XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik heb het niet over dwang maar zwakzinnige mensen zoals jij een wapen geven en "voor hun land" laten sterven is gewoon onnodig. Al die kneuzen die erheen gaan hebben ook te veel propaganda geslikt, of vinden het gewoon stoer om in achterlijke conflicten te vechten. Misschien dat jij daarvan onder de indruk bent en ga lekker je gang als je je ertoe geroepen voelt, maar ik vind het niet zo stoer om door de coax van een T72 aan flarden te worden gereten.

Wat je met je IQ van onder de 80 echter niet begrijpt is dat je ook heel veel onnodige slachtoffers maakt omdat het Russische leger door heeft dat elke burger tegen hen is gekeerd. En dan ga je weer zitten janken dat opoe en omoe in hun autotje afgeknald worden. Of schooltjes en flats worden gebombardeerd omdat die stoere patriotten zich daar verschuilen.
119 officieel getest zwaar onder de antipsychotica meneer Ad Hominem. Ik kan me niet altijd goed verwoorden maar zeker niet dom alleen omdat ik jou zwakke bange westerse brainfarts probeer te weerleggen.

En ik heb asp. Andere mensen hun lijden boeit me niet zoveel. Zoveel aannames. Komt jou iq wel boven het gemiddeld uit?

En in je eigen avatar staat dont make peace with evil, destroy it.🤷‍♂️

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
Hey doe is lief allemaal. Vrede op aarde.

Behalve in Oekraïne

119 officieel getest zwaar onder de antipsychotica meneer Ad Hominem. Ik kan me niet altijd goed verwoorden maar zeker niet dom alleen omdat ik jou zwakke bange westerse brainfarts probeer te weerleggen.

En ik heb asp. Andere mensen hun lijden boeit me niet zoveel. Zoveel aannames. Komt jou iq wel boven het gemiddeld uit?
Ja ik zit nog wel wat standaard deviaties hoger ja daarom is het hier vaak zo frustrerend voor mij. Volgens mij begon jij zelf met mensen zwak te noemen meneer ad hominem. En dan schuilen achter aandoeningen alsof alle domme dingen die je zegt dan maar normaal gevonden moeten worden. Of sprak je onder invloed, meende je het niet en wil je het terugnemen? Dat mag, prima hoor.

Als jij graag mensen zinloos opgeofferd ziet worden omdat andermans lijden jou niet interesseert, moet jij lekker weten. Ik ga niet zitten doen alsof dat wijs of stoer is.

Dat is juist ook hetgeen in die Zelenski waartegen ik ageer.

Dan moet je nog wel een (bewoonbaar) huis hebben.

Mijn familie die zich kan verplaatsen in veiligheid brengen en daarna zorgen voor hen die moeten achterblijven. Als ik dan nog tijd heb, meehelpen aan het bouwen van barricades e.d.
Het is ook zo ingewikkeld he. Als het mogelijk is thuis blijven, dus als het niet mogelijk is dan niet he. Dan evacueren zoals ik al zei in de post waar je weer een zinnetje uit moest pikken om irrelevant over te gaan zitten doen. En wat raad je als vader aan, moet ik wel of niet mijn dochter op ze af sturen?

Laatst bewerkt:
Hey doe is lief allemaal. Vrede op aarde.
Hoe lang zal het nog duren voordat de eerste Russische compagnie gaat overlopen ?
Waar sterven ' onze ' jongens voor?
Waar vechten ze voor ?
Wat hebben hun familie daar thuis aan zonder eten ?
Misschien is democratie toch beter, heel de wereld is nu tegen Rusland.

De dienstplichtigen zullen toch ook een mobieltje hebben met internet, in elk geval in december '21 nog.

Ik gok, nog 2 weken dan zijn de eersten overgelopen naar Oekraïne.

Het is ook zo ingewikkeld he. Als het mogelijk is thuis blijven, dus als het niet mogelijk is dan niet he. Dan evacueren zoals ik al zei in de post waar je weer een zinnetje uit moest pikken om irrelevant over te gaan zitten doen. En wat raad je als vader aan, moet ik wel of niet mijn dochter op ze af sturen?
Sorry hoor dat ik het ingewikkeld maak.

Ik zou zeggen stuur ze er niet op af.

• #1.867
Ik weet nie hoe jij erbij komt dat heel de wereld tegen Rusland is maar dat is verre van waar. Het merendeel van de wereld wilt gewoon zaken blijven doen met Rusland, alleen doen Joe Bribem en Ursula nogal moeilijk.

De niet moraalridderende landen boeit het allemala geen f**k wat Rusland nu doet.

Waar hangt die gast trouwens uit? @Moraalridder Iemand iets van hem vernomen?

ik zit nog wel wat standaard deviaties hoger ja daarom is het hier vaak zo frustrerend voor mij. Volgens mij begon jij zelf met mensen zwak te noemen meneer ad hominem. En dan schuilen achter aandoeningen alsof alle domme dingen die je zegt dan maar normaal gevonden moeten worden. Of sprak je onder invloed, meende je het niet en wil je het terugnemen? Dat mag, prima hoor.

Als jij graag mensen zinloos opgeofferd ziet worden omdat andermans lijden jou niet interesseert, moet jij lekker weten. Ik ga niet zitten doen alsof dat wijs of stoer is.

Dat is juist ook hetgeen in die Selenski waartegen ik agee
Wrong turn amigo.

Ik zei. De blik van een zwakke westerling, niet jou blik.

Maar zulke draaien zie ik je wel vaker maken als je een weerwoord krijgt. Dat mag jij, als jij jezelf daardoor beter voelt.

En die aandoening ging over het medelijden met gebombardeerde omas en schooltjes, ik verschuil me nergens achter in deze.
Je kan ook al goed lezen zie ik😝

Ohjee iemand zegt dit op internet, ik bibber als zwakke westerling nu op mijn bureaustoel.

Ik zei. De blik van een zwakke westerling, niet jou blik.
Maar het was wel mijn blik.

Maar zulke draaien zie ik je wel vaker maken als je een weerwoord krijgt. Dat mag jij, als jij jezelf daardoor beter voelt.

En die aandoening ging over het medelijden met gebombardeerde omas en schooltjes, ik verschuil me nergens achter in deze.
Je kan ook al goed lezen zie ik😝
Als je gewoon staat voor wat je zei wat moet ik dan met je vermelding van antipsychotica en aandoening? Ik ga je niet zielig vinden ofzo hoor.

En ik blijf er bij dat je standpunt die van een zwakzinnige is, ook voor de mensen die jouw posts daarover liken en geen aandoening hebben.

Facebook laat gewelddadige uitlatingen tegen Rusland tijdelijk toe​

Facebook en Instagram versoepelen tijdelijk de regels rondom politieke uitingen en gewelddadige uitlatingen, als die zich richten tegen Russische politici en het Russische leger.
Gebruikers die aanzetten tot haat ("Dood aan de militairen!") worden gewoonlijk geblokkeerd, maar de regels rondom verboden inhoud zijn wegens de oorlog in Oekraïne versoepeld, schrijft Meta Platforms, het moederbedrijf van Facebook en Instagram. "Politieke uitingen die normaal in strijd zijn met onze regels, zoals gewelddadige uitlatingen, worden nu toegestaan", aldus het bedrijf. De versoepelde regels gelden alleen in Oost-Europese landen en Rusland.
Ook berichten waarin wordt opgeroepen tot de dood van de Russische president Poetin of zijn Belarussische ambtsgenoot Loekasjenko zijn toegestaan, blijkt uit een interne mail die persbureau Reuters inzag.

Hahahaha wtf is dit allemaal :roflol:

• #1.873

Facebook laat gewelddadige uitlatingen tegen Rusland tijdelijk toe​

Facebook en Instagram versoepelen tijdelijk de regels rondom politieke uitingen en gewelddadige uitlatingen, als die zich richten tegen Russische politici en het Russische leger.
Gebruikers die aanzetten tot haat ("Dood aan de militairen!") worden gewoonlijk geblokkeerd, maar de regels rondom verboden inhoud zijn wegens de oorlog in Oekraïne versoepeld, schrijft Meta Platforms, het moederbedrijf van Facebook en Instagram. "Politieke uitingen die normaal in strijd zijn met onze regels, zoals gewelddadige uitlatingen, worden nu toegestaan", aldus het bedrijf. De versoepelde regels gelden alleen in Oost-Europese landen en Rusland.
Ook berichten waarin wordt opgeroepen tot de dood van de Russische president Poetin of zijn Belarussische ambtsgenoot Loekasjenko zijn toegestaan, blijkt uit een interne mail die persbureau Reuters inzag.

Hahahaha wtf is dit allemaal :roflol:
Dit is het demoniseren van een volk. En heel veel doen hier vrolijk aan mee.

Al die deugmenschjes die altijd de mond vol hadden over racisme en discriminatie staan nu het hardst te schreeuwen over de Russen. Logisch eigenlijk, dit deugvolk is namelijk het makkelijkst manipuleerbaar.

• #1.874
Nou jongens, het was een lastige beslissing maar ik ben er uit. Ik ga samen met kameraad Marijnissen naar het Oostfront om samen met de Russen te strijden tegen de fascistische dreiging uit de Oekraïne.

1646996257740.jpg

• #1.876

Klopt Wopke, die biolabs zijn inmiddels ruïnes. Toch wel mooi dat onze Wopke het beter weet dan de US secretary of state Victoria Nuland. Wat een held is onze wopke toch.

Dat maak jij ervan, niet door mij gezegd.
Dat is de kunst van het niet op de man zelf spelen. Maar dat lukt andersom klaarblijkelijk niet echt.
Elke gek zn gebrek zeg ik maar
Hoe kun je het "een blik van de zwakker westerling" vinden zonder degene die die blik dus heeft, want het was letterlijk mijn mening waar je direct op reageerde, daarmee niet zo'n zwakke westerling te noemen?

Je noemt mensen die ernaartoe afreizen, maar heb je dan niet gezien dat gewone Oekraïense burgers een AK in hun handen gedouwd kregen? Wellicht vrijwillig, maar als leider moet je dat niet willen, ongetrainde burgers er op afsturen. Of daartoe oproepen.

• #1.879
NWO WEF Wopke flapdrol Hoekstra moet gewoon zijn kneuzige b**kes houden.

Ik neem aan dat ze die niet bij zich hebben om meerdere redenen, waaronder het verraden van je positie m.b.v. gps locatie.
De dienstplichtigen zijn in oktober al begonnen met hun ' oefening ' .
Ik kan me niet voorstellen dat de Russische jeugd anders is dan de westerse.

Misschien nog een tipje voor Zelenski, en zijn kameraden.

Drop mobieltjes met internet in het bezette gebied, strooien met folders werkt niet meer. Wie de opinie beïnvloed beïnvloed de werkelijkheid :thumb:

Terug
Naar boven