AndroidHealthClinic

Open Zuid-Hollands Kampioenschap Vrachtwagentrekken

Bezoekers in dit topic

Naar het schijnt zaten wij op een paar cm van die verkeersdrempel, anders hadden we ook wel een betere score gehad. Ik ben tevreden, volgend jaar doe ik weer mee (als er een wedstrijd is) :p
 
Naar het schijnt zaten wij op een paar cm van die verkeersdrempel, anders hadden we ook wel een betere score gehad. Ik ben tevreden, volgend jaar doe ik weer mee (als er een wedstrijd is) :p

inderdaad iemand zat er echt 1/2 cm van de pion vandaan :cool:
 
Ik heb me laten vertellen dat het er een beetje vanaf hing op welke plaats je op het einde het touw vastnam, er was dus een factor geluk in het spel en dat bewijst de uitslag van moonen wel :)
 
Kelvin de Ruiter en Johnny Meijerhof winnen het Open Zuid-Hollands Kampioenschap Vrachtwagentrekken
Zaterdag 23 mei werd in Den Haag het Open Zuid-Hollands Kampioenschap Vrachtwagentrekken georganiseerd. Dit betrof een wedstrijd voor tweetallen. Het Friese duo Kelvin de Ruiter en Johnny Meijerhof pakte de eerste plaats, gevolgd door het duo Sarko Alberts en Roy van der Wulp. Op de derde plaats eindigde het Belgische duo Wim Jammaer en Yannick van Roy. Einduitslag: 1. Kelvin de Ruiter en Johnny Meijerhof (22 ptn.), 2. Sarko Alberts en Roy van der Wulp (22 ptn.), 3. Wim Jammaer en Yannick van Roy (18 ptn.), 4. Jan Haaring en Mark Tetteroo (17 ptn.), 5. Raymon Merckx en Alex Moonen (14 ptn.), 6. Sander de Graaff en Aziz Ogenia (12 ptn.), 7. Jesse Teeler en Mark Hanegraaf (11 ptn.), 8. Stefan van der Ha en David de Vos (11 ptn.), 9. Rico Paardekooper en Teun Tielemans (10 ptn.), 10. Cees Varkevisser en Wesley Ortega (9 ptn.), 11. Michel Koekoek en Wiel van Boekel (7 ptn.) en 12. Johan de Pauw en Wauter Wangermez (3 ptn.)

uitslag:cool: dacht dat er 13 teams waren :)
 
Jammer dat er geen tijden staan. Had deze wel willen weten. Misschien dat er nog een update komt.
 
De tijden (en afstanden) staan op realdutchpower zag ik net.
Ze hebben men trainingsmaatje wel een goeie 20kg zwaarder gemaakt :D
 
De tijden (en afstanden) staan op realdutchpower zag ik net.
Ze hebben men trainingsmaatje wel een goeie 20kg zwaarder gemaakt :D

zo inderdaad ja...behoorlijk vertekend. En die truck was toch 10k ?
 
ben je wat afgevallen op die foto george ??:p
 
Ja 4kg is het te zien :p
 
een wereld van verschil
 
Sonja bakker got nothin on me
 
Mijn gegevens zijn verkeerd
wauter wangermez:
Evenbeek (België), 21 jaar en 95 kg
ten eerste woon ik in everbeek-beneden, ten tweede ben ik 19 jaar en ten derde weeg ik mr 74 kilo
icon_tongue.gif
 
Mijn gegevens zijn verkeerd
wauter wangermez:
Evenbeek (België), 21 jaar en 95 kg
ten eerste woon ik in everbeek-beneden, ten tweede ben ik 19 jaar en ten derde weeg ik mr 74 kilo
icon_tongue.gif
stuur anders een pm naar TS

heb je je filmpje gezien?
 
Hoi Wauter,

ik zal je gegevens aanpassen op RDP. Waarom ook niet even mij een mailtje gestuurd? En dit geldt ook voor de andere deelnemers, als er gegevens verkeerd staan vermeld geef dit dan even door aan mij.

Blijft het trouwens wel raar hoe die gegevens dan tot stand zijn gekomen want voorzover ik weet is het aan de deelnemers zelf gevraagd afgelopen zaterdag.

Jan Haaring
 
Ik heb persoonlijk alle gegevens meegedeeld aan de dame die alles opschreef dus ik snap niet echt waar het verkeerd is gelopen.
 
Ik tel ook altijd +20kg bij mn BW op als iemand ernaar vraagt.
 
Ik tel ook altijd +20kg bij mn BW op als iemand ernaar vraagt.

Ik denk dat de groepsfoto wel duidelijk maakt dat ik geen 74 kilo weeg of ik moest een enorm stel dikke poten hebben :)
 
Back
Naar boven