MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Zag er vorige week een die ook gruwelijk was. Schoot volgens mij ook een tank op een auto. Zag je een zoon z'n vader wegslepen die z'n been kwijt was geraakt. Daarna schoten ze die zoon neer en die vader ook. Liepen ze naar de auto schoten ze volgens mij nog 1 kind af en ook de hond. Het gejank van die honden trok ik helemaal niet... Uiteindelijk overleeft 1 hond die je bij het lijk van de vader ziet zitten.

De aftermath:
Dierenvrienden beter niet kijken. NSFW.

• Wow
Waarderingen: AK
Deze was ook fking kut om te zien ja :(

Heeft het westen zich ook zo gedragen tegen onschuldige burgers in Irak, Syrië, enz?

Heeft het westen zich ook zo gedragen tegen onschuldige burgers in Irak, Syrië, enz?
Ja, er zijn ook oorlogsmisdaden gepleegd door het Westen. Volgens mij zijn er best wel wat verhalen te vinden, ook door Nederlanders.

1646761075340.png

Dat sowieso, maar zo doelgericht op ogenschijnlijk onschuldige burgers?
Je hebt altijd TBS soldaten die dat soort dingen op eigen houtje doen. In Irak had je bv. de Mahmudiyah Killings.

Het is nu ook maar weer de vraag of Russische soldaten dit op eigen houtje doen of het bevel kregen op elk voortuig te schieten.

Dat weet ik niet, maar als je nu kritiek levert op Rusland krijg je vaak te horen, ja maar de VS …

Wat heeft de reactie van kritiek op Rusland met de vraag te maken of het westen zich ook zo zou hebben gedragen tegen burgers?

Westerlingen gedragen zich vast voorbeeldig in het leger, al die vrouwen zullen vast het goede voorbeeld geven.

Bekijk bijlage 2013715184225399734_20.webp

Bekijk bijlage ra453.webp

sabrina_with_iceman_2.jpg

Wat heeft de reactie van kritiek op Rusland met de vraag te maken of het westen zich ook zo zou hebben gedragen tegen burgers?
Weet ik niet, dat moet je aan de personen vragen die de acties van Rusland begrijpen en dan met hun vingertje wijzen naar de VS.

Weet ik niet, dat moet je aan de personen vragen die de acties van Rusland begrijpen en dan met hun vingertje wijzen naar de VS.

En die vervolgens weer met het vingertje naar Rusland wijzen. En zo gaat het al 70 jaar. Iets begrijpen is natuurlijk geen goedpraten.

Ik denk niet er iemand die Rusland begrijpt nu zit te genieten dat het eindelijk zo ver is gekomen. Misschien was het beter geweest als men elkaar iets beter had willen leren te begrijpen en daar ook naar handelen met respect.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.639
Wat nou als we Oekraïne gewoon aan Putin geven in ruil voor zeer goedkope olie en gas? €1,00 aan de pomp? Je jacuzzi het hele jaar op 40 graden voor slechts 5 tientjes @ak? We hoeven alleen wat nazi's in een corrupt non-EU land ervoor op te offeren.

Klinkt dat niet als een prachtidee?

Wat nou als we Oekraïne gewoon aan Putin geven in ruil voor zeer goedkope olie en gas? €1,00 aan de pomp? Je jacuzzi het hele jaar op 40 graden voor slechts 5 tientjes @ak? We hoeven alleen wat nazi's in een corrupt non-EU land ervoor op te offeren.

Klinkt dat niet als een prachtidee?
Klinkt goed, maar als we niet genaaid worden door poetin dan is het wel door de overheid. We worden altijd genaaid dat het me tegenwoordig niet eens meer uitmaakt door wie. Als poetin nou morgen ineens bff word met die president van oekraine dan zal de brandstof prijs echt niet ineens weer gigantisch dalen of de energie prijzen die ineens weer normaal worden. Zoals de corona ons heeft geleerd;

DIT IS HET “NIEUWE” NORMAAL

Terug
Naar boven