AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Toch wel grappig dat Putin zo’n superraket uit de hoge hoed tovert.

Men kan élk object in Oekraine raken met 1000% zekerheid. Ik zou heel het centrum van Kiev platbombarderen, maar daar is Vladi een te goed mens voor. Hebben we allemaal geluk mee.

Toch wel grappig dat Putin zo’n superraket uit de hoge hoed tovert.

Men kan élk object in Oekraine raken met 1000% zekerheid. Ik zou heel het centrum van Kiev platbombarderen, maar daar is Vladi een te goed mens voor. Hebben we allemaal geluk mee.
Het nodeloos bombarderen van steden ipv militaire doelen met je dure en zeldzame raketten is misschien niet de beste keuze als je de oorlog wilt winnen.

Boeiend. Alles moet plat. Gewoon een grasveld maken van Kiev.
En met de rest van de wereld. De mensheid in algemene zin was een grote fout. De aarde heeft al een aantal uitstervingen meegemaakt/overleeft volgens mij. Die verzint wel weer een nieuwe creatie.

Als je eens indenkt wat er allemaal bereikt kon worden met al dat geld/intelligentie/toewijding etc. I.p.v. te verspillen aan deze meuk. Ik vind het wel leuk om te zien dat er allerlei hoofden met FPV drones worden afgeblazen, maar toch, het blijft allemaal een raadsel waarom wij allemaal zo destructief zijn enzo.

Letterlijk bepaald door een paar oude krakkemikkige oude mannen, die zelf niet eens meedoen met die shit. Als Putin nou gewoon 1v1 tegen Zelensky zou doen. Dan is het veel sneller opgelost.

Over welke superraket heb je het?
camphoto_684387517.jpeg

Als je eens indenkt wat er allemaal bereikt kon worden met al dat geld/intelligentie/toewijding etc. I.p.v. te verspillen aan deze meuk. Ik vind het wel leuk om te zien dat er allerlei hoofden met FPV drones worden afgeblazen, maar toch, het blijft allemaal een raadsel waarom wij allemaal zo destructief zijn enzo.

Letterlijk bepaald door een paar oude krakkemikkige oude mannen, die zelf niet eens meedoen met die shit. Als Putin nou gewoon 1v1 tegen Zelensky zou doen. Dan is het veel sneller opgelost.
Of Jake Paul tegen Putin en Zelensky.

Terug
Naar boven