AndroidHealthClinic

Opgezette dikke buik

mausje

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb al een tijdje lang last van een opgezette dikke buik. Het ziet eruit alsof ik zwanger ben pffffff. Ook heb ik last van veel winderigheid.
'smorgens heb ik daar helemaal geen last van want dan is mijn buik gewoon plat.
Herkent dit iemand?

waarschijnlijk door het vele eten ;)

Jup heb ik ook, klote is dat. Doe je verder niets aan.

tell me about it, ik heb een tijdje geoefend en ik kan nu de zwangerschaps pose :D

heb ik ook. Is waarschijnlijk gewoon je maag die uitgezet is

idd ben ook regelmatig zwanger...

CONDOOMS GEBRUIKEN LAAT JE NIET VOLDUWEN :p
nee dit kan soms door stress zijn waar je maag door uitzet :cool:
best is gewoon u ni druk maken om iets dans ;-) dans en dans nog eens

:D

:banana:

Zal gasvorming zijn. Neem even je voeding onder de loep!

Smorgens is m'n buik super plat, maar 's avonds... :o Komt van al dat bulken he :) Als ik dan niet m'n buik inhoud maar volledige in relaxte stand ga staan lijkt het wel of ik zwanger ben :P

Heb ik ook, zal idd de maag zijn die uitzet.

is perfect normaal.
krijg je soms wel van die opmerkingen "vanwaar dat bierbuikje" terwijl je eigenlijk wel ripped bent :p

Heb ik ook, dat me maag uitzet, vooral als ik weer eens een berg voer naar binnen heb gewerkt :)

Daar heb ik ook zeker last van, gelukkig is dat in de cut stukken minder, tenzij ik weer een liter water achterover heb gedrukt. Versterk die abs daarom ook goed, zo hou je het een beetje binnen de perken

ik heb het ook en dan begint me vriendin altijd te zeuren :D
maar komt door al dat water en voedsel.

tijdens de coïtus hoor ik haar anders niet klagen :D

Ik heb het ook. Als ik hem span staan er blokjes op. als ik niks doe heb ik echt een dikke uitpuilende buik.

KRZA tijdens de coïtus hoor ik jou vriendin ook nooit klagen nee, misschien is ze er aan gewend :p

Brutez zei:
Ik heb het ook. Als ik hem span staan er blokjes op. als ik niks doe heb ik echt een dikke uitpuilende buik.

KRZA tijdens de coïtus hoor ik jou vriendin ook nooit klagen nee, misschien is ze er aan gewend :p

hehehehehe mond houwen dikz*k! :D

Dani zei:
Zal gasvorming zijn. Neem even je voeding onder de loep!
Kan je iets specifieker zijn Dani? Waar zou je voeding dan niet goed zitten? Teveel brood (gist)? Of in het geheel teveel koolh die vocht vasthouden?
Ik heb er ook last van.

Helpt het ook niet om je tva te trainen? Stomach vacuum.

Laatst bewerkt:
benchMarc zei:
Smorgens is m'n buik super plat, maar 's avonds... :o Komt van al dat bulken he :) Als ik dan niet m'n buik inhoud maar volledige in relaxte stand ga staan lijkt het wel of ik zwanger ben :P

Kún jij je buik dan uberhaupt inhouden zonder krampen te krijgen, met al dat brood van jou moet dat amper mogelijk zijn :D

Terug
Naar boven