Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik krijg nou ook niet echt het idee dat Rusland vol gas aan het geven is, in tegendeel.
Nu zeg ik niet dat het zo is als deze Tweep zegt, of dat dit een volledig onafhankelijke objectieve analyse is. Er zitten imho wel een paar interessante gedachtes tussen en de praktijk zal wel uitwijzen of en in hoeverre het klopt.

Ook:

Rusland heeft de firepower om alle grote steden in Oekraine met de grond gelijk te maken zonder nukes te gebruiken.

Grote probleem is dat de Russen nu zelf al niet positief tegen deze oorlog aan kijken, dat wordt niet beter als er ineens echt enorme aantallen burgerdoden vallen.

Rusland heeft ook niks aan Oekraine als alles helemaal naar de getver is gebombardeerd.

Het derde probleem is dat elke raket op een woonwijk meer internationale boosheid creert.
Als er ineens tienduizenden burgerdoden gaan vallen worden de tegenreacties van NATO en andere landen ook erger.

Lijkt me vrij logisch dat er een rantsoen gaat komen op gas voor persoonlijk gebruik.
Allemaal leuk een aardig maar in de zomermaanden is gas alleen noodzakelijk voor koken dus kan je als huishouden prima en 1-2m3 per dag rondkomen.

Je kan ook prima leven in een huis van 15 graden ipv 20 graden.

Lijkt me vrij logisch dat er een rantsoen gaat komen op gas voor persoonlijk gebruik.
Allemaal leuk een aardig maar in de zomermaanden is gas alleen noodzakelijk voor koken dus kan je als huishouden prima en 1-2m3 per dag rondkomen.

@ak. :eek:

Als “ze” echt willen is er voor ons op tijd voldoende alternatieve gasaanvoer te regelen, het gaat alleen wat meer kosten.

Kan je dat ff tegen me partner zeggen.

Alvast bedankt!

Dat is allemaal geregeld neem ik aan, zodat we elk moment soepel over kunnen?
Er is een redelijke gasvoorraad, die aan het einde van winter wel betrekkelijk laag is, maar dat is allemaal ingecalculeerd. Er is een goede infrastructuur om LNG middels schepen Europa in te krijgen, de VS heeft gigantische hoeveelheden gas in de grond zitten waar alleen meer kosten aan verbonden zijn om dat te winnen, verder heeft Europa ook nog veel gas onder de grond zitten en hebben we onze kolencentrales nog niet afgebroken.

Ze komen eraan…

BF7CD396-4006-437E-9DEA-578B11AFACB8.jpeg

Dit doe ik al 8 jaar 😅

En dan nog wat we hadden vrijdag alweer allemaal dood kunnen zijn door die asteroïde. Maar laten we dat negeren.

Terug
Naar boven