AndroidHealthClinic

Open Zuid-Hollands Kampioenschap Vrachtwagentrekken

Bezoekers in dit topic

Weet niet of 'ie dat zou willen, maar jij moet gewoon lekker meedoen als je je goed genoeg voelt man!

Als ik me goed voel...idd net moeten hikken en kreeg een scheut kots me bek in...:( Ik laath et sarko morgen weten...en anders pm ik jouw wel sander
 
Lang leve het roddel circuit ((he jan ;) grapje)....maar Sarko had het al gehoord en aangezien ik vanochtend aan de schijt ben gegaan en letterlijk uit me aars pis...Sander jij mag met Sarko pullen!
 
Lang leve het roddel circuit ((he jan ;) grapje)....maar Sarko had het al gehoord en aangezien ik vanochtend aan de schijt ben gegaan en letterlijk uit me aars pis...Sander jij mag met Sarko pullen!

Ha ha wat je er vandaag uit schijt kan je er morgen niet uitschijten.....toch:D

Nou ja, jammer!
 
Lang leve het roddel circuit ((he jan ;) grapje)....maar Sarko had het al gehoord en aangezien ik vanochtend aan de schijt ben gegaan en letterlijk uit me aars pis...Sander jij mag met Sarko pullen!

Oke dan, had je pm ook al gelezen. ;)
 
ik ben zevende geëindigd de rest weet ik niet uit mn hoofd :D
 
Podium:
1e: Johnny en Kelvin
2e: Sarko en Sander (dacht ik toch, want nu twijfel ik)
3e: Wim en Yannick

K*t met hand over hand was dat het eindpunt op een snelheidsdrempel was en als de spanning op het touw weg was kon je vaak zelf niet eindigen
Zelfs Raymond Merckx en Alexander Moonen hadden het zitten (5e stek door zoals enkelen geen score op de hand over hand), hier viel het op wie sterk of technisch was.
Johnny en Kelvin waren impressive
Al bij al toch mooie wedstrijd, weer veel bijgeleerd over dit onderdeel.
 
2e : Sarko en Roy vd wulp ;)
 
ik weet het niet meer :o
 
Nette prestatie Rooke en Mc.chick! Helemaal voor een eerste wedstrijd:cool:
 
wel goeie locatie: pittazaak aan de ene kant en lekkerbekjes (en coffeeshop) aan de andere kant:D
 
Hoe heeft Stefan (insideout) het gedaan?!
 
Nette prestatie Rooke en Mc.chick! Helemaal voor een eerste wedstrijd:cool:
Thnx, we waren er erg blij mee. :D
Ok dan hebben we elkaar toch nog gezien. Weet natuurlijk niet alle namen van dbb.

Jullie waren 6e net voor ons. ;) gefeliciteerd.

woopy met zijn maat hadden het zwaar daar ze het lichtst waren. Dacht dat ze laatste werden. Ook die vervelende drempel zat in de weg.

Ben erg benieuwd naar de tijden.
 
Wij waren inderdaad laatst. Maar gezien het sterke deelnemersveld ben ik tevreden van onze prestaties :)
Toffe wedstrijd en goede sfeer alleszins!
 
Hoe heeft Stefan (insideout) het gedaan?!
8ste teleurstellende plaats :(
Op een paar cm van het kegeltje stil gevallen, en aangezien dat bergop een verkeersdrempel op was, metertje laten terugbollen en nog eens gesleurd, maar het mocht niet zijn.
Als we tot de kegel geraakt waren zat er wel een 5de of 6de plaats in.

En nu heb ik een k*tblessure aan mijn rechterpols :mad:
 
Wij waren inderdaad laatst. Maar gezien het sterke deelnemersveld ben ik tevreden van onze prestaties :)
Toffe wedstrijd en goede sfeer alleszins!
Moet zeggen dat jullie zeker goed gepresteerd hebben. Jullie zijn er vol voor gegaan. :thumbs:

Heb nog film voor je als je dat leuk zou vinden.
8ste teleurstellende plaats :(
Op een paar cm van het kegeltje stil gevallen, en aangezien dat bergop een verkeersdrempel op was, metertje laten terugbollen en nog eens gesleurd, maar het mocht niet zijn.
Als we tot de kegel geraakt waren zat er wel een 5de of 6de plaats in.

En nu heb ik een k*tblessure aan mijn rechterpols :mad:
Idd dan waren jullie zeker hoog geëindigd. Erg vervelend van die blessure.
 
Laat maar komen :D ik heb zelf niets van beeldmateriaal kunnen maken..
 
Back
Naar boven