MuscleMeat

Opgelet allemaal! Waardevolle site! Naslagwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Kom maar op met die karma, met dank aan m'n zus de verpleegster, een site waar je allerlei productnamen en werkzame stoffen kunt intypen en vervolgens krijg je álle informatie op je scherm! :D

[Link niet meer beschikbaar]

In je favo's ermee!

OMG! Toppie man, werkelijk ALLES dat ik intypte kreeg relevante informatie Thanks to pappa DBC. :thumb:

Thanks bro, idd een goede site!

Yo bro,

Ik weet niet wat je bedoelt bro maar ik vind die site helemaal niet goed voor steroiden.
De enigste steroiden die je daar kan vinden zijn: Sustanon, Deca-durabolin, Testosteron propionate en Stromba.
Primabolan, Primobolan, Anavar, Equipose, Dianabol, Oxymetholone, Omnadren enz.kan ik hier niet in terugvinden.
Dus als jij zegt dat je ALLES kan vinden hier, dan lul je klaarblijkelijk erg uit je nek. Check je info eerst voordat je wat zegt. Je bent ook nog een supermoderator, dus dan zou je extra moeten oppassen op wat je zegt.

Doe relaxed man. Waar maak je je druk om.

• Topic Starter Topic Starter
Een beetje genuanceerder had ook wel gekund kereltje. :roflol:
Je had bijvoorbeeld op een normale manier kunnen vragen waarom je genoemde producten ontbreken zonder meteen te beginnen over 'uit je nek lullen' maar je irriteert je blijkbaar aan me om meerdere zaken, óf het is je niet bekend hoe je normaal kan reageren.

Maar even on-topic:
Primabolan ken ik niet, mag je even uitleggen, zal wel een generieke kreet zijn.

Aangezien je kennis tekort schiet om een passend antwoord te geven zal ik het even voor je doen, want er zijn wat zaken die je over het hoofd schiet:

Het is een Nederlandse site die uitgaat van wat in Nederland op de markt verschijnt, gelieerd aan een verzekeringsmaatschappij.

Hierdoor vallen een aantal producten automatisch af.
Anavar
Equipose: Is nooit een human-grade medicament geweest, wordt nu wel humangrade gemaakt maar alleen op de zwarte markt!
Dianabol: Pardon? Hoeft geen uitleg lijkt me
Oxymetholone: Alleen in buitenlandse wetenschaps-kringen m.b.t. de behandeling van aids -en kankerpatienten is dit product bekend.
Omnadren: is een buitenlands product dat nooit hier is opgenomen!

Primobolan kun je vinden op www.consumed.nl

Dan tot slot: Wat maakt deze site dan wel zo interessant?
De bijwerkingen die erop staan vermeld en de eventuele handige info betreffende gebruik met andere medische producten zijn wetenschappelijk ondervonden!!

Da's wat anders dan die vele underground-sites die huin mond vol hebben over 'ja pik, enne, Winny mengt goed met Dianabol voor je massa!' want daar heeft geen mens iets aan.

Iron Pump zei:
Yo bro,

Ik weet niet wat je bedoelt bro maar ik vind die site helemaal niet goed voor steroiden.
De enigste steroiden die je daar kan vinden zijn: Sustanon, Deca-durabolin, Testosteron propionate en Stromba.
Primabolan, Primobolan, Anavar, Equipose, Dianabol, Oxymetholone, Omnadren enz.kan ik hier niet in terugvinden.
Dus als jij zegt dat je ALLES kan vinden hier, dan lul je klaarblijkelijk erg uit je nek. Check je info eerst voordat je wat zegt. Je bent ook nog een supermoderator, dus dan zou je extra moeten oppassen op wat je zegt.

een beetje meer respect voor DBCO1 zou wel op zijn plaats zijn!

Mijn reactie,

Ga me niet zeggen dat ik geen verstand heb ven steroiden. Of zoals Tony Montana zei: Are you kidding me?
Jij moet niet beweren dat je ALLE informatie kan krijgen. Want dat beweer je. Ik ken die site, en ik vind het kwa geneesmiddelen de beste site. Sterker nog, ik gebruik die site ELKE DAG maar dan ik boekvorm. Dus ga niet zeggen dat ik een groentje ben of zo. Jij laat in je reactie duidelijk merken dat je eerste post van deze topic niet goed was. Respect heb ik voor iedereen die niet dom overkomt. En ik heb ook respect voor jou supermoderator als jij maar niet dingen gaat beweren die niet kloppen.

Of zoals Tony Montana zei: Are you kidding me?

OMFG. In wat voor wereld leef jij?

Tony Montana was een karakter in een verhaal.
Er zijn er hier meer op het board die zich vergelijken met filmhelden.
Alleen Rambo ontbreekt nog.
Montana was een gewelddadig, aan coke verslaafd gangstertje in een speelfilm.
Geen Roosevelt of Napoleon.

Maar even on-topic, waar is je uitleg over PrimAbolan want die mis ik echt.
Ik heb nergens gezegd dat je een groentje bent, leg me geen woorden in de mond.

Gebruik je ook het Farmacotherapeutisch Kompas? Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Maar als je écht wat van steroiden weet, dan had je niet gezeurd over Boldenone want dat is nooit zuiver human-medisch geweest! :D

Doe met de site wat je wilt. Zoals je ziet hebben anderen er wel plezier van.

Groet,

DBC01

relaxte site, ben wel natural (for life), maar mijn vriendin slikt nogal wat medicijnen, dus is het handig om wat dingen na te kunnen lezen.... alhoewel, denk toch dat ik het maar aan schoonzus ga vragen, die heeft ervoor gestudeert.

stelletje ****ed-up kinderen. (spuit je testosteron gewoon een keer in je vriendin voordat je hem hier over het board spui't)

Die kostenvergelijking die aan de rechterkant staat is ook erg cool!..de zwarte markt prijzen liggen beduidend lager :)

D.W.

dutch windmill zei:
Die kostenvergelijking die aan de rechterkant staat is ook erg cool!..de zwarte markt prijzen liggen beduidend lager :)

D.W.
Enige voordeel is dat je hier zeker echt spul hebt. Maar goed tegelijkertijd wel duidelijk dat de reguliere farma mafia zich goed verrijkt gelet op sommige prijzen, ook al zijn het maar indicaties.

De farma-mob is in Nederland het ergst. De prijzen zijn enorm omdat alles toch vaak uit één gemeenschappelijke Ziekenfonds-pot betaald wordt dus who cares.

De Spaanse apothekers staken zo nu en dan een dag om hun onvrede te uiten over het feit dat ze de goedkoopsten van Europa zijn. Als ik ze vertel dat een Ned. apotheker jaarlijks voor een tonnetje of wat aan euro's aan premies vangt worden ze geeeek!

Leuk zo'n gesloten thread ;) Aansluitend voor de hypochonder, [Link niet meer beschikbaar] kan je het diagnostisch kompas raadplegen.

Ik vind het wel gezellig. Het lijkt net alsof DW jij en ik in een luchtbel zitten en iedereen ons kan zien....:rolleyes: :roflol:

Ik heb net weer een editie van het kompas van mijn lieve zus gekregen! :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven