MuscleMeat

Opmerking

Beerke120

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

Ik zit hier nu al een maand op deze site en heb al verschillende forums gelezen.

Er is mij twee zaken die mij opvallen:

De info dat je op deze site krijgt is gewoon top!

Tweede:

Er zijn hier veel mensen die nog geen 90kg wegen en toch al een kuur willen doen of al gedaan hebben.

Of mensen die door te kuren kracht resultaten halen van Max. bench bijvoorbeeld 120kg???

Ik vraag mij gewoon af of je dan al moet beginnnen kuren. Is het dan niet beter om eerst nog een aantal jaar verder te trainen??

Ik kan er volledig naast zitten en dan excuseer ik mij onmiddellijk maar ik vind dit zo raar.

Iedereen doet natuurlijk wat hij wil in zijn leven maar toch...

Zijn er mensen die dezelfde mening delen?

Groetjes,

Gewicht zegt mij helemaal niks. Ik zat na 12 maanden al op 94kg. Hoeveel iemand druk zegt me in principe ook niet. Om echt een goed oordeel te vellen zou je veel meer stats moeten weten.

Er zijn er genoeg hier die ook die mening delen, maar de meesten mijden deze sectie. Ik deel ze ook.

Ik deel deze mening gedeeltelijk niet,

1:mensen die zwaar ectomorf zijn en die gewoon niet boven de 80kg lichaamsgewicht uitkomen en dan een kuur pakken voor net dat beetje extra.

2: Benchpress 120kg zegt mij ook weinig, Als jij niet op kracht traint maar meer op b.v. defenitie dan kom je mischien nooit boven de 100kg uit.

3:Leeftijd zegt mij ook niets, Als iemand vanaf zijn 14de traint en dan op zijn 20ste een kuur pakt, of iemand van 30 die 2 jaar traint een kuur pakt, {dan ga ik voor het eerste}

4: Ieder mens is verschillend en moet zijn eigen afwegingen maken om met A.S te beginnen.

5: Wat ik wel met je deel is dat de info op deze site top is:thumb:

Nou idd, als je ook nog ff begrijpend lezen had toegepast op deze site had je zelf ook wel kunnen concluderen dat gewicht geen ruk zegt.
Speciaal voor jou nog maar een x dan met mezelf als voorbeeld: Kom van een kg of 45 af toen ik 17 was en ben in een paar jaar naar 80 kg gegaan. En dan mag ik niet kuren omdat ik onder de 90 weeg??? Gaaaaaaaap. Zal over een week of 6 wel is een fotootje posten, mss begrijp je t dan.

XLarge zei:
Ik deel deze mening gedeeltelijk niet,

1:mensen die zwaar ectomorf zijn en die gewoon niet boven de 80kg lichaamsgewicht uitkomen en dan een kuur pakken voor net dat beetje extra.

2: Benchpress 120kg zegt mij ook weinig, Als jij niet op kracht traint maar meer op b.v. defenitie dan kom je mischien nooit boven de 100kg uit.

3:Leeftijd zegt mij ook niets, Als iemand vanaf zijn 14de traint en dan op zijn 20ste een kuur pakt, of iemand van 30 die 2 jaar traint een kuur pakt, {dan ga ik voor het eerste}

4: Ieder mens is verschillend en moet zijn eigen afwegingen maken om met A.S te beginnen.

5: Wat ik wel met je deel is dat de info op deze site top is:thumb:

Je moet wat karmapunten verdelen over andere gebruikers voor je XLarge opnieuw punten kunt geven;)

Ik ben het ermee eens dat er erg veel gasten zijn die vroeg beginnen met kuren, ook hier. Kennen hun lichaam nog niet 100%, hebben hun voeding niet op orde, maar willen toch wel wat 'makkelijker' groter worden. Moeten ze zelf weten, maar geef het dan gewoon toe.

Wie heeft ooit gezegd dat je 90kg moet wegen voor je kunt beginnen kuren ??? Remember Lee Labrada ??!! Gewicht zegt helemaal niks, zowel niet lichaamsgewicht als hoeveel gewicht je gebruikt bij een bepaalde oefening.
Ben eerlijk gezegd liever 80 kg met 6% BF dan 100 kg met 16% BF. Ieder zijn smaak natuurlijk. Ken jongens met armen van 43 cm die veel indrukwekkender zijn dan jongens met 50+ armen waar het vet vanaf druipt.

Al eens gedacht aan de grote van een persoon? :D

Een gast van 2 meter gaat al gauw 100 kg wegen, iemand van 1.70 m zal daar nog niet te gauw aanzitten.

stat zeggen geen moer!. foto's vind ik het enige waaraan je iemand zijn groei en fysiek kunt bepalen.

en zelfs dan moet je nog meetellen of je er aanleg voor hebt of niet. iedereen doet het voor zich zelf, dus bemoei je ook alleen met jezelf!

• Topic Starter Topic Starter
Rustig blijven younggod.

Was gewoon een vaststelling dat ik gemaakt heb meer niet.

Ik bemoei mij met niemand zijn trainingen of kuur.

Was een vaststelling die ik gemaakt heb en daarop heb ik mijn mening gegeven, meer niet.

Bedankt voor de al die verschillende reacties

Groetjes

younggod zei:
stat zeggen geen moer!. foto's vind ik het enige waaraan je iemand zijn groei en fysiek kunt bepalen.

en zelfs dan moet je nog meetellen of je er aanleg voor hebt of niet. iedereen doet het voor zich zelf, dus bemoei je ook alleen met jezelf!

Ja younggod, dit moeten veel mensen toch weten en vooral hier, op dit niveau.

Genetische bepaling heeft er zeker veel mee te maken.

Terug
Naar boven