Hallo, ik ben nog redelijk beginnend met fitnessen (ongeveer een jaar en dan 2 a 3x per week), ben bijna 2.00 meter lang en weeg maar 82 kg. Mijn probleem is dat ik aan wil komen, ik eet al ontzettend veel en vrij gezond. Ik ben dus op zoek naar een gainer zodat ik in gewicht aan kan komen.
Met name zoek ik dan een gainer waar ik verantwoord mee aan kan komen, dus niet een waarvoor ik elke dag in de gym moet zitten omdat het anders fout gaat
. Ik heb al van powersupplements de Pure Whey Protein Isolate die ik eigenlijk alleen inneem op trainingsdagen. Ik wil dus aankomen in gewicht, er mag van mij best 10 a 15 kilo bij want er is genoeg lengte om het over te verdelen
. Iemand tips voor mij (andere producten als gainers zijn ook welkom als tip, als het maar verantwoord is en werkt)?
bedankt alvast!
Met name zoek ik dan een gainer waar ik verantwoord mee aan kan komen, dus niet een waarvoor ik elke dag in de gym moet zitten omdat het anders fout gaat
. Ik heb al van powersupplements de Pure Whey Protein Isolate die ik eigenlijk alleen inneem op trainingsdagen. Ik wil dus aankomen in gewicht, er mag van mij best 10 a 15 kilo bij want er is genoeg lengte om het over te verdelen
. Iemand tips voor mij (andere producten als gainers zijn ook welkom als tip, als het maar verantwoord is en werkt)?bedankt alvast!