Stef, ik ben nu eerst bezig met het advies dat de 1 post me gaf (ik weet de naam niet meer :s) na een week of oets ga ik kijken hoe het bevalt (ik weet dat ik dan nog geen verschil kan zien maar voor mijn gevoel) dit 'voedingspatroon' ga ik dan combineren met wat xyzyx heeft gezegd, en proberen mn onderhoud te berekenen enzo, daarna ga ik gewoon een beetje puzzelen met waar ik het snelst of het meest vooruitgang mee zie. Bedankt, ook jij bedankt voor je advies!
El hombre, voordat ik naar de sportachool ging heb ik me al een beetje verdiept of het wel verstandig was, daarna bij de sportschool nog gevraagd en op allebij kwam het uit dat ik best mocht trainen maar met vrij lichte gewichten. Ook ben ik al bijna uitgegroeid. Ik doe nu trouwens ook puur de gewichten die ik 2 sets kan volhouden, iedere training kies ik dan 1 of 2 apparaten uit waar ik dan zo zwaar mogelijk probeer te tillen (met opbouwen natuurlijk) zodra het dan duidelijk te zwaar wordt stop ik gelijk met die oefening.
---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 00:15 ----------
Edit; begrijp me even niet verkeerd ik doe dat 1 of 2 apparaten wel bij mijn normale apparaten waar ik inverhouding vrij ligt til.
Edit2; El Hombre lees trouwens even het topic van shutterspeed in dit subforum, hierin staat ook dat als ik het maar niet overbelast er niets aan de hand is.