XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt en becijfert.

Je laat wat, je krijgt wat. Zullen genoeg nadelen aan zitten maar imo meer voordelen.
De Euro kan blijven van mijn part.

En wat je persoonlijke visie is dat is uiteraard ook belangerijk.

Laatst bewerkt:
Je laat wat, je krijgt wat. Zullen genoeg nadelen aan zitten maar meer imo meer voordelen.
De Euro kan blijven van mijn part.

En wat je persoonlijke visie is dat is uiteraard ook belangerijk.
Als de Euro blijft dan zit je nog steeds in een politieke en ook begrotingsunie.

Ik denk dat de voordelen van de EU, met name van de onderdelen die al bij de voorgangers zaten, groter zijn dan de nadelen.

Als de Euro blijft dan zit je nog steeds in een politieke en ook begrotingsunie.

Ik denk dat de voordelen van de EU, met name van de onderdelen die al bij de voorgangers zaten, groter zijn dan de nadelen.

Ik denk dat je de handel/grensbeleid/export wel prima kan scheiden van het monetair systeem. Dat kan in Amerika min of meer ook. Ik denk dat het dat hele proces zelfs kan vergemakkelijken, als je het monetair systeem niet verandert. Waar een wil is, is een weg. De weg naar het huidige EU systeem was nog lastiger. Terug naar oude regels is meestal makkelijker puur omdat die al ooit bestonden en ze dus zo over kunnen nemen ipv weer ellenlange akkoorden moeten zien te bereiken en nieuwe regels zien te bedenken

Wat het nu is dat is imo sowieso heel zn credibility kwijt😂. Een aanfluiting kan ik het wel noemen.

Ik denk dat je de handel/grensbeleid/export wel prima kan scheiden van het monetair systeem. Dat kan in Amerika min of meer ook. Ik denk dat het dat hele proces zelfs kan vergemakkelijken, als je het monetair systeem niet verandert. Waar een wil is, is een weg. De weg naar het huidige EU systeem was nog lastiger. Terug naar oude regels is meestal makkelijker puur omdat die al ooit bestonden en ze dus zo over kunnen nemen ipv weer ellenlange akkoorden moeten zien te bereiken en nieuwe regels zien te bedenken.
Zolang er een gemeenschappelijke munt is zit je vast aan het monetaire beleid van andere landen, dus moet dat weer op de een of andere manier geregeld worden.

Wil je hier echt iets aan doen dan moet je naar de neuro en de zeuro, maar waar loopt die grens? Obv schuld tov BBP zouden eigenlijk België (of iig Wallonië en Brussel) en Frankrijk bij de zeuro horen. Aan de andere kant heeft Duitsland een omslagstelsel met hun pensioenen, daar komt ook een ramp aan.

Zolang er een gemeenschappelijke munt is zit je vast aan het monetaire beleid van andere landen, dus moet dat weer op de een of andere manier geregeld worden.

Wil je hier echt iets aan doen dan moet je naar de neuro en de zeuro, maar waar loopt die grens? Obv schuld tov BBP zouden eigenlijk België (of iig Wallonië en Brussel) en Frankrijk bij de zeuro horen. Aan de andere kant heeft Duitsland een omslagstelsel met hun pensioenen, daar komt ook een ramp aan.

Ik vond die oude gulden ook gewoon prima hoor. Een weloverwogen en goed doordachte Nexit zou ik wel voorstander van zijn. En ook al heb ik PVV gestemd wil ik het niet op Geert z'n visie. Maar een goed uitgedachtte en goed voorbereidde Nexit klinkt voor mij helemaal niet verkeerd.

Oekraïne toe laten treden?! Dat betekent oorlog met Rusland. Een gigantisch corrupt land erbij. Nog meer kosten en onzekerheid. En is de oorlog niet begonnen door de expansie drift van de Navo?

Oekraïne toe laten treden?! Dat betekent oorlog met Rusland.
Zal wel meevallen. Veel Oost-Europese landen betalen wel hun NAVO-deel.
Een gigantisch corrupt land erbij. Nog meer kosten en onzekerheid.
Ja, ook al kost het ons nu ook al bakken met geld, ook zonder oorlog.
En is de oorlog niet begonnen door de expansie drift van de Navo?
Nee, op verschillende manieren, nee.

• Like
Waarderingen: HB89

More conscripts allready caught and, happy to be alive.

Bij mijn weten vragen landen toetreding tot de NAVO, correct? Of heb ik gemist dat de NAVO landen binnenvalt en poogt te bezetten?

Nou ja… regime changes met burgeroorlogen tot gevolg en het installeren van puppet regeringen die vervolgens om toetreding vragen is +- hetzelfde als binnenvallen.

Afhankelijkheid van geld kan soms net zo dwingend werken als fysieke bezetting.
Ik geef grif toe dat ik het moest opzoeken, maar als ik Zweden en Finland niet meeneem gezien zij na de invasie zijn toegetreden, zijn in een ( relatief) recent verleden Noord Macedonië ( 2020 ) en Montenegro ( 2017 ) als laatste toegetreden. Volgens de lijst moet ik vervolgens helemaal terug naar 2009 toen Kroatië en Albanië lid werden.

Dat zijn vier landen in vijftien jaar voorafgaand aan de invasie. Tezamen hebben zij krap tien miljoen inwoners waar Kroatië zo ongeveer de helft van dat aantal op zich neemt. Geen van allen grenzen ze aan Rusland. Nu mag iemand mij uitleggen hoe een invasie van Oekraïne ( een land dat wel grenst aan de NAVO ) een nuttige zet is voor een president die claimt in het nauw gedreven te worden door de expansiedrift van de NAVO.

Nog meer dienstplichtigen, rond 4:30

Zielig voor de Russische vrouwen dat de meeste Russische mannen zwijnen zijn, en dat het grootste zwijn de biggen naar het front sturen.

Nou ja… regime changes met burgeroorlogen tot gevolg en het installeren van puppet regeringen die vervolgens om toetreding vragen is +- hetzelfde als binnenvallen.
Regime changes omdat tijden veranderen, de burgers accepteerde het ' oude ' gezag niet meer. Ze wilden meer vrijheid.
Dat heet vooruitgang.

Regime changes omdat tijden veranderen, de burgers accepteerde het ' oude ' gezag niet meer. Ze wilden meer vrijheid.
Dat heet vooruitgang.
Dit vind ik toch wel wat naïef, die zogenaamde spontane omwentelingen worden vaak wel op zijn minst aangemoedigd.

Kijk bijvoorbeeld naar de 'Arabische Lente", prachtig vonden we dat allemaal in het Westen, dat (jarenlang de door ons gesteunde) dictators zouden worden weggejaagd. Zijn mensen in Libië en Syrië nu beter af? Ook toen we in Syrië de "gematigde" oppositie gingen steunen? Spullen die uiteindelijk alleen maar terechtkwamen bij allerlei zulke fanatieke clubjes dat je blij moet zijn dat Rusland bereid was troepen te sturen. (Die vervolgens op een gruwelijke manier tekeer gingen)

Dat heet vooruitgang.

Hoop dat ze die vrijheid nu gekregen hebben dan.

Lekker elke dag zonder elektriciteit schuilen in een kelder. Vrijheid blijheid.

Hoop dat ze die vrijheid nu gekregen hebben dan.

Lekker elke dag zonder elektriciteit schuilen in een kelder. Vrijheid blijheid.
Itt de mensen in Koersk worden ze daar tenminsten niet lastiggevallen door de eigen troepen, datdanweerwel.

Laten we wel zijn, dat de EU en VS de ene kant steunde is evenzeer zo dat Rusland betrokken is bij de andere kant. Het hoort ook allemaal een beetje bij het internationale politieke spel.

Terug
Naar boven