Fitness Seller

Oper 9.0 gedownload en toen....

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik downloadde Opera 9.0 even om aan een buurman te laten zien dat ie echt trager is dan Firefox.
Want dat is ie.

Ik install de browser, open hem en heb een aantrekkelijk grote schermruimte en weinig balken. Dat begint goed, bookmarks ook automatisch imported...oh da's minder: Overal advertentiebanners, jammer, die zie je niet in Firefox.

En toen...ik open GeensT.nl....

Staat er ineens dit:

Access to the requested URL is not allowed!

Met daaromheen Arabische tekens en zinnen....:eek: :eek: :eek:
Ik dacht nu komen ze binnen hoor, die mannen van Thinkalot!:eek:

Click je er op een link, dan staat eronder:

Internet Services Unit

The Internet Services Unit (ISU) is a department of King Abdulaziz City for Science & Technology (KACST) responsible for providing Internet services in the Kingdom of Saudi Arabia, in cooperation with Saudi Telecommunication Company (STC), the Communications and Information Technology Commission (CITC) and a number of Internet Service Providers (ISPs) from the private sector.

Ik surf naar DBB in Opera. Wat krijg ik te zien:

Sorry. De adminstrator heeft je IP adres geblokkeerd. Als dit een misverstand is kan je contact opnemen met de adminstrator, klik dan hier

Terwijl in Firefox, ik nog steeds online ben op DBB!!:eek:

En zo gaat het maar door. Continue zitten die kamelen ertussen met hun 'this site is restricted'. Hoe kan dit? Surf ik onbedoeld via een Arabische host zonder dat ik het heb ingesteld???? M'n IP adres is wél hetzelfde.
Ga ik naar Wikipedia dan zie ik dit:

This IP address has been blocked because it is believed to be an open proxy or zombie computer. To prevent abuse, editing from these proxies is currently prohibited. For more information about open proxies and what you can do, please see the WikiProject on open proxies.

Laatst bewerkt:

Staat er ineens dit:

Internet Services Unit

The Internet Services Unit (ISU) is a department of King Abdulaziz City for Science & Technology (KACST) responsible for providing Internet services in the Kingdom of Saudi Arabia, in cooperation with Saudi Telecommunication Company (STC), the Communications and Information Technology Commission (CITC) and a number of Internet Service Providers (ISPs) from the private sector.

Sorry. De adminstrator heeft je IP adres geblokkeerd. Als dit een misverstand is kan je contact opnemen met de adminstrator, klik dan hier

Terwijl in Firefox, ik nog steeds online ben op DBB!!
:eek:

ik gebruik al een tijd geen Opera meer; voor mij alleen FireFox 2.0, en voor mijn vrouw IE7 & SlimBrowser!

:D

staat je noobfilter aan?

ikzelf heb ook opera en een paar vrienden ook en we kunnen op alle sites hoor...

Denk dat er een trojan op PC draait.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 3 virusscanners erop gezet en 4 antispyware progs.
Alleen Spyware Doctor vond wat maar dat was niet wat ik zocht.

Een bevriende PC expert zei dat alleen Firefox nog werkt omdat Firefox als enige browser zich niks aantrekt van het stukkie malware (voor mij alweer een reden om bij FF te blijven, ook vanwege de lachwekkende advertentieblokker van Opera die alles doorlaat).
Het laden van plaatjes in Opera duurt precies 3,5 keer de tijd van firefox.

De werkruimte van Opera is wel erg groot en dus prettig. Maar daar is alles mee gezegd, als de addies je om de oren vliegen en het even vatbaar is voor deze malware als IE7.

Al met al maakt het niet veel uit; ik was aan het backuppen omdat Vista Ultimate erop komt dus over een paar uurtjes gaat 'trojan' met alles overboord :D

Er is vrij weinig tot niets bekend over mijn vermelding; alleen 1 Engels 1 Pools en 1 Italiaans board spreken over dezelfde vermelding. Ik zal wel even een ss plaatsen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar 3 virusscanners gaat nooit goed toch? Of heb je ze om de beurt erop gepleurd. 3 tegelijk laten draaien werkt nooit.

Werkt wel :D maar dan kun je bij elke opdracht die je geeft een kopje koffie drinken .. ook dat soort rarigheden krijg ik veel op mijn TD.. Geloof me.. de ergste combinatie is MCafeee en Norton en NOD 32 .. niet vooruit te branden..

Om @ DBC zijn vraag te antwoorden.. Het lijkt erop dat je idd of ergens een stukje malware hebt draaien in je pc ... check ook de instellingen van opera .. ken het progsel verder niet maar het zal net als IE vast een auto proxy detectie hebben.. misschien heeft deze wel 1 of andere malafide proxy gevonden die dus de handel blokkeert ..

Ja het werkt wel maar hoe idd :P

Maar 3 virusscanners gaat nooit goed toch? Of heb je ze om de beurt erop gepleurd. 3 tegelijk laten draaien werkt nooit.

Alles om de beurt heren.

Ik heb verschillende progs gedownlaod om te kijken, 1 voor 1, wat ze presteren.
Nu weet ik ook meteen welke 'King of finding spyware' is....;)

Wednesday, October 05, 2005
“Access to the Requested URL Is Not Allowed!”

That, complete with point of exclaim, is what Saudi internet users see when attempting to look at any website that ends in ‘blogger.com’.

According to Reporters Without Borders, Saudi Arabia’s Internet Services Unit (ISU), which by law is able to filter every internet service provider’s connection, has been blocking that domain, which effectively prevents anyone inside the country from posting to a Blogger blog. The actual blogs themselves, which end in ‘blogspot.com’ are still accessible. But the effect of blocking posts is probably more significant, since the free service provided by Blogger is a rare pipeline of free and unedited reporting from inside the country.

Reporters Without Borders adds:
The Saudi authorities acknowledge blacklisting more than 400,000 websites. A very wide range of sites are affected, including political organisations, non-recognised Islamist movements and publications containing any kind of reference to coïtusuality.

The ISU (æÍÏÉ ÎÏãÇÊ ÇáÅäÊÑäÊ - ÇáÕ*ÍÉ ÇáÑÆíÓíÉ) is the agency in charge of the Saudi Web censorship system. It manages the gateway used by all local ISPs and is thus able to control all Internet data exchanges. However, it just carries out instructions issued by the Saudi security services and does not itself decided what must be censored. The ISU offers an online form and e-mail address (abuse@isu.net.sa) that allows Internet uses to report what sites they would like to see blocked. Hundreds of such requests are received each day and are dealt with by a team assigned full-time to the job. The ISU’s filtering system uses technology acquired from the US company Secure Computing.

ROFLOL

Nu verschijnnt er op de pagina van Imageshack een aantal popus met Arabische reclame om progs te downen lol :D:D

Ik heb een Spaans forum gevonden dat erover spreekt, ik ga even hun tips uitproberen, ben wel erg nieuwsgierig geworden.

Laatst bewerkt:
3 antivirus programmas????
1 antivirus programma en eventueel 2 spy en adware verwijderaar is genoeg.
Als ze allemaal niets vinden heb je geknoeid met je instellingen.

Die pc lijkt me sowieso al naar de zak, ik een volledige herinstallatie doen.

Even het topic herlezen! :D

Staat al bij dat ik over een paar uurtjes Vista Ultimate krijg dus ik ga nu even wat backuppen op DVD en daarna een filmpje afkijken, vanavond beginnen aan Vista dus reinstall zat er al in! :D Ben gewoon nieuwsgierig naar dit euvel en voor ik het weet verdiep ik me er te lang in.

Ik downloadde Opera 9.0 even om aan een buurman te laten zien dat ie echt trager is dan Firefox.
Want dat is ie.

Ik install de browser, open hem en heb een aantrekkelijk grote schermruimte en weinig balken. Dat begint goed, bookmarks ook automatisch imported...oh da's minder: Overal advertentiebanners, jammer, die zie je niet in Firefox.

Staat er ineens dit:

Internet Services Unit

Terwijl in Firefox, ik nog steeds online ben op DBB!!:eek:

En zo gaat het maar door. Continue zitten die kamelen ertussen met hun 'this site is restricted'. Hoe kan dit? Surf ik onbedoeld via een Arabische host zonder dat ik het heb ingesteld???? M'n IP adres is wél hetzelfde.
Ga ik naar Wikipedia dan zie ik dit:

This IP address has been blocked because it is believed to be an open proxy or zombie computer. To prevent abuse, editing from these proxies is currently prohibited. For more information about open proxies and what you can do, please see the WikiProject on open proxies.

Iedereen heeft vrijheid van browser.ik vind jou aanbevelingen, waarin je altijd predikt dat 'dit programma' het beste is, altijd een dwingende ondertoon hebben opa.geef mensen de ruimte om zelf te bepalen verdomme zeg!!

Opgelost!!!!!!!!!

Hiekie vroeg me eens te kijken in IE/internet settings/verbindingen/LAn settings. Alles moet daar uit staan. Dat zou het niet staan volgens Hiekie want Opera deelt de settings van IE.

En verdomd.

IE stond aangevinkt als 'use proxy settings blabla' van de volgende IP:

212.138.64.149

GOTCHA!

Weggehaald, applied en klaar ben je. :D :bow:

Iedereen heeft vrijheid van browser.ik vind jou aanbevelingen, waarin je altijd predikt dat 'dit programma' het beste is, altijd een dwingende ondertoon hebben opa.geef mensen de ruimte om zelf te bepalen verdomme zeg!!

Trek je toch eens niet zo aan van mijn toon.
Diezelfde toon heeft ontelbare malen gezorgd voor leuke rellen, verhitte discussies, leuke threads en een hoop over en weer gepost dus don't worry, komt allemaal goed. Zoals je hierboven ziet blijkt dat Opera klakkeloos overneemt wat staat aangevinkt bij IE. Daarom kreeg ik bij beide browsers deze fout.

Feit blijft dat Opera de zwaarst zuigende adblocker heeft ever.
Als jij me een aanbeveling kunt doen voor dat probleem dan probeer ik graag je tip uit! :thumbs:

Zeg maar wat je aanbeveelt!

ouwe.. ik lul maar wat en je gaat gewoon mee.vrijheid van browser: gaan je alarmbellen niet rinkelen?

IE7 is een prima browser :D

ouwe.. ik lul maar wat en je gaat gewoon mee.vrijheid van browser: gaan je alarmbellen niet rinkelen?

Ja. Je mag zelf bepalen welke browser je gebruikt! :D

Maar ook: Vrijheid van meningsuiting.
Ik mág zeggen wat ik van bijv. browsers vind.

Dat 'vrijheid van meningsuiting' is jou en je vrienden een doorn in het oog, en er doen een groeiend aantal mensen erg veel moeite om die verworven vrijheid te beteugelen 'in naam van' maar mij snoer je de bek niet.

Ik mag zeggen wat ik wil van andere browsers, andere theepotten, andere mensen. :kiss:

Kun je me een goeie adblocker aanbevelen voor Opera want ik word gek van de advertenties.;)

Dat 'vrijheid van meningsuiting' is jou en je vrienden een doorn in het oog, en er doen een groeiend aantal mensen erg veel moeite om die verworven vrijheid te beteugelen 'in naam van' maar mij snoer je de bek niet.

Damn, het zit wel heel erg diep bij jou. Een discussie over een browser en dan komt de vrijheid van meningsuiting ook nog aan bod.

Ja. Je mag zelf bepalen welke browser je gebruikt! :D

Maar ook: Vrijheid van meningsuiting.
Ik mág zeggen wat ik van bijv. browsers vind.

Ik mag zeggen wat ik wil van andere browsers, andere theepotten, andere mensen. :kiss:

Kun je me een goeie adblocker aanbevelen voor Opera want ik word gek van de advertenties.;)

ik ben niet zo thuis in malware software. en btw ik neem meestal wel je adviezen klakkeloos over.. sterker nog, als ik software zoek op dbb, dan zoek ik via de uitgebreide zoekoptie meestal via jou naam.. wat vind je daarvan?

Terug
Naar boven