AndroidHealthClinic

Oper 9.0 gedownload en toen....

• Topic Starter Topic Starter
ik ben niet zo thuis in malware software. en btw ik neem meestal wel je adviezen klakkeloos over.. sterker nog, als ik software zoek op dbb, dan zoek ik via de uitgebreide zoekoptie meestal via jou naam.. wat vind je daarvan?

Dat je dat NU pas opbiecht!!! :eek: :eek:

Zie je wel....opa is your guide to happiness.:D

Ik ga even wat filmpjes kijken.
Als je lid bent van m'n site kun je vanaf vandaag weer 4 knallers van films downen Klemmans, ben je al lid? :D

Hij doet net alsof ie gek is :rolleyes:

feedback: ey dbc, ik vond da scherm waar je je gegevns moet invullen echt een pain in tha ass om het te lezen.. die kleurencombo is para
je weet

Damn, ik moet EricR nog gelijk geven ook.

Was altijd een groot fan van Opera en nog steeds mis ik de superhandige muisbewegingen, maar IE is werkleijk waar een heel stuk gebruiksvriendelijker geworden sinds ze ook tabbed browsing ondersteunt!
Heb Opera dus al in een eeuwigheid niet meer gebruikt.

Firefox/Mozilla vind ik in vergelijking met Opera of IE niet zo fijn in het gebruik.

maar het staat iedereen vrij om te kiezen wat hij/zij wil.

en enkel ie7 ondersteunt cleartype ftw

feedback: ey dbc, ik vond da scherm waar je je gegevns moet invullen echt een pain in tha ass om het te lezen.. die kleurencombo is para
je weet

Dan klopt het dus toch wat de templatemaker mij vertelde, dat er een allochtonenfilter in zit, het wérkt! Je weet?

Terug
Naar boven