehoord trouwens van kip kiev. Is dat wat?

*sorry, kip Kyiv.

Moet bij die oostblok beelden weer terug denken aan het 2 guys 1 hammer filmpje uit een ver verleden. Echte kenners wel bekend.

• #1.056
Moet bij die oostblok beelden weer terug denken aan het 2 guys 1 hammer filmpje uit een ver verleden. Echte kenners wel bekend.
Sick fucks waren dat.

• #1.060

Waren er in de jaren 80 niet demonstraties in Nederland met honderduizenden mensen tegen het hebben van nucleaire wapens in dit land?

Tegen de kruisraketten dacht ik.

Terug
Naar boven