XXL Nutrition

Gestopt Op naar ripped zijn Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.

Reflector

Advanced Bodybuilder
Waardering
78
Lengte
1m90
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

Ik ben ook van plan mee te doen dit jaar. Ik doe vooral mee voor de lol, en als extra motivatie om eens goed te cutten.
Ik ben niet heel actief, maar lees vooral hier mee. Ik train al een flink tijdje, met periodes van serieus en minder serieus. ben nu 1.90 en 90 kilo op % +-13%.
Ik basketbal 2 a 3x per week en probeer 2 a 3x per week aan krachttraining te doen. Hangt er vanaf hoe ik me voel. Heb een tijdje laag gezeten in reps en wat meer kracht gerelateerd getraind. Heb niet echt een trainingsschema.
Een beetje Bill-star gericht. Omdat ik ook op sprongkracht train Squat ik minimaal 2x per week.

Ik hoop rond de 8-10% te komen op 90 kilo. Zal mijn sprongkracht wss ook wel ten goede komen als ik wat droger ben.

Succes bro, ik ga je volgen :)

Komt goed!:thumbs:

Succes man.

Heb je al een vast voedingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
Thnx all, Ik heb nog geen exact voedingschema. dit is ongeveer wat ik eet op een dag.

Brinta
8 Boterhammen met 150 Gram Kip
200 Gram Tonijn
1,5 Liter melk
Banaantje
2 Plakken roggebrood met Kaas (niet altijd)
1 Whey Shake
150 Gram Kipfilet
250 Gram Kwark + Handje vol pinda's
En 3 liter Water.
Avondeten (Wat de pot schaft)
+- 5 bakken sterke koffie op werk

Gister getraind.

bench press.
20x20
8x40
5x50
5x60
10x70
15x40

Squat (ging lastig had zware basketball game)
10x20
5x40
5x50
4x85 (oei, slechte techniek ook)
3x85 (laat maar ik wilde 3x5x85)
5x70
5x70
5x70 (op karakter)

Lat Pul Down
8x
8x
8x

3x10

Weighted Sit ups

(Geen onderrug gedaan, vanwege stijve rug van Zondag)

Vanavond weer 1,5 uur basketballen.

Laatst bewerkt:
Net getraind (basketbal) . Goede cardiosessie. Wel beetje last van mijn hiel. Hoop dat het morgen weg is.

Ik heb ook jaren gebasketbald. Combineerde het in het begin met fitness, maar later toch maar helemaal voor de gewichten gekozen ;)

Wat doe je allemaal voor sprongtraining?

Ik heb ook jaren gebasketbald. Combineerde het in het begin met fitness, maar later toch maar helemaal voor de gewichten gekozen ;)

Wat doe je allemaal voor sprongtraining?

Niet specifiek speciale dingen, aangezien mijn squat nog vrij laag ligt wil ik me daar op focussen. Na de training gewoon (proberen) te dunken. En altijd voluit springen, af en toe wat alley-oops proberen etc. Maar gister leek het nergens op. benen waren aardig pap van squatten en van de wedstrijd.

De bedoeling is om rond de 130 te squatten voordat ik specifieke plyo training ga doen. Voorlopig heb ik als PR 4x5x80 staan. Dus er is nog genoeg ruimte voor verbetering.

Gister ziek naar huis gegaan van werk en dus ook niet getraind. Vroeg naar bed gegaan en voelt nu allemaal iets beter. Alles is nog wel flink verstopt. Maar vanavond weer basketballen. En dan vrijdag of Zaterdag naar de Sportschool.

Goed, na een weekje ziek geweest te zijn.
Net weer getraind, voelde me nog steeds niet lekker. En dat merkte ik vooral bij het squatten. gebrek aan lucht, omdat alles nog verstopt zit.

Bench
15x20
10x40
10x50
10x60
7x70 (op)

Lat Pull Down
3x8

Seated Row
3x10

Squat
10x40
10x50
8x60

4 Sets Biceps

4 Sets Triceps

2 Set buik.

Brak. Maar verwacht.

Heerlijk gebasketbalt. Goede vorm van cardio.
Morgen weer naar de sportschool.

Hey kerel, leuk dat je meedoet!
Goed bezig, lekker gemotiveerd met je basketball er nog bij.

Je lengte heb je in elk geval mee, en met je bodyweight zit het ook wel goed zie ik.

Thnx man,

Lengte voor basketbal valt nog mee. Ik was liever 2 meter geweest. Nadeel is wel dat je frame met een lengte van 1.90+ moeilijk te vullen is. Eigenlijk moet ik flink over de 100 wegen om het wat te laten lijken. Net 4 boterhammen naar binnen gewerkt, en zo naar de sportschool.

Vanmiddag getraind. Nog wat spierpijn in mijn borst en gister gebasketbalt en morgen weer. Woensdag is altijd een redelijke pomptraining/recovery voor mij. Zonder al te zware gewichten. En fancy shit.

Incline Bench
20x20x
12x40
8x50
12x40

Seated calf press
15x
15x
15x

Side raises
10x licht
10x licht
7x zwaar

Onder rug (hypers?)
10x BW
10x BW
10x BW

Dumbbell Shrugs (zweer strict)
10x22
10x22
10x22

Crunch Machine
10x
12x
12x
12x

Fijne training. Morgen weer basketballen.

Van het weekend flink naar de klote. Afscheid van een collega dus dat werd bier en whiskey zuipen.

2 maanden niet gezopen en van het weekend kotsend naar me nest gegaan.
IK GA NOOIT MEER ZUIPEN.
(iig niet tot ik op vakantie ga de 25ste juni)

Vandaag weer de draad opgepakt en beetje getraind.

Squat
12x20
10x40
8x50
8x70
8x70
4x80 (slechte techniek daarom gestopt)
4x80 (idem dito)
10x40

Moet toch meer reps op 75 draaien. verschil van 70 naar 80 is immens.

Bench
20x20
10x40
8x60
3x5x70
15x40

Lay pull op Borst
8x
8x
8x

Fly machine
8x
8x
8x

Biceps Pompen
8x
8x
8x
8x

40 sit ups

lekker getraind, beetje tijd gebrek. Morgen basketballen en Woensdag weer in de sportschool.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven