AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Handig voor de symbolen die op de voertuigen staan.
IMG_20220302_004741.jpg

en een kaartje
IMG_20220302_084337.jpg
Denk jij echt dat de Russen de namen van de eenheden op de voertuigen er in het Engels op zetten ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
Denk jij echt dat de Russen de namen van de eenheden op de voertuigen er in het Engels op zetten ?
Je hebt de beelden nog niet gezien van legervoertuigen met die symbolen?

Die namen zijn de beschrijvingen van die symbolen, die staan natuurlijk niet op de voertuigen.

Tja die hadden de Vietnamezen niet.

Ambush gone wrong

Waarom als ik 2x gewaarschuwd word door youtube klik ik hier nog steeds op... Kijk dat filmpje met verbazing af.
En ga daarna de zin van het leven overdenken terwijl ik de hond over z'n bolletje aai om een gevoel van geluk te kunnen ervaren :roflol:

Denk dat er heel veel alleenstaanden met een modaal inkomen zonder koopwoning zo bij zitten momenteel.
Waar vroeger enkel vrouwen financieel afhankelijk leken te zijn is nu elke Jan Modaal aan de beurt zodra ze alleen komen te staan. En de "superstellen" maar sparen in Corona tijd, want ze konden het niet uitgeven.

Als ik ooit alleen kom te staan zou ik denk ik nog liever in een camper blijven wonen dan de hoofdprijs betalen voor huur en daarnaast niks meer kunnen doen. Maar maak ook weleens grappen tegen mijn vriendin dat ik dan wel in de loods ga wonen. In elke grap zit een kern van waarheid.
Jij woont dan in de gym, dat willen we allemaal wel! :D

Hongersnood dreigt door oorlog!

Pastacrisis dreigt in Italië: ‘Ik heb nog voor een maand voorraad, dan is het op’
De Russische invasie in Oekraïne heeft grote gevolgen voor de Italiaanse pasta-industrie. Door gebrek aan graan en stijgende energieprijzen stoppen sommige fabrikanten de productie.​
Hoog tijd om de NAVO in te schakelen nu een parner zo hard geraakt wordt!

Buiten dat, het zal voor brood ook wel gevolgen hebben.

• Like
Waarderingen: Vonk
Hongersnood dreigt door oorlog!

Pastacrisis dreigt in Italië: ‘Ik heb nog voor een maand voorraad, dan is het op’
De Russische invasie in Oekraïne heeft grote gevolgen voor de Italiaanse pasta-industrie. Door gebrek aan graan en stijgende energieprijzen stoppen sommige fabrikanten de productie.​
Hoog tijd om de NAVO in te schakelen nu een parner zo hard geraakt wordt!

Buiten dat, het zal voor brood ook wel gevolgen hebben.
Iedereen cutten op low-carb

Het zijn o.a. onze zelfopgelegde sancties die onszelf treffen.
Ja klopt.
Geef Oekraïne terug aan Rusland, o.a Chernobiel hoort gewoon bij Rusland.

De Europese Unie en de Navo maken Oekraïne de kop gek, en Oekraïne denkt/hoopt dat ze van Rusland kunnen winnen, maar dat gaat nooit gebeuren.

De enige andere optie is Rusland binnenvallen, ze weten toch waar de president zich bevindt... en men kan toch zo precies bombarderen.

Zo niet, dan moeten die Westerse Leiders allemaal hun bek dicht houden.
Dit is niet in het belang van ons, niet het belang van de Oekraïners en ook niet in het belang van Russische burgers.
Vieze politieke spelletjes zijn het.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.140
Biden led a standing ovation in support of Ukrainians in his State of the Union speech on Tuesday, praising their determination and mocking Putin for thinking he could just “roll into Ukraine” unopposed.

“Instead he met a wall of strength he never imagined. He met the Ukrainian people,” Biden said.
Ondertussen rolt er een 70km lang Russisch militair konvooi 150km van Wit-Rusland naar Kiev zonder enige weerstand :o.

Misschien was ie in de war met Iran?

Terug
Naar boven