AndroidHealthClinic

Op zoek naar product om aan te komen

Done361

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben nog redelijk beginnend met fitnessen (ongeveer een jaar en dan 2 a 3x per week), ben bijna 2.00 meter lang en weeg maar 82 kg. Mijn probleem is dat ik aan wil komen, ik eet al ontzettend veel en vrij gezond. Ik ben dus op zoek naar een gainer zodat ik in gewicht aan kan komen.

Met name zoek ik dan een gainer waar ik verantwoord mee aan kan komen, dus niet een waarvoor ik elke dag in de gym moet zitten omdat het anders fout gaat :P. Ik heb al van powersupplements de Pure Whey Protein Isolate die ik eigenlijk alleen inneem op trainingsdagen. Ik wil dus aankomen in gewicht, er mag van mij best 10 a 15 kilo bij want er is genoeg lengte om het over te verdelen :D. Iemand tips voor mij (andere producten als gainers zijn ook welkom als tip, als het maar verantwoord is en werkt)?

bedankt alvast!

Hallo, ik ben nog redelijk beginnend met fitnessen (ongeveer een jaar en dan 2 a 3x per week), ben bijna 2.00 meter lang en weeg maar 82 kg. Mijn probleem is dat ik aan wil komen, ik eet al ontzettend veel en vrij gezond. Ik ben dus op zoek naar een gainer zodat ik in gewicht aan kan komen.

Met name zoek ik dan een gainer waar ik verantwoord mee aan kan komen, dus niet een waarvoor ik elke dag in de gym moet zitten omdat het anders fout gaat :P. Ik heb al van powersupplements de Pure Whey Protein Isolate die ik eigenlijk alleen inneem op trainingsdagen. Ik wil dus aankomen in gewicht, er mag van mij best 10 a 15 kilo bij want er is genoeg lengte om het over te verdelen :D. Iemand tips voor mij (andere producten als gainers zijn ook welkom als tip, als het maar verantwoord is en werkt)?

bedankt alvast!

Je eet nog te weinig denk ik.

maar een goede Gainer is Leangainer van Interactive nutrition.

eet is wat extra macaroni en pinda's.

Power sup. heeft ook een goede Isogainer trouwens.

http://www.powersupplements.nl/prod...id=49&osCsid=6818653cdb1d290d9fbdc81c5b27ff29

• Topic Starter Topic Starter
Kan die gainer van powersupplements in combinatie met de pure whey protein isolate? En hoe kan ik dit dan het beste combineren?

Elke dag de gainer en op trainingsdagen de pure whey + de gainer? Ik ben wel van plan meer te gaan trainen, en dan bedoel ik 4x in de week, meer zit er voor mij qua tijd helaas niet in..

Heel simpel, je eet nog steeds niet genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Heel simpel, je eet nog steeds niet genoeg.

Ik heb geen vast eetritme, dat komt doordat ik nog student ben, maar eet ongeveer 10 - 12 boterhammen per dag met kip of vlees, 2 tussendoortjes (koek/reep), 's avonds normaal warm, en laat avond nog pinda's o.i.d.

Wat stel je dan voor wat ik hier nog aan toe kan voegen? Ik vind het lastig om nog meer te gaan eten omdat ik simpelweg niet makkelijk meer naar binnen kan krijgen

Ik heb geen vast eetritme, dat komt doordat ik nog student ben, maar eet ongeveer 10 - 12 boterhammen per dag met kip of vlees, 2 tussendoortjes (koek/reep), 's avonds normaal warm, en laat avond nog pinda's o.i.d.

Dat is nog niet zoveel om aan te komen. Verdeel het beter over de dag 6-7 maaltijden (elke 2,5 uur wat eten). Je lichaam gaat er aan wennen en je krijgt om de 2,5 uur trek. Als je alles over 3 maaltijden moet verdelen kan ik me voorstellen dat je niet zoveel op krijgt.

Een gainer kopen is wel de makkelijkste weg. Dat is handig voor iemand die echt overdreven veel moet eten. Maar voor jou 2.00 m bij 82kg) is dat niet nodig. En omdat je ook meer wilt gaan sporten valt zo;n gainer ook in het niet.

eten ftw

Pfft ik lees hier constant : ik eet 10 of meer boterhammen per dag.

Boterhammen is rotzooi tenzij het zelf ambachtelijk gebakken is.

Eet liever pasta;rijst,havermout,aardappelen enzo i.p.v. van chemische rommel zonder voedingswaarde..

Complex Carb Gainer

Dit is een erg goede weightgainer met complexe koolhydraten... zorg voor regelmaat in je dieet en vul aan met CCG.

Succes! :wl:

Meer eten kerel.
Eveneens student, en inderdaad soms is het moeilijk. Maar kijk eens tussen de recepten hier, vind je maaltijden die je mee kan nemen naar school en beter zijn dan jou boterhammetjes.

Voedsel schijnt te werken.

Terug
Naar boven