Fitness Seller

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf?

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf volledig?


  • Totaal stemmers
    512

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik scheer alleen mijn oksels en scrotum. Niet omdat het er dan "mooi" eruit ziet, maar puur omdat ik het hygiënischer vind.
Scrotum: veel handiger om te plassen als er geen haar meer op je balzak staat. Anders durfde er wel eens een haartje tussen mijn rits of tussen de rand van mijn onderbroek blijven zitten... :o
Auw, dat heb ik een keer gehad.
 
hoe doen jullie dat eigenlijk op de scrotum en kont? want bij mij gaat het echt steken en prikken wanneer ze terug groeien?
 
wtfjaguars.gif
 
hoe doen jullie dat eigenlijk op de scrotum en kont? want bij mij gaat het echt steken en prikken wanneer ze terug groeien?


Ik lees overal dat dat alleen de eerste paar keren zo is, daarna niet meer.:cool:
 
Buik borst scrotum. Alles geharst met ducttape natuurlijk!

En voor de rest niet uit het rijtje: Gezicht en oksels.

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Enkel kont en scrotum.

Links of rechts?
 
Lack of hair = lack of testosterone
 
Aangezien het topic toch weer gebumpt is, waarom was oksel eigenlijk in de originele poll niet meegenomen?
Lijkt me juist 1 van de plekken die een lage drempel heeft om te scheren.
 
Aangezien het topic toch weer gebumpt is, waarom was oksel eigenlijk in de originele poll niet meegenomen?
Lijkt me juist 1 van de plekken die een lage drempel heeft om te scheren.

Was me nog niet eens opgevallen!
 
Aangezien het topic toch weer gebumpt is, waarom was oksel eigenlijk in de originele poll niet meegenomen?
Lijkt me juist 1 van de plekken die een lage drempel heeft om te scheren.

Wat ik net terug heb kunnen lezen is dat er al eigenlijk vanuit gegaan werd dat die meegenomen word.
 
Borst, buik, scrotum :D

Rug begint ook te komen... :(
 
Ik wou dat ik een baard kon groeien ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven