- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ja, touché

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, touché

bbijna weekend dus het mag

Dan wil ik je voorstellen aan @Steks
Ik vind dat je iedereen in zn waarde moet laten.
En als je die normen en waarden vroeger tekort bent gekomen, moet je dat lekker thuis botvieren.
Lekker makkelijk , mensen afkraken, hoef je niet op jezelf te letten, dat is meestal moeilijker voor mensen🤭
Ja, gebruik mij maar weer om jezelf beter te laten overkomen.
Geloof niet dat jij ergens niet in je waarde wordt gelaten, of wordt afgekraakt. Maar dat zal wel aan mijn manier van kijken liggenIk vind dat je iedereen in zn waarde moet laten.
En als je die normen en waarden vroeger tekort bent gekomen, moet je dat lekker thuis botvieren.
Lekker makkelijk , mensen afkraken, hoef je niet op jezelf te letten, dat is meestal moeilijker voor mensen🤭
Is maar hoe jij het opvat natuurlijk. Je hebt geen controle over anderen, wel over jezelf en hoe je op anderen reageert. Dat hij niet van onderrughaar bij mannen houdt, zegt meer over hem dan over jou toch? En waarom zou het jou eigenlijk boeien wat een forumlid met een apennaam, van jouw onderrughaar vindt?
Geloof niet dat jij ergens niet in je waarde wordt gelaten, of wordt afgekraakt. Maar dat zal wel aan mijn manier van kijken liggen
Overkomt dat je vaker?Geloof niet dat jij ergens niet in je waarde wordt gelaten, of wordt afgekraakt. Maar dat zal wel aan mijn manier van kijken liggen
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik bekijk mijn eigen onderrug nooit op die manier. Kan mij best voorstellen dat je zoiets niet ziet, terwijl dat voor een ander meer opvalt. Als menig ander het wel ziet, wil je dan alsnog liever dat je er niet op gewezen wordt, omdat de opmerking niet leuk is om te horen?Bwa vind het redelijk proberen om iemand voor lul te zetten, kan ook mijn belevingdwereld zijn uiteraard.
Zo zie je maar weer dat ik daar niet veel voor nodig ben 😝Ja, gebruik mij maar weer om jezelf beter te laten overkomen.
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik bekijk mijn eigen onderrug nooit op die manier. Kan mij best voorstellen dat je zoiets niet ziet, terwijl dat voor een ander meer opvalt. Als menig ander het wel ziet, wil je dan alsnog liever dat je er niet op gewezen wordt, omdat de opmerking niet leuk is om te horen?
En ja, dat is een serieuze vraag. Want jouw reactie is er een die ik de laatste tijd wel vaker zie, en oprecht niet helemaal begrijp.
Misschien is het omdat ik vroeger zwaar ben gepest, dat ik daar op moet reageren. Heb me na het in het ziekenhuis trappen van de grootste pester , voorgenomen nooit meer over me heen te laten lopen of met me te laten sollen, hoe groot ze ook zijn.
Dan is het meteen duidelijk waar mn reacties vandaan komen👍
Ergens niet op in gaan en het negeren is niet meteen over je heen laten lopen of met je laten sollen.Misschien is het omdat ik vroeger zwaar ben gepest, dat ik daar op moet reageren. Heb me na het in het ziekenhuis trappen van de grootste pester , voorgenomen nooit meer over me heen te laten lopen of met me te laten sollen, hoe groot ze ook zijn.
Dan is het meteen duidelijk waar mn reacties vandaan komen👍
Je gaat het afscheren?

Straks herkennen wij je ook niet meer als het af is 😮