MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
119 officieel getest zwaar onder de antipsychotica meneer Ad Hominem. Ik kan me niet altijd goed verwoorden maar zeker niet dom alleen omdat ik jou zwakke bange westerse brainfarts probeer te weerleggen.Ik heb het niet over dwang maar zwakzinnige mensen zoals jij een wapen geven en "voor hun land" laten sterven is gewoon onnodig. Al die kneuzen die erheen gaan hebben ook te veel propaganda geslikt, of vinden het gewoon stoer om in achterlijke conflicten te vechten. Misschien dat jij daarvan onder de indruk bent en ga lekker je gang als je je ertoe geroepen voelt, maar ik vind het niet zo stoer om door de coax van een T72 aan flarden te worden gereten.
Wat je met je IQ van onder de 80 echter niet begrijpt is dat je ook heel veel onnodige slachtoffers maakt omdat het Russische leger door heeft dat elke burger tegen hen is gekeerd. En dan ga je weer zitten janken dat opoe en omoe in hun autotje afgeknald worden. Of schooltjes en flats worden gebombardeerd omdat die stoere patriotten zich daar verschuilen.
En ik heb asp. Andere mensen hun lijden boeit me niet zoveel. Zoveel aannames. Komt jou iq wel boven het gemiddeld uit?
En in je eigen avatar staat dont make peace with evil, destroy it.🤷♂️
Laatst bewerkt: