AndroidHealthClinic

oplaadfase creatine

theohgistel

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Nu heb ik maximize 100% pure creatine monohydrate gekocht (trouwens de eerste keer dat ik creatine neem) nu las ik op de site dat je een oplaadfase (5 dagen waarin je 4 x 5g neemt) kunt nemen ? raad je mij dit aan om te nemen of gewoon 3-6g per dag nemen ? En indien jullie ervaring hebben met deze creatine wat is jullie mening over deze creatine (qua kwaliteit ?)

gewoon 5 gram per dag nemen

Oplaadfase kun je prima doen als je sneller verzadiging wilt bereiken. Kan geen kwaad en creatine kost toch geen drol. Strikt noodzakelijk is het natuurlijk niet. 5gr per dag is prima, en over het algemeen is dat een maatlepel, maar dat zal ook wel op de verpakking staan.

Ik merkte zelf geen verschil of ik nou wel of geen oplaad fase gebruikte.
Dus gewoon zonder oplaad fase.

• Topic Starter Topic Starter
Oplaadfase kun je prima doen als je sneller verzadiging wilt bereiken. Kan geen kwaad en creatine kost toch geen drol. Strikt noodzakelijk is het natuurlijk niet. 5gr per dag is prima, en over het algemeen is dat een maatlepel, maar dat zal ook wel op de verpakking staan.

maar er zit geen maatlepeltje in mijn pot 1 gewone soeplepel zou dit voldoende zijn ?

Het maakt niet uit of je het doet of niet.

Als je het doet ben je sneller verzadigd, als je het niet doet duurt dat langer. Maar ook als je het niet doet raak je op een gegeven moment verzadigd.

Pure monohydraat is denk een een theelepel eerder een indicatie, maar ook dat kan teveel zijn als je een grote schep pakt. Dus wegen of om een maatschepje vragen. Weet je zeker dat ie er niet inzit? Soms zit ie helemaal onderin het potje.

Mijn schepje zat idd ook verstopt

met oplaadfase merk je eerder effect dan zonder, ik doe na periode geen crea altijd weer oplaadfase. het is wat je zelf fijner vindt

in de creatine van Universal zit ook geen schepje bij, staat ook gewoon op voor één theelepeltje te nemen

ik weeg alles af is nog altijd het nauwkeurigste

Terug
Naar boven