Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff heel lang al. Ik neem totaal niks serieus in mn leven.
Momenteel heb ik de ingredienten compleet die mijn leven tot 1 groot feest maken!!! Dat is dus leven 
Deel je recept eens...En dat maakt je leven juist tot een goed leven!!!
Moet toegeven dat ik dat maar 2 keer heb gedacht en dan meer van *zucht* hoe ga ik het nu leuker maken in mijn leven! En niet zo down dat ik dood moest ofzoMomenteel heb ik de ingredienten compleet die mijn leven tot 1 groot feest maken!!! Dat is dus leven
![]()
Deel je recept eens...
Heb dit gesprek al eens gehad met wat vrienden en ben tot de conclusie gekomen dat de meeste mensen erg snel tevreden zijn.

Leef met de dag, ga met mensen om die je boeien, doe de dingen die je wil doen, doe werk wat je leuk vind om te doen om de hoeveelheid geld te verdienen die je maar al te graag weer uitgeeft aan de dingen die je leuk vind om te doen met de mensen die je boeien op plaatsen waar je wil zijn!
![]()
Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, mevrouw de levensgenietah.Leef met de dag, ga met mensen om die je boeien, doe de dingen die je wil doen, doe werk wat je leuk vind om te doen om de hoeveelheid geld te verdienen die je maar al te graag weer uitgeeft aan de dingen die je leuk vind om te doen met de mensen die je boeien op plaatsen waar je wil zijn!
![]()
Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, mevrouw de levensgenietah.
Want? Ik heb het helemaal naar mijn zin in mijn leven! Dat heb ik ervan gemaakt, genieten! Wat moet ik anders doen dan dat?

Sorry PompeR, ben voor mezelf aan het leven, zou jij ook moeten doen![]()

Wat is gemaakt? Een goedbetaalde baan en een dikke auto met een mooi huis en verder middelmoot? Of al je geld meteen uitgeven aan dingen die je leuk vind en **** it, gewoon werk doen wat je leuk vind. Ik ga voor dat tweede.