XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Kan, maar dan breekt hij wel fors met de huidige beleid aangezien de VS ruimschoots de grootste ondersteuning levert aan Oekraïne. Laatst heb ik cijfers voorbij zien komen dat de VS alleen ca $60miljard aan alles rondom Oekraïne heeft uitgegeven en de NAVO $30miljard.
Als je het feest organiseert dan betaal je vaak ook het meest hè. Amerika is dol op oorlog voeren dan mag je ook de portemonnee trekken 😌

Ralf Dekker = eindbaas

Kan, maar dan breekt hij wel fors met de huidige beleid aangezien de VS ruimschoots de grootste ondersteuning levert aan Oekraïne. Laatst heb ik cijfers voorbij zien komen dat de VS alleen ca $60miljard aan alles rondom Oekraïne heeft uitgegeven en de NAVO $30miljard.
Waarom denk je dat Biden nog snel vanalles toelaat en wapens opstuurt?
Trump wil afbouwen.

'Oekraïne heeft nu ook Britse Storm Shadow-raketten afgevuurd op Rusland' - https://nos.nl/l/2545259

Nu die Duitsers nog, maar dan heb je wel Duitsers. En die kun je er maar goed bij hebben. Om diverse redenen.

Sinds de tweede wereld oorlog is er nog geen land geweest dat zoveel militairen heeft verloren in een oorlog als Rusland. Dit is de derde wereld oorlog al voor Rusland.

Het westen handelt niet daadkrachtig en te laat. Bv dat Chinese schip dat die communicatie kabel heeft kapit gevaren. Toch even staande houden en duidelijkheid creëren.
Eigenlijk pissen ze bij de navo in de brievenbus en de navo blijft op de bank zitten.

Wat is koopkrachtpariteit en hoezo is het vergelijken daarvan met andere landen een goede graadmeter om de effectiviteit van de sancties te toetsen?

Wat wil je in Rusland doen man, je wilt daar toch niet dood gevonden worden

Wat wil je in Rusland doen man, je wilt daar toch niet dood gevonden worden
Lijkt me wel een prima land voor buitensport, meer ruimte dan in mijn achtertuin in Afrika. Bovendien is Putin, tenzij hij WW3 begint, niet erger dan de dictators van de meeste Afrikaanse landen.

Terug
Naar boven