T M O S
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben er rond een uurtje of 12 denk ik! kennen we nog ff rustig een pilsie drinken voor we moeten beginnen![]()

Haha ik zou geen drank drinken voor de wedstrijd. Ook al word ik beduidend sterker door drank , maar mijn evenwicht en coordinatie schiet flink achteruit![]()

Haha dan zullen mijn trouwe cameraman en supporters er vroeger uit moeten en tjah dat willen ze vast niet zo graag![]()
nee gwn lekker 12 uur! kunnen we nog ff overleggen welk onderdeel we gaan winnen en welke niet
maar niet te sterk gaan doen he! Lekker rustig aan, voor het publiek is toch alles zwaar hahahaha!haha nee die van mij zullen daar ook niet blij mee zijn denk iknee gwn lekker 12 uur! kunnen we nog ff overleggen welk onderdeel we gaan winnen en welke niet
maar niet te sterk gaan doen he! Lekker rustig aan, voor het publiek is toch alles zwaar hahahaha!

Sterk is nog lang geen sprake van, buitenstaanders vinden van wel. Maar ik ben hard voor mezelf![]()
anders waren we uitgetraind
het lijkt me echt gezellig hoor zo met zn alle wedstrijdje doen
hehe!heeey mensen ook ik ben zondag 15 aug aanwezig bij de wedstrijd
groetjes
je bent wel een figuur dat ik graag wil verslaan hehe! Schrok me echt een hoedje hoor toen je van die bank opstond
big ass mofo
hahaha!Nou als het verkeer tegenzit is het voor mij nog 3 uur rijdenik dacht dat het wat dichterbij was!
heeey mensen ook ik ben zondag 15 aug aanwezig bij de wedstrijd
groetjes

Jaimyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!! We gaan knallen he kerelje bent wel een figuur dat ik graag wil verslaan hehe! Schrok me echt een hoedje hoor toen je van die bank opstond
big ass mofo
hahaha!