XXL Nutrition

Open sterkste man van Groningen

kelvin/eric/heije/ivo voor plek 1?

go leon!!!

leuke wedstrijd overigens, als het geen 400km weg was kwam ik wel kijkenXD

stel je niet aan leon je gaat knallen daar!!!

de deadlift start op 150 kg kreeg ik vandaag te horen...

Als je makkelijker in Emmen kunt komen, kun je met mij meerijden.
(Waarschijnlijk moet je anders via Groningen)

Kijk, nu is de landelijke TOP compleet! ;)

dank je wel aardig van je , maar ik heb eigen vervoer.... gaat meer om mijn vriendin die logeert in woerden dus die komt eventueel met de trein

maar thnx

Laatst bewerkt:
het is toch stiekem wel een beetje vervelend dat al dat volk meedoet is niet goed voor mijn ego :(. Maarja ik kom om te leren :)

het is toch stiekem wel een beetje vervelend dat al dat volk meedoet is niet goed voor mijn ego :(. Maarja ik kom om te leren :)

Elke wedstrijd is goed voor de ervaring en draait niet om een ego trip ;)
En deze wedstrijd kent echt geen verliezers hoor geloof me ;)
Het is gewoon elk jaar een fantastische ervaring om in deze arena te mogen/kunnen staan waar bijna 1000 toeschouwers nauwlettend je prestaties volgen en voor je juichen of je ver weg komt of in de buurt woont. Wout Zijlstra die het vuur oprakelt en voor extra spektakel zorgt met zijn inlevende commentaar.. Vooral dit jaar zal het speciaal worden omdat het een open wedstrijd gemaakt is met een paar grote jongens er tussen. Je wordt gezien als een strijder van de dag die alles geeft. En dat is iets wat het Oost-Groningse publiek echt waardeert...

Laatst bewerkt:
Elke wedstrijd is goed voor de ervaring en draait niet om een ego trip ;)
En deze wedstrijd kent echt geen verliezers hoor geloof me ;)
Het is gewoon elk jaar een fantastische ervaring om in deze arena te mogen/kunnen staan waar bijna 1000 toeschouwers nauwlettend je prestaties volgen en voor je juichen of je ver weg komt of in de buurt woont. Wout Zijlstra die het vuur oprakelt en voor extra spektakel zorgt met zijn inlevende commentaar.. Vooral dit jaar zal het speciaal worden omdat het een open wedstrijd gemaakt is met een paar grote jongens er tussen. Je wordt gezien als een strijder van de dag die alles geeft. En dat is iets wat het Oost-Groningse publiek echt waardeert...

Haha mijn ego is niet groot meestal zelfs te klein. Maar ik heb er zeker zin aan :D

hahaha hoe denken jullie dat ik me voel jongens :P ik dacht een gezellig niet al te zware wedstrijd te doen om weer lekker in te komen :P hehe! Maar ik heb er zeker zin in :D en ookal beginnen ze allemaal met 200+ deadlift ik doe lekker eigenwijs en ga lekker mn gewichies tillen vanaf de 150 :D

IK HEB ER ZIN INNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!

is er nog een plek vrij?
ff kijken of ik vervoer kan fixen

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Dichts bijzijnde treinstation is in Winschoten en van daaruit rijdt een bus verbinding naar Vlagtwedde... moet je even kijken op 9292ov.nl

is de wedstrijd zelf in Vlagtwedde?

Ja, bij het busstation zelfs, dus dat kan niet missen ;)

is er nog een plek vrij?
ff kijken of ik vervoer kan fixen

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

is de wedstrijd zelf in Vlagtwedde?

zou lijp zijn mike ;). Het word nog een leuke dag zo te zien

De definitieve deelnemerslijst:

Sterkste man van Groningen:
,

De inschrijving is gesloten voor de Sterkste man van Groningen!!!

Aanmelden voor de Sterkste man van Groningen
Dat kan alleen nog voor de reservelijst!

De meeste gewichten zijn zowat onbegonnen werk , dit zie ik nu pas op RDP:O

1) Vrachtwagentrekken hand over hand (8.000 kg)

2) Deadlift maximaal gewicht (olympisch halter)

3) Stones of strength (80-100-120-140-160 kg - hoogtes aflopend van 160 cm tot 110 cm)

4) Laadrace (zandzak, fusten en steen)

5) Medley (wheelflip 350 kg, timber walk 110 kg en slee trekken 240 kg)

Reserve onderdeel:

6) Accu tillen

hehe ja dat had ik allang gezien op RDP kerel :D alleen ff over die hoogtes heen gekeken denk ik!!

In Musselkanaal zou de eerste steen op 1.70 moeten, maar dat was het bij lange na niet.
Daarbij krijgen jullie beide de 80 steen wel op 1.60, don't worry. Een wedstrijd met 800 man publiek zorgt daar wel voor :)

Terug
Naar boven