Fitness Seller

Open sterkste man van Groningen

ja ik maak me er ook niet druk om hoor! 80 moet ik nog op t dak kenne gooien :P hahaha! Nee maar moet lukken denk ik al is t vrij hoog! Vooral voor de kleintjes dat word lastig!!

• Topic Starter Topic Starter
??

Laatst bewerkt:
ziet er uit als een lekker bandje :D komt helemaal goed :D

Hoe laat aanwezig zondag?

ik ben er rond een uurtje of 12 denk ik! kennen we nog ff rustig een pilsie drinken voor we moeten beginnen :D

ik ben er rond een uurtje of 12 denk ik! kennen we nog ff rustig een pilsie drinken voor we moeten beginnen :D

Haha ik zou geen drank drinken voor de wedstrijd. Ook al word ik beduidend sterker door drank , maar mijn evenwicht en coordinatie schiet flink achteruit. Dan met de hand over hand grijp ik vast vaak naast het touw:o

dan moeten we miss wat vroeger afspreken!!! :D

Haha dan zullen mijn trouwe cameraman en supporters er vroeger uit moeten en tjah dat willen ze vast niet zo graag:rolleyes:

haha nee die van mij zullen daar ook niet blij mee zijn denk ik :P nee gwn lekker 12 uur! kunnen we nog ff overleggen welk onderdeel we gaan winnen en welke niet :P maar niet te sterk gaan doen he! Lekker rustig aan, voor het publiek is toch alles zwaar hahahaha!

haha nee die van mij zullen daar ook niet blij mee zijn denk ik :P nee gwn lekker 12 uur! kunnen we nog ff overleggen welk onderdeel we gaan winnen en welke niet :P maar niet te sterk gaan doen he! Lekker rustig aan, voor het publiek is toch alles zwaar hahahaha!

Sterk is nog lang geen sprake van, buitenstaanders vinden van wel. Maar ik ben hard voor mezelf :cool:

heeey mensen ook ik ben zondag 15 aug aanwezig bij de wedstrijd
groetjes

Sterk is nog lang geen sprake van, buitenstaanders vinden van wel. Maar ik ben hard voor mezelf :cool:

Sterk worden we in ons eigen ogen nooit toch ;) anders waren we uitgetraind :) het lijkt me echt gezellig hoor zo met zn alle wedstrijdje doen :D hehe!

groetjes

Jaimyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!! We gaan knallen he kerel :D je bent wel een figuur dat ik graag wil verslaan hehe! Schrok me echt een hoedje hoor toen je van die bank opstond :P big ass mofo :P hahaha!

• Topic Starter Topic Starter
??

furious power.jpg

Laatst bewerkt:
hahaha zag die post vannacht al staan maar snapte er niks van :P nu zie ik pas de foto hahaha! beest :P

Nou als het verkeer tegenzit is het voor mij nog 3 uur rijden :P ik dacht dat het wat dichterbij was!

groetjes

Maatje, ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn zondag.. Maar dat weet je. t*fus nachtdiensten :mad:

Gisteren was trouwens gezellig pik.

Jaimyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!! We gaan knallen he kerel :D je bent wel een figuur dat ik graag wil verslaan hehe! Schrok me echt een hoedje hoor toen je van die bank opstond :P big ass mofo :P hahaha!

Jaimy verslaan? Dream on :D

Terug
Naar boven