Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ondertussen rolt er een 70km lang Russisch militair konvooi 150km van Wit-Rusland naar Kiev zonder enige weerstand :o.

Misschien was ie in de war met Iran?
Het konvooi staat stil wegens logistieke redenen.
Dat Russische leger valt van ellende uit elkaar.
Ze hebben alleen oneindig veel ongemotiveerde soldaten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143

Kan ook nep zijn natuurlijk. Beetje vreemde manier om met 100 man te gaan stemmen over het lot van je stad.

Tot zover 'defensieve' wapens

The European Union’s High Representative for Foreign Affairs Josep Borrell has revealed that a 450 million Euro package of “lethal aid” for Ukraine will include fighter jets, with all weapons delivered through Poland. Borrell also said that around half of the Russian Central Bank’s reserves would be frozen.
Geef er anders nog de route bij ook.

:roflol:

Het konvooi staat stil wegens logistieke redenen.
Dat Russische leger valt van ellende uit elkaar.
Ze hebben alleen oneindig veel ongemotiveerde soldaten.

Ja zo een lang treintje lijkt mij ook niet al te moeilijk om te ontwrichten, Een aantal drones in het midden en op de kop...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
Ja zo een lang treintje lijkt mij ook niet al te moeilijk om te ontwrichten, Een aantal drones in het midden en op de kop...
Dat konvooi zal wel flink bewaakt worden met straaljagers, drones, AA flak, SAM. Gaat em niet worden.

In het ontwikkelen van dit soort wapens hebben de Russen aardig wat tijd en geld gestoken de afgelopen jaren. Lopen qua techniek flink voor op de Westerse landen.

Dit is een S-500 maar ze hebben ook S-100, 200, 300, 400. T getal staat voor het aantal km bereik. En ze hebben ook nog BUK (MH17), Tor en wat ander spul.

Dit lijkt mij de meest logische verklaring waarom dat konvooi veilig door kan blijven rijden zonder bestookt te worden uit de lucht. Alles dat in de buurt komt wordt neergehaald.

Laatst bewerkt:
Punt met het konvooi is ook dat ze het nooit helemaal kunnen uitschakelen, met wat er overblijft komt er dan reactie.

comedy what GIF by SMARTY

20220302_152206.jpg

Als de zenders in Rusland alleen propaganda uitzenden, waarom moet het dan hier gecensureerd worden? In zekere zin is dat toch ook propaganda in Europa?

20220302_152206.jpg

Als de zenders in Rusland alleen propaganda uitzenden, waarom moet het dan hier gecensureerd worden? In zekere zin is dat toch ook propaganda in Europa?
Technisch gezien zou het censuur zijn, niet propaganda.

Censuur is in mijn ogen bijna nooit goed.
En nu ook niet.

Het is een inperking op persvrijheid, toch?

Het gaat nergens over, eigenlijk kun je helemaal niet meer naar de pers luisteren inmiddels, al helemaal niet ten tijde van oorlog. Volgens het westen is het hosanna want ze houden zo goed stand en de russen zijn gek, willen niet en hebben oude meuk. En in het oosten zijn ze de mensen aan het bevrijden van een stel nazi's. Het is natuurlijk beiden niet waar. Dus je kan het beste gewoon twitter filteren op berichten die een hogere waarschijnlijkheid hebben van "waar". Dat je dan de Russische shit gaat weren is inderdaad pure censuur. Maar dat hebben we eerder gezien met Covid, van alle grote Tech corps. Corrupte bende is het.

Het vervelende hieraan is dat Rusland hetzelfde doet.

Geen BBC meer in Rusland.

Wederom een domme sanctie van het ' vrije ' westen.
Ja, maar van Rusland wordt dat al jaren gezegd. Als de EU dat ook doet, dan kan je Rusland er toch niet meer op afrekenen. EU is dan geen haar beter

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven