Een beetje genuanceerder had ook wel gekund kereltje.

Je had bijvoorbeeld op een normale manier kunnen vragen waarom je genoemde producten ontbreken zonder meteen te beginnen over 'uit je nek lullen' maar je irriteert je blijkbaar aan me om meerdere zaken, óf het is je niet bekend hoe je normaal kan reageren.
Maar even on-topic:
Primabolan ken ik niet, mag je even uitleggen, zal wel een generieke kreet zijn.
Aangezien je kennis tekort schiet om een passend antwoord te geven zal ik het even voor je doen, want er zijn wat zaken die je over het hoofd schiet:
Het is een Nederlandse site die uitgaat van wat in Nederland op de markt verschijnt, gelieerd aan een
verzekeringsmaatschappij.
Hierdoor vallen een aantal producten automatisch af.
Anavar
Equipose: Is nooit een human-grade medicament geweest, wordt nu wel humangrade gemaakt maar alleen op de zwarte markt!
Dianabol: Pardon? Hoeft geen uitleg lijkt me
Oxymetholone: Alleen in buitenlandse wetenschaps-kringen m.b.t. de behandeling van aids -en kankerpatienten is dit product bekend.
Omnadren: is een buitenlands product dat nooit hier is opgenomen!
Primobolan kun je vinden op
www.consumed.nl
Dan tot slot: Wat maakt deze site dan wel zo interessant?
De bijwerkingen die erop staan vermeld en de eventuele handige info betreffende gebruik met andere medische producten zijn wetenschappelijk ondervonden!!
Da's wat anders dan die vele underground-sites die huin mond vol hebben over 'ja pik, enne, Winny mengt goed met Dianabol voor je massa!' want daar heeft geen mens iets aan.