Fitness Seller

Op welke leeftijd dacht jij voor 't eerst: Is dit nou het leven?

Pfff heel lang al. Ik neem totaal niks serieus in mn leven.

life sucks, BAM!

Op het moment dat je je realiseert dat je enkel en alleen belastingbetaalvee bent, is de lol er helemaal af.

toen ik 16 was ongeveer.

toen ik werd uitgepoept

Mijn eerste schooldag.

ergens rond men 17de

Pfff heel lang al. Ik neem totaal niks serieus in mn leven.

En dat maakt je leven juist tot een goed leven!!!

Moet toegeven dat ik dat maar 2 keer heb gedacht en dan meer van *zucht* hoe ga ik het nu leuker maken in mijn leven! En niet zo down dat ik dood moest ofzo ;) Momenteel heb ik de ingredienten compleet die mijn leven tot 1 groot feest maken!!! Dat is dus leven :cheer:

En dat maakt je leven juist tot een goed leven!!!

Moet toegeven dat ik dat maar 2 keer heb gedacht en dan meer van *zucht* hoe ga ik het nu leuker maken in mijn leven! En niet zo down dat ik dood moest ofzo ;) Momenteel heb ik de ingredienten compleet die mijn leven tot 1 groot feest maken!!! Dat is dus leven :cheer:
Deel je recept eens...

Heb dit gesprek al eens gehad met wat vrienden en ben tot de conclusie gekomen dat de meeste mensen erg snel tevreden zijn.

Sinds ik de baarmoeder heb verlaten ben ik op veel verschillende momenten gaan denken over het hiernamaals en over de prehistorische dieren. Zo heb ik een verband gevonden tussen het uitsterven van de triceratops en het neus pulken van een Aziaat.
Aziatan pulken namelijk met hun duim in hun neus en de triceratops is op de 1e dag van het Post-glaciaal voor het laatst gespot. De duim is de eerste vinger, dus dat verband.

Op mijn 13e verjaardag kreeg ik een nieuwe fiets, daarmee ben ik ook wat rondjes gaan rijden door het platteland hier in de buurt. Op zich niks bijzonders, behalve dat er een vent achter schapen aan, aan het rennen was. Toen dacht ik wel: "Is dit nou een ooievaar?"

Kortom: Marky dit topic leidt weer tot niets.

Deel je recept eens...

Heb dit gesprek al eens gehad met wat vrienden en ben tot de conclusie gekomen dat de meeste mensen erg snel tevreden zijn.

Leef met de dag, ga met mensen om die je boeien, doe de dingen die je wil doen, doe werk wat je leuk vind om te doen om de hoeveelheid geld te verdienen die je maar al te graag weer uitgeeft aan de dingen die je leuk vind om te doen met de mensen die je boeien op plaatsen waar je wil zijn!
:D

Leef met de dag, ga met mensen om die je boeien, doe de dingen die je wil doen, doe werk wat je leuk vind om te doen om de hoeveelheid geld te verdienen die je maar al te graag weer uitgeeft aan de dingen die je leuk vind om te doen met de mensen die je boeien op plaatsen waar je wil zijn!

Oftewel, je hebt het niet gemaakt in het leven?

Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, mevrouw de levensgenietah.

Want? Ik heb het helemaal naar mijn zin in mijn leven! Dat heb ik ervan gemaakt, genieten! Wat moet ik anders doen dan dat?

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, mevrouw de levensgenietah.

Mee eens, vandaar dat ik nu ook helemaal tevreden ben hoe het gaat. Is helaas niet altijd zo`n feestje geweest als hoe het nu loopt.

Wat is gemaakt? Een goedbetaalde baan en een dikke auto met een mooi huis en verder middelmoot? Of al je geld meteen uitgeven aan dingen die je leuk vind en **** it, gewoon werk doen wat je leuk vind. Ik ga voor dat tweede.

Wat is gemaakt? Een goedbetaalde baan en een dikke auto met een mooi huis en verder middelmoot? Of al je geld meteen uitgeven aan dingen die je leuk vind en **** it, gewoon werk doen wat je leuk vind. Ik ga voor dat tweede.

Ja juist, was meer om een antwoord uit te lokken. Zou zelf voor een soort middenweg gaan.
Zie mezelf niet ellenlang studeren om later wat meer geld te hebben, als ik genoeg zou hebben om alles te doen wat ik wil is het mooi.

En daarmee bedoel ik niet een luxe villa, 3 BMW´s en een Maserati en 13 vakantiehuizen.

Terug
Naar boven