Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Allemaal die ultra BB'ers hier die op vakantie gaan om te trainen en perfect te eten. Een vakantie is juist bedoelt om overal even een break van te nemen, dus ja misschien ook BB?
Allemaal die ultra BB'ers hier die op vakantie gaan om te trainen en perfect te eten. Een vakantie is juist bedoelt om overal even een break van te nemen, dus ja misschien ook BB?
maak je niet zo druk zojuist 10 dagen naar chersonissos geweest heel veel gezopen deed alleen avondeten en af en toe eitje als terugkwam van stappen heb 0.0 verloren.
dus geniet en gewoon nken hou je spieren bezig toch haha.
maak je niet zo druk zojuist 10 dagen naar chersonissos geweest heel veel gezopen deed alleen avondeten en af en toe eitje als terugkwam van stappen heb 0.0 verloren.
dus geniet en gewoon nken hou je spieren bezig toch haha.
Lol ik kan alleen voor mezelf spreken maar het is gewoon iets neurotisch. Het willen en het kunnen. Ik kan eerlijk waar geen rust nemen want dan wordt ik gek. 1/2 dagen niet getraind en ik voel me ongelovelijk k*t. Het is een tweede natuur die je weigerd los te laten.
---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 20:21 ----------
Niet dat ik per se iedere dag keihard wil trainen er zitten ook mindere dagen tussen maar niet trainen sucks balls