Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt en becijfert.Dat is voor Nederland nog wel het minst nadelig op de langere termijn tov de rest van de EU lidstaten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt en becijfert.Dat is voor Nederland nog wel het minst nadelig op de langere termijn tov de rest van de EU lidstaten
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt en becijfert.
Als de Euro blijft dan zit je nog steeds in een politieke en ook begrotingsunie.Je laat wat, je krijgt wat. Zullen genoeg nadelen aan zitten maar meer imo meer voordelen.
De Euro kan blijven van mijn part.
En wat je persoonlijke visie is dat is uiteraard ook belangerijk.
Als de Euro blijft dan zit je nog steeds in een politieke en ook begrotingsunie.
Ik denk dat de voordelen van de EU, met name van de onderdelen die al bij de voorgangers zaten, groter zijn dan de nadelen.
Zolang er een gemeenschappelijke munt is zit je vast aan het monetaire beleid van andere landen, dus moet dat weer op de een of andere manier geregeld worden.Ik denk dat je de handel/grensbeleid/export wel prima kan scheiden van het monetair systeem. Dat kan in Amerika min of meer ook. Ik denk dat het dat hele proces zelfs kan vergemakkelijken, als je het monetair systeem niet verandert. Waar een wil is, is een weg. De weg naar het huidige EU systeem was nog lastiger. Terug naar oude regels is meestal makkelijker puur omdat die al ooit bestonden en ze dus zo over kunnen nemen ipv weer ellenlange akkoorden moeten zien te bereiken en nieuwe regels zien te bedenken.
Zolang er een gemeenschappelijke munt is zit je vast aan het monetaire beleid van andere landen, dus moet dat weer op de een of andere manier geregeld worden.
Wil je hier echt iets aan doen dan moet je naar de neuro en de zeuro, maar waar loopt die grens? Obv schuld tov BBP zouden eigenlijk België (of iig Wallonië en Brussel) en Frankrijk bij de zeuro horen. Aan de andere kant heeft Duitsland een omslagstelsel met hun pensioenen, daar komt ook een ramp aan.
Zal wel meevallen. Veel Oost-Europese landen betalen wel hun NAVO-deel.Oekraïne toe laten treden?! Dat betekent oorlog met Rusland.
Ja, ook al kost het ons nu ook al bakken met geld, ook zonder oorlog.Een gigantisch corrupt land erbij. Nog meer kosten en onzekerheid.
Nee, op verschillende manieren, nee.En is de oorlog niet begonnen door de expansie drift van de Navo?
Bij mijn weten vragen landen toetreding tot de NAVO, correct? Of heb ik gemist dat de NAVO landen binnenvalt en poogt te bezetten?En is de oorlog niet begonnen door de expansie drift van de Navo?
Of heb ik gemist dat de NAVO landen binnenvalt en poogt te bezetten
Bij mijn weten vragen landen toetreding tot de NAVO, correct? Of heb ik gemist dat de NAVO landen binnenvalt en poogt te bezetten?
Ik geef grif toe dat ik het moest opzoeken, maar als ik Zweden en Finland niet meeneem gezien zij na de invasie zijn toegetreden, zijn in een ( relatief) recent verleden Noord Macedonië ( 2020 ) en Montenegro ( 2017 ) als laatste toegetreden. Volgens de lijst moet ik vervolgens helemaal terug naar 2009 toen Kroatië en Albanië lid werden.Afhankelijkheid van geld kan soms net zo dwingend werken als fysieke bezetting.
Regime changes omdat tijden veranderen, de burgers accepteerde het ' oude ' gezag niet meer. Ze wilden meer vrijheid.Nou ja… regime changes met burgeroorlogen tot gevolg en het installeren van puppet regeringen die vervolgens om toetreding vragen is +- hetzelfde als binnenvallen.
Dit vind ik toch wel wat naïef, die zogenaamde spontane omwentelingen worden vaak wel op zijn minst aangemoedigd.Regime changes omdat tijden veranderen, de burgers accepteerde het ' oude ' gezag niet meer. Ze wilden meer vrijheid.
Dat heet vooruitgang.
Regime changes omdat tijden veranderen, de burgers accepteerde het ' oude ' gezag niet meer. Ze wilden meer vrijheid.
Dat heet vooruitgang.
Itt de mensen in Koersk worden ze daar tenminsten niet lastiggevallen door de eigen troepen, datdanweerwel.Hoop dat ze die vrijheid nu gekregen hebben dan.
Lekker elke dag zonder elektriciteit schuilen in een kelder. Vrijheid blijheid.
Wie is daar verantwoordelijk voor?Lekker elke dag zonder elektriciteit schuilen in een kelder.
Guy Verhofstadt, dûh...