Thezz
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik ben voor school bezig met een gezondheids project( ik doe sportopleiding) ik moet de gezondheidstoestand van de gemiddelde student weergeven en daarna een blessure preventieplan schrijven.
hier heb ik ook flink wat informatie nodig.ik heb al flink wat literaire bronnen maar hoor tog ook graag jullie visie hier over.
hier heb ik dus wat vraagjes voor julli:
- De principes van krachttraining/krachtuithoudingsvermogen/explosieve kracht en snelkracht
-Wat de fysiologische en anatomische effecten van krachttraining
-hoe de 1 rm, 6 rm of 10 rm de spierkracht meten
- welke methode van spierfunctie training bij welke dtrainingsdoelstelling hoort en welke apparatuur je kunt gebruiken ter spierfunctietraining.
-de validiteit en betrouwebaarheid,sensitiviteit/specificitetit, voorspellend vermogen van de 1 rm,6 of 10 rm
alvast bedankt......als er onduidelijkheden zijn....vraag me het
hier heb ik ook flink wat informatie nodig.ik heb al flink wat literaire bronnen maar hoor tog ook graag jullie visie hier over.
hier heb ik dus wat vraagjes voor julli:
- De principes van krachttraining/krachtuithoudingsvermogen/explosieve kracht en snelkracht
-Wat de fysiologische en anatomische effecten van krachttraining
-hoe de 1 rm, 6 rm of 10 rm de spierkracht meten
- welke methode van spierfunctie training bij welke dtrainingsdoelstelling hoort en welke apparatuur je kunt gebruiken ter spierfunctietraining.
-de validiteit en betrouwebaarheid,sensitiviteit/specificitetit, voorspellend vermogen van de 1 rm,6 of 10 rm
alvast bedankt......als er onduidelijkheden zijn....vraag me het