XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Waren er in de jaren 80 niet demonstraties in Nederland met honderduizenden mensen tegen het hebben van nucleaire wapens in dit land?

Tegen de kruisraketten dacht ik.

Waren vooral de communisten als ik het me goed herinner, verbaast me niets als dat een Sovjet-tactiek was aangezien zij overal ter wereld investeerden in organisaties die het landsbelang schaadden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.065
Binnenkort €3,00?
En onze inhalige overheid maar lekker blijven pakken met die accijnzen en btw.

Kan je nagaan wat alle producten weer moeten gaan kosten. Als Jan Modaal ga je het echt goed merken deze jaren.

Hoeveel brave burgers die de laatste jaren nog net auto konden rijden moeten nu alsnog afscheid nemen van hun gebakje. Om mij heen al heel wat mensen met een mindere baan hun auto weg zien doen, uit armoede. Zelfs een Suzuki Alto was niet meer te doen.

Gaan we toch nog de co2 doelen halen in de EU

1646168700758.png

En nog lachen ook!

Je bent een gevaar voor de democratie op dit forum @Steks!!

Ik zal de voorzitter vragen om je monddood te maken en uit te sluiten!!!

@Sanca Saxon?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.073
Kan je nagaan wat alle producten weer moeten gaan kosten. Als Jan Modaal ga je het echt goed merken deze jaren.
Jup, alles gaat veel duurder worden.

Hoeveel brave burgers die de laatste jaren nog net auto konden rijden moeten nu alsnog afscheid nemen van hun gebakje. Om mij heen al heel wat mensen met een mindere baan hun auto weg zien doen, uit armoede. Zelfs een Suzuki Alto was niet meer te doen.
Precies zoals die klimaatwaanzinnigen in de politiek willen.

Terug
Naar boven