XXL Nutrition

Opa's BB Chat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahhahah

Ik moet trouwens opa bedanken voor die fijne chat, ik voel dat ericr en ik een veel betere band hebben gekregen

Ik kan vnv wel tijd maken, had een date met een leuke dame, maar voor jou bel ik alles af!

• Topic Starter Topic Starter
Dagelijks vervoert NS miljoenen passagiers en nóg zijn verschillende grote stations elke dag weleens 'leeg', dus wie maakt zich druk ;)

Dagelijks vervoert NS miljoenen passagiers en nóg zijn verschillende grote stations elke dag weleens 'leeg', dus wie maakt zich druk ;)

Hmmm vergelijking met de NS gaat wel op........zo brengt een trein je ook nooit daar waar je wezen moet. En is'tie zelden op tijd. Overvol of leeg maar nooit echt gezellig. En de eerste klasse is al helemaal niet te pruimen.

En ik mis een machinist, de conducteur Ryu was er wel net. Maar die knipt alleen de kaartjes van Ericr.

:roflol:

Dan neem je een andere trein, niemand verplicht je tot iets. Waarom dan wel blijven reageren en komen? ;)

Lijkt me leuk, ik ben nog niet weze kijken. Maar dat komt omdat ik gewoon te lui ben om dat te doen:o

Vanaaf een updeetje dus het wordt alleen maar leuker. ;)

moet niet gekker worden man :D

edit;

** dit was zogenaamd verzonnen van mij ** 

gaat nergens over daar, ze hebben het alleen maar over k*tjes

Laatst bewerkt:
wtf man, dat heb je zelf verzonnen, ik ben niet eens online. oh..

Dat kan helemaal niet!

Wat ze wel niet doen om mensen koste wat kost in discrediet te brengen Samu...zou het jaloezie zijn? Wie weet. :rolleyes:

[DBC] 23.04 pm; wie komt er mee met mij naar de private room?
[steph@n] 23.04 pm: alweer?
[Loo] 23.05 pm: wat is daar te doen dan?
[EricR] 23.05 pm: kom maar Loo, is gezellig joh, lekker mannen onder elkaar
[Samu] 23.06 pm: niet doen hoor Loo
[Loo] 23.07 pm: wie zijn daar allemaal dan?
[steph@n] 23.07 pm: ik zowiezo, en Ryu
[DvO] 23.08 pm: steph@n steph@n, kom we gaan naar de private room, ik ben al zo lekker hard
[steph@n] 23.08 pm: wat?
[DBC] 23.09 pm: kom maar lekker, de private room is een chat voor jonge gespierde jongens. In deze room mag alles en hoeft niks. Het is alleen verplicht je webcam aan te zetten en je kleren uit trekken.
[EricR] 23.10 pm: lekkah lekkah!
[steph@n] 23.11 pm: damn Eric, dikke ader heb je daar op je....nou daar beneden!
[DvO] 23.12 pm: je ziet ALLES
[Loo] 23:13 pm: nou nee mensen, laat die private room maar zitten, ik heb er niet zo'n goed gevoel over
[DBC] 23: 14 pm: you're loss, je mist net de posing routine van Ruy(...)
[Loo] 23:15 pm: nou veel plezier, ik ga weer huiswerk maken

beetje raar gebeuren maar die opa's chat

Loo, dit is C&C. 1 keer dat geintje is wel genoeg.

Loo, dit is C&C. 1 keer dat geintje is wel genoeg.

die eerste post was helemaal geen geintje van mij.

dat was echt een kopie van de chat, eerlijk waar, zo helpe mij god.

maar toen werd er geroepen dat ik dat verzonnen had, dus zodoende laat ik ff zien hoe een verzonnen chat er dan uit zou zien.

maar ik zal de eerste ff weghalen aangezien er mensen gaan roepen dat ze dat niet gezegd hebben.

Yeahh right!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven