MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Hoe kun je het "een blik van de zwakker westerling" vinden zonder degene die die blik dus heeft, want het was letterlijk mijn mening waar je direct op reageerde, daarmee niet zo'n zwakke westerling te noemen?

Je noemt mensen die ernaartoe afreizen, maar heb je dan niet gezien dat gewone Oekraïense burgers een AK in hun handen gedouwd kregen? Wellicht vrijwillig, maar als leider moet je dat niet willen, ongetrainde burgers er op afsturen. Of daartoe oproepen.
De reden dat je dat dus zo probeert te brengen,
Is dat de discussie dan over het onderwerp blijft gaan, en geen man op man discussie word.
Dat is toch de essentie van het niet op de man spelen? Zoals je in de 2e kamer via een voorzitter spreekt , in 3e persoon. Dus niet op de man zelf.
Het feit dat IK dat aan jou moet uitleggen zegt meer over jou als mij, en ik ben zo waus als een koekoeksklok

Je noemt mensen die ernaartoe afreizen, maar heb je dan niet gezien dat gewone Oekraïense burgers een AK in hun handen gedouwd kregen? Wellicht vrijwillig, maar als leider moet je dat niet willen, ongetrainde burgers er op afsturen. Of daartoe oproepen.
Nog een keer, dat is onze blik, vanuit onze veilige cultuur. Daar gelden hele andere ongeschreven regels. Hier laat je een omatje zitten ipv jij in de trein.

Daar vecht je voor je eigen land, normen en waarden van daar, kun je niet vanuit hier met een verrekijker be en veroordelen

De reden dat je dat dus zo probeert te brengen,
Is dat de discussie dan over het onderwerp blijft gaan, en geen man op man discussie word.
Dat is toch de essentie van het niet op de man spelen? Zoals je in de 2e kamer via een voorzitter spreekt , in 3e persoon. Dus niet op de man zelf.
Het feit dat IK dat aan jou moet uitleggen zegt meer over jou als mij, en ik ben zo waus als een koekoeksklok
Ik begrijp wat ad hominem is. Je ontwijkt de vraag of snapt die niet eens. Probeer het anders opnieuw, ik ben namelijk echt wel benieuwd met wat voor hersenkronkel je daar onder uit zou willen lullen. Of geef gewoon toe dat je alleen ad hominems naar jezelf zo opvat.

Nog een keer, dat is onze blik, vanuit onze veilige cultuur. Daar gelden hele andere ongeschreven regels. Hier laat je een omatje zitten ipv jij in de trein.

Daar vecht je voor je eigen land, normen en waarden van daar, kun je niet vanuit hier met een verrekijker be en veroordelen
Nog een keer dat was mijn eigen mening die ik gaf, ik spreek alleen voor mezelf en heb helemaal niks met "ons" en "onze" cultuur.

Noem me onpatriottisch en zwak maar als Putin ons Rutte komt halen en de staatsTV oproept om terroristje te gaan spelen dan mag hij hem van mij wel hebben hoor.
:dunno:

Ja is ook zo.
Maar dat spreekt wel genoeg over hoe ver je wil gaan voor je volk en vaderland. Ook al weet je dat je verliest
Niet, fl**ker op ga me leven voor m'n land omdat een paar pipo's besluiten dat we oorlogje moeten gaan voeren.

Leef maar 1x en dan kies ik voor leven.

Niet, fl**ker op ga me leven voor m'n land omdat een paar pipo's besluiten dat we oorlogje moeten gaan voeren.

Leef maar 1x en dan kies ik voor leven.
Al helemaal niet onder dit beleid :roflol:
Ben één van de eerste die t eerder weggeeft dan verdedigd

Nou hebben wij Hollanders ook totaal geen eergevoel 🤣 voor Holland of mede Nederlanders

"volk en vaderland"

:roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven