Fitness Seller

9 oktober Open LK vrachtwagentrekken Geleen

1421460792_6_E4bd.jpg

1421464577_6_IlUi.jpg

1421466182_6_elhw.jpeg

1421465929_6_5hGE.jpg

1421468449_6_6aOp.jpg

1421521380_6_jWuv.jpeg

Het was weer een mooie dag. Ik werd weer volop geholpen door de mede deelnemers. Ook de organisatie stond weer klaar met de juiste tips. Ze hadden zelfs een duo voor mij geregeld met Kenneth Schins. Kenneth en ik zijn verdienstelijk 4e geworden bij de duo’s. We zullen maar zeggen dat onze eerste pull in het water was gevallen.

Maar bijzonder dankbaar ben ik Jan Muurman die mij mooi na een vol pull coachte bij mijn singel pull :)

Leuk

Dag Allemaal,:D

Leuke wedstrijd, sterke deelnemers en leuke locatie kortom leuke dag gehad gisteren. Alleen het weer ???

Het was weer een mooie dag. Ik werd weer volop geholpen door de mede deelnemers. Ook de organisatie stond weer klaar met de juiste tips. Ze hadden zelfs een duo voor mij geregeld met Kenneth Schins. Kenneth en ik zijn verdienstelijk 4e geworden bij de duo’s. We zullen maar zeggen dat onze eerste pull in het water was gevallen.

Maar bijzonder dankbaar ben ik Jan Muurman die mij mooi na een vol pull coachte bij mijn singel pull :)

Heeey Kanjer ... Dat heb ik met veel plezier gedaan hoor !! ... :D
Zo zie je maar weer dat er nog veel meer in zit ...
Jammer van die laatste meter met Kenneth ... was zeker een full pull waardig ...

Terug
Naar boven