Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shell heeft een paar dagen geleden een mega order gedaan, tegen een spotprijs. En zonder die spotprijs was olie al niet duurder dan 10 jaar geleden.Wat nou als we Oekraïne gewoon aan Putin geven in ruil voor zeer goedkope olie en gas? €1,00 aan de pomp? Je jacuzzi het hele jaar op 40 graden voor slechts 5 tientjes @ak? We hoeven alleen wat nazi's in een corrupt non-EU land ervoor op te offeren.
Klinkt dat niet als een prachtidee?
Ja. En 't is verdorie niet eens lekkerKlinkt goed, maar als we niet genaaid worden door poetin dan is het wel door de overheid. We worden altijd genaaid dat het me tegenwoordig niet eens meer uitmaakt door wie. Als poetin nou morgen ineens bff word met die president van oekraine dan zal de brandstof prijs echt niet ineens weer gigantisch dalen of de energie prijzen die ineens weer normaal worden. Zoals de corona ons heeft geleerd;
DIT IS HET “NIEUWE” NORMAAL
Hoe was je sushi?Rusland valt de oekraine binnen tegelijk met China die Taiwan binnenvalt. Als dit niet gebeurd eet haal ik voor 30,- sushi en eet ik het op.

Een simpel mens zou zeggen minder dan hierin, maar dan komt de schatkist geld tekort en betalen we het wel via een andere manier van belasting.Shell heeft een paar dagen geleden een mega order gedaan, tegen een spotprijs. En zonder die spotprijs was olie al niet duurder dan 10 jaar geleden.
Benzine is duur omdat driekwart naar de staat gaat
Btw verlagen op groenten en fruit was technisch al onmogelijk, zal hiermee ook wel zoiets zijn. Allemaal flutredenen iddEen simpel mens zou zeggen minder dan hierin, maar dan komt de schatkist geld tekort en betalen we het wel via een andere manier van belasting.
Kortom we woorden toch altijd genaaid door de belachelijke regels die we hier hebben waar wij aan moeten voldoen en paar duizend km verderop is het yolo maakt allemaal niet uit het hele klimaat stikstof co2 boeren ellende blablabla.
Misschien ben ik te simpel, maar als 3 kwart naar de staat gaat en de prijs meer dan verdubbeld, dan heeft bij 2 kwart de staat nog steeds meer inkomsten?Een simpel mens zou zeggen minder dan hierin, maar dan komt de schatkist geld tekort en betalen we het wel via een andere manier van belasting.
Kortom we woorden toch altijd genaaid door de belachelijke regels die we hier hebben waar wij aan moeten voldoen en paar duizend km verderop is het yolo maakt allemaal niet uit het hele klimaat stikstof co2 boeren ellende blablabla.
Zelensky Ready To 'Discuss & Find Compromise' On Crimea, No Longer Insists On NATO MembershipZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
DitKlinkt als Russische propaganda, bedoeld om de Oekraïners te laten twijfelen aan hun leiderschap en zodoende de bevolking te demoraliseren. Veelvoorkomende tactiek.
Ik lees er namelijk niets over in conventionele media, terwijl dit wel echt zeer vergaande concessies zouden zijn.
En dit x3Vergeet niet dat Oekraïne niet hoeft te winnen. Ze moeten het alleen langer volhouden dan de Russen. En gezien het lage moraal, de hoge slachtoffers (zelfs als je de Russische cijfers aanhoudt) en de beroerde economische toestand gaat Rusland dit niet lang volhouden. Tijd en publieke opinie is in het voordeel van Oekraïne.
Klinkt als Westerse propagandaRusland is namelijk aan het verliezen (of boekt op z'n minst geen noemenswaardige progressie meer), terwijl de steun voor Oekraïne en de sancties tegen Rusland blijven toenemen.
.Wacht maar tot ze de gaskraan dichtdraaien. Dan zit niet alleen Rusland in een economische crisis.en de beroerde economische toestand gaat Rusland dit niet lang volhouden.
Hoe langer dit duurt hoe slechter voor de EU, hoe beter voor RuslandHoe langer dit duurt hoe beter voor Oekraine en hoe slechter voor Rusland.
. Een gigantische economische crisis kan de EU slopen. En dat is een veel grotere winst voor Rusland en China dan het annexeren van (gedeeltes van) Oekraïne.Rusland gaat minstens zo kapot.Hoe langer dit duurt hoe slechter voor de EU, hoe beter voor Rusland.
Niet kan, zal. Maar dat is sowieso uitstel van excitutie, Europa is al jaren in decline.Een gigantische economische crisis kan de EU slopen.
Daarom denk ik dat het misschien beter is om de kogel gewoon te koppen nu het nog kan en WW3 officieel te maken.En dat is een veel grotere winst voor Rusland en China dan het annexeren van (gedeeltes van) Oekraïne.
Deze oorlog gaat niet over het annexeren van Oekraïne.
Zou je wel zeggen, maar de kosten vanuit de staat stijgen uiteraard ook. Alles word fictief duurder gemaakt wat iemand moet betalen. En de enigste die dat kan betalen is werkend Nederland.Misschien ben ik te simpel, maar als 3 kwart naar de staat gaat en de prijs meer dan verdubbeld, dan heeft bij 2 kwart de staat nog steeds meer inkomsten?
Pin me niet vast op de getallen, u weet wat ik bedoel.
Ja, schatting is zo'n 5 miljard aan extra inkomstenMisschien ben ik te simpel, maar als 3 kwart naar de staat gaat en de prijs meer dan verdubbeld, dan heeft bij 2 kwart de staat nog steeds meer inkomsten?
Pin me niet vast op de getallen, u weet wat ik bedoel.
Wat voor gevolgen heeft dat dan en hoezo kan de Westerse wereld dat niet opvangen?Wacht maar tot ze de gaskraan dichtdraaien. Dan zit niet alleen Rusland in een economische crisis.
Juist en die geharde Russen zijn meer bereidt dat te slikken dan die woke soyboys in het Westen, en dat weten ze.
Jup, dus vraag jezelf af. Waarom doet Rusland juist nu die invasie? Toeval? Ze hebben zich hier sinds 2014 naartoe gewerkt. Wij in het Westen zijn nu zwak. Militair, economisch en qua moraal (covid crisis). Het ideale moment om toe te slaan.Niet kan, zal. Maar dat is sowieso uitstel van excitutie, Europa is al jaren in decline.
Dus je wilt een nucleaire oorlog?Daarom denk ik dat het misschien beter is om de kogel gewoon te koppen nu het nog kan en WW3 officieel te maken.
Duitsland ontvangt 40% van zijn gasbehoefte uit Rusland. Als dat in 1x wordt stopgezet heeft de Duitse industrie een gigantisch probleem. Producten worden dan tevens te duur om te produceren.Wat voor gevolgen heeft dat dan en hoezo kan de Westerse wereld dat niet opvangen?
. Dat is dus wel echt het minste probleem.Dan halen ze het toch uit hun eigen gasvelden, kopen ze het Noorwegen of de VS, stoken de steenkool en bruinkool centrales nog wat op en dan is er geen vuiltje aan de lucht. Of nou ja, dat laatste wel, maar dan maar schijt aan het milieu en klimaat.Duitsland ontvangt 40% van zijn gasbehoefte uit Rusland. Als dat in 1x wordt stopgezet heeft de Duitse industrie een gigantisch probleem. Producten worden dan tevens te duur om te produceren.
Mensen denken dat het alleen invloed heeft op je huis verwarmen. Dat is dus wel echt het minste probleem.