Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel leuk zo'n HBO Economie opleiding, weet je tenminste met wie je na 4 jaar kan solliciteren bij de AH om vakken te vullen.

oh ik dacht dat je er best positief over was. zonde man maar iig wel beter dat je er na 2 maanden al achter komt. ik ga wss ook voor commerciele economie bij de haagse hoge school.
hoe kan je trouwens in februari instromen!?
Wel leuk zo'n HBO Economie opleiding, weet je tenminste met wie je na 4 jaar kan solliciteren bij de AH om vakken te vullen.
Ik doe nu ook mbo4 bedrijfsadministrateur, zit in het 2de jaar van de 3. Zit nu ook op stage en denk ook dat dit niet het werk is wat ik me hele leven wil doen.
Ik heb ook al zitten kijken bij hbo opleidingen en heb niet zoiets van deze opleiding wil ik doen.
Het blijft toch altijd moeilijk om een goede keuze te maken.
Het tekort aan techneuten is er al.
Maar wat zijn je mogelijkheden qua technisch hbo als je mbo admi hebt gedaan?
Ik begin in februari met commerciele economie, sluit goed aan bij me mbo opleiding, is leuk en zeer breed.![]()
Ik zit nu in het 3e jaar Commerciele Economie. Ben wel in 2e jaar ingestroomd na mijn propedeuse van MER te halen. Laat maar weer zien hoe gelijk al die economische studies in het begin zijn dat je zo kunt doorstromen. Vastgoed&makelaardij was ook vrijwel hetzelfde in het 1e jaar, en International Business en Languages is weer hetzelfde als Commerciele Economie behalve dat je een extra taal moet kiezen.
Het gaat er echt om wat je er van verwacht. Ik vind het wel leuk maar weet ook niet of ik dit de rest van mijn leven wil doen, maar wat ik van alle gastdocenten meekrijg is dat ze heel vaak switchen van bedrijf/werk en zo steeds ergens anders in rolt wat me wel aanspreekt.
Als je gerichtere vragen hebt kan ik misschien beter antwoord geven.

ja isnogood en ruudje doen allebei een zieke universitaire studie(serious), dus die zullen jullie wat eerder kleineren
Zelf wil ik account management gaan doen. Het hele team van de verkoopkant aansturen met het team van de klant, dus minder zelf de verkoper spelen maar meer het proces in de gaten houden. Is maar net wat je zelf wilt je kunt ook de hele dag op pad gaan om nieuwe klanten te werven bv. Het grote voordeel is sowieso dat je in alle branches kunt werken zoals je al zegt itt automonteur.
Oh zo ja dan gaat het wat makkelijker inderdaad maar erg mooi dat ie er zo in kan rollen. Volgens mij leer je alles inderdaad zoveel sneller als je gewoon meedraait binnen een bedrijf maar daar zijn stages natuurlijk ook voor.
Moet zeggen dat voor mijn huidige opleiding (Administrateur niv4 versneld) het juist andersom is bij mij.
Op school wordt nog veel met de hand gedaan waarbij veel fouten gemaakt kunnen worden waar je van leert. Bij een bedrijf is het allemaal zo geautomatiseerd dat ik af en toe het gevoel heb dat een aap het nog wel kan doen. Zal wel verschillen per opleiding uiteraard. Hoop daarom op HBO ook een grotere uitdaging tegemoet te gaan.