AndroidHealthClinic

op weg helpen

Hij gaat al met zijn ma mee naar de sportschool, waarom dan niet gaan? :P

xyzyx tja wat moet ik nou nog tegen iemand als jou zeggen??? Je weet het allemaal al, Sterker nog je hebt het uitgevonden.

En el hombre zoals xyzyx al heeft aangegeven ging ik inderdaad al met mn ma mee, nu ga ik meestal alleen naar de sportschool en soms met een jongen uit mn klas ;)

16 oke voor trainen met apparaten, maar 13 niet voor trainen met sportschool apparatuur.
Ik zeg groei,pezen, aanhechtingen en gewrichten enz.

• Topic Starter Topic Starter
Stef, ik ben nu eerst bezig met het advies dat de 1 post me gaf (ik weet de naam niet meer :s) na een week of oets ga ik kijken hoe het bevalt (ik weet dat ik dan nog geen verschil kan zien maar voor mijn gevoel) dit 'voedingspatroon' ga ik dan combineren met wat xyzyx heeft gezegd, en proberen mn onderhoud te berekenen enzo, daarna ga ik gewoon een beetje puzzelen met waar ik het snelst of het meest vooruitgang mee zie. Bedankt, ook jij bedankt voor je advies!

El hombre, voordat ik naar de sportachool ging heb ik me al een beetje verdiept of het wel verstandig was, daarna bij de sportschool nog gevraagd en op allebij kwam het uit dat ik best mocht trainen maar met vrij lichte gewichten. Ook ben ik al bijna uitgegroeid. Ik doe nu trouwens ook puur de gewichten die ik 2 sets kan volhouden, iedere training kies ik dan 1 of 2 apparaten uit waar ik dan zo zwaar mogelijk probeer te tillen (met opbouwen natuurlijk) zodra het dan duidelijk te zwaar wordt stop ik gelijk met die oefening.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 00:15 ----------

Edit; begrijp me even niet verkeerd ik doe dat 1 of 2 apparaten wel bij mijn normale apparaten waar ik inverhouding vrij ligt til.
Edit2; El Hombre lees trouwens even het topic van shutterspeed in dit subforum, hierin staat ook dat als ik het maar niet overbelast er niets aan de hand is.

Laatst bewerkt:
Lucky ben jij dat je in naar de sportschool mag...
Ik moet het doen met mn gewichten thuis, leeftijdsgenoot ;)

Haha dan ben ik inderdaad wel lucky :p

Verl succes met puur je eigen gewichten! :)

Kan iemand een paar namen van goede oefeningen met een barbell of dumbbells opnoemen waarvan ik dan filmpjes op youtube kan kijken hoe ze moeten?

Nog even 1 vraagje, het maakt toch niet zo veel uit als ik in mijn bakje rijst met kip en groenten (maaltijd van 16:00) gebakken in plaats van gekookte kip zit? Behalve dat get iets vetter wordt.

Kan iemand een paar namen van goede oefeningen met een barbell of dumbbells opnoemen waarvan ik dan filmpjes op youtube kan kijken hoe ze moeten?

Nog even 1 vraagje, het maakt toch niet zo veel uit als ik in mijn bakje rijst met kip en groenten (maaltijd van 16:00) gebakken in plaats van gekookte kip zit? Behalve dat get iets vetter wordt.

Squat, Deadlift, Bench Press, Military Press, Bent Over Row - Daarmee heb je alle spieren van je lichaam al te pakken.
barbell bicep curl, barbell triceps extension, barbell calf raises zijn meer assistentie oefeningen

En nee, gebakken kip kun je goed hebben gezien je wilt groeien ;)

Bedankt, ik zal vanmiddag even alle oefeningen op youtube doorkijken en dan morgen weer trainen! :)

Terug
Naar boven