- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh, daarom gingen ze dus. Dacht dat het iets met Aswoensdag te maken hadHoren jullie ook de klokken luiden?
Prachtig gebaar.
Ik word er wat emotioneel van.
.
Oooh menn dat waren mooie vlogjes bijna zelfde kwaliteit als
Ze waren in Rusland sowieso al niet echt van de BBC's.Het vervelende hieraan is dat Rusland hetzelfde doet.
Geen BBC meer in Rusland.
Wederom een domme sanctie van het ' vrije ' westen.
Vind zijn vasten met gasten wel weer leuk en een paar podcast/interviews ook wel.🤭Oooh menn dat waren mooie vlogjes bijna zelfde kwaliteit als
Boefs eerste vlogs
ZONNEBRIL OP, GEEN EMOTIE TONEN
Chillen bij de vomar, mensen van de fiets aftrappen. En die gast maar filmen en telkens roepen ik film hoe het hier gaat in de buurt. 😀
Die guy is dus dood blijkbaar
Meah, vloggers deze tijd worden te commercieel zodra ze geld ruiken.Vind zijn vasten met gasten wel weer leuk en een paar podcast/interviews ook wel.🤭
“Anaconda” vond vooral zijn kick box technieken zeer interessant. 😀
Oke ik had je hoog zitten met je badslippers uiteten gaan. Maar Armo? DieTim? Wa hedde gij gerookt?Meah, vloggers deze tijd worden te commercieel zodra ze geld ruiken.
Houd meer van die pure/rauwe vlogs “tikkeltje fout” zoals die alle eerste van boef dat zijn maat ontsnapt van de politie, was wel een legend stukje op youtube.
Elk jaar heb je wel weer mong*len die vlogger worden, maar soms zitten wel pareltjes tussen. Boef/ team vomar/ armoo, snapking/dietim/killtrition blablabla, joey bravo 5 jaar geleden, etc etc
Smoare vond ik vroeger vetMeah, vloggers deze tijd worden te commercieel zodra ze geld ruiken.
Houd meer van die pure/rauwe vlogs “tikkeltje fout” zoals die alle eerste van boef dat zijn maat ontsnapt van de politie, was wel een legend stukje op youtube.
Elk jaar heb je wel weer mong*len die vlogger worden, maar soms zitten wel pareltjes tussen. Boef/ team vomar/ armoo, snapking/dietim/killtrition blablabla, joey bravo 5 jaar geleden, etc etc
Die komen toevallig uit mijn regio, maar zijn helemaal verpest door overmatig drugsgebruik.
Armo aka rarri living the american dream op insta, maximaal fake it till you make it dat het soms schaamteloos is collab met 6ix9ine was wel de ultieme grap.Oke ik had je hoog zitten met je badslippers uiteten gaan. Maar Armo? DieTim? Wa hedde gij gerookt?
Dit is weer eens een ander geluid.
En ik ben het er helemaal mee eens (m.b.t. wat wij wel en niet moeten doen qua bemoeien met het conflict).
Met uitzondering van die met ook een Nederlandse nationaliteit en Russen uit Pskov.Het woord uitsluiten wordt tegenwoordig wel héél erg vaak gebezigd in ons gave, "tolerante" Nederland.
"Het standpunt van de Vierdaagse-organisatie is in lijn met dat van wandelbond KWBN. Die bond onderschrijft, zo blijkt uit een statement, de oproep van het Internationaal Olympisch Comité (IOC) om Russische en Belarussische deelnemers en sportofficials ‘vanaf heden uit te sluiten van deelname aan sportwedstrijden en -evenementen, dus ook van (inter)nationale wandelevenementen’.
Bron:
![]()
Inwoners Rusland en Belarus niet welkom bij Vierdaagse, maar ze helemaal uitsluiten gebeurt niet
NIJMEGEN - Inwoners van Rusland en Belarus zijn vooralsnog niet welkom op de Nijmeegse Vierdaagse. Dat wil echter niet zeggen dat er geen Russen aan de wandelmars mogen meedoen: mensen met dubbele paspoorten - dus bijvoorbeeld én Russisch en Nederlands - kunnen zich gewoon inschrijven.www.gelderlander.nl

Kzal s kijken. Ja die Trey Gowdy is meestal wel goed. No nonsense.Er stond ook een alternatieve analyse op tabletmag, misschien interessant voor je.
Trey Gowdy, die mag ik altijd wel.
Gaat niet lang meer duren voordat Kiev omsingeld is.Onofficiële kaart van de aanwezigheid van Russische troepen.
Met twee opmerkingen:
1. Deze kaarten zijn NIET gebaseerd op Russische claims, maar op basis van Oekraïense stafpersoneel en open source data.
2. Gemarkeerde gebieden betekent aanwezigheid van Russische troepen, niet per se volledige controle.
Vandaag 19:00 Kyiv tijd (2 maart):
![]()
Gister (1 maart):
![]()
Het woord uitsluiten wordt tegenwoordig wel héél erg vaak gebezigd in ons gave, "tolerante" Nederland.
"Het standpunt van de Vierdaagse-organisatie is in lijn met dat van wandelbond KWBN. Die bond onderschrijft, zo blijkt uit een statement, de oproep van het Internationaal Olympisch Comité (IOC) om Russische en Belarussische deelnemers en sportofficials ‘vanaf heden uit te sluiten van deelname aan sportwedstrijden en -evenementen, dus ook van (inter)nationale wandelevenementen’.
Bron:
![]()
Inwoners Rusland en Belarus niet welkom bij Vierdaagse, maar ze helemaal uitsluiten gebeurt niet
NIJMEGEN - Inwoners van Rusland en Belarus zijn vooralsnog niet welkom op de Nijmeegse Vierdaagse. Dat wil echter niet zeggen dat er geen Russen aan de wandelmars mogen meedoen: mensen met dubbele paspoorten - dus bijvoorbeeld én Russisch en Nederlands - kunnen zich gewoon inschrijven.www.gelderlander.nl