MuscleMeat

Open sterkste man van Groningen

Zondag is het zover... afgelopen maandag de laatste voorbereidingen gehad met worstelen...
En de rest van de week lekker gerelaxed... We zullen het zondag wel zien.. ik wil alvast mijn tegenstanders van veraf een voorspoedige reis naar noord oost groningen wensen ;)

Zondag is het zover... afgelopen maandag de laatste voorbereidingen gehad met worstelen...
En de rest van de week lekker gerelaxed... We zullen het zondag wel zien.. ik wil alvast mijn tegenstanders van veraf een voorspoedige reis naar noord oost groningen wensen ;)

:D bedankt :D we gaan er een mooie dag van maken!! Straks nog even de laatste training doen en morgen lekker relaxen en BBQen en dan kan de lange en vroege reis beginnen :D Tot zondag!!!!!

:D bedankt :D we gaan er een mooie dag van maken!! Straks nog even de laatste training doen en morgen lekker relaxen en BBQen en dan kan de lange en vroege reis beginnen :D Tot zondag!!!!!

succes topper,ga dr lekker met een open verzier heen want verliezen kan je nooit in deze sport.;) potverdrie wat een wijze taal......

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

furious power.jpg

Furious Power bereid zich fysiek voor op de sterkste man van Groningen (zonder shirt) :D bij la Tomatina ... Tomaten worstelen dus !!!

ongewoone voorbereiding,maar als het werkt is er niets mis mee:D

wijze taal inderdaad kerel :D bedankt man, ik ga mn best doen :D

ik heb er geen kracht meer voor :P

Iemand uitslagen?

Uitslag en Foto's

1 Erik Hams
2 Kelvin de Ruiter (En 1e bij de Junioren)
3 Henrie Boers
4 Heije Ottevanger (Sterkste Groninger)

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]

geen fawaz? :o

rofl!

proficiat erik....... en had wel beetje meer van de grunnegers verwacht hoor ha ha

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

en ivo? was benieuwd hoe die het deed vandaag.

Ivo was 5e. Hij ging goed top 3 zat erin maarja de laadrace liet hij punten liggen.

Leuke wedstrijd was het de gewichten klopte soms niet helemaal met wat het zou zijn. Maar een superdag en ik ben weer ervaringen rijker ;)

Laatst bewerkt:
305 raw? nice
SM%20Groningen%202010%20285.jpg

ivo the master!

als je goed naar die foto kijkt zie je ook dat hij niet op de grond staat maar eigenlijk een beetje zweeft. very godlike

die sluiters zijn ook gewoon gewicht dus 305

zoooo ben eindelijk thuis na 3,5 uur rijden.....mooie dag, hulde aan de organisatie.
mooie wedstrijd !!!!!

helemaal met marcel eens :D wat een dag :D

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

ga morgen wel verslag schrijven in mn log en filmpjes erbij!! ik kan ff nie meer :P haha

helemaal met marcel eens :D wat een dag :D

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

ga morgen wel verslag schrijven in mn log en filmpjes erbij!! ik kan ff nie meer :P haha

Jaimy bleek toch wel een lastige kluif te zijn he? :p

Terug
Naar boven