XXL Nutrition

Opnieuw beginnen trainen

JordyS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
85kg
Dag allemaal,

ik ben Jordy, nieuw hier, ben 24 jaar en woon in Leuven.
Ik heb vroeger 2 jaar 4/5x per week fitness gedaan, heb een kaakoperatie ondergaan waardoor ik
al men spiermassa inclusief gewicht ben verloren, ben terug van 0 moeten beginnen en toen ben ik
al mijn motivatie verloren en ben ik gestopt met fitness. Nu, paar jaar later, ben ik zo vet als een pad
geworden en wil ik zo snel mogelijk mijn oude lichaam terug. Hier een paar foto's.
Oude ik:

Nieuwe ik:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Dus, zoals je kan zien, nu is er dringend werk aan de winkel :D
Alle tips en tricks zijn meer dan welkom om mijn oud figuur terug te krijgen :p
Ik wil mijn best doen om het eerste jaar heel intensief te trainen om zo snel mogelijk resultaat te zien.
Ik wil namelijk mijn oud figuur zo snel mogelijk terug.

Nu weeg ik ongeveer een "kleine" 90kg en ben 1.79m.
Ik zou heel graag willen trainen op conditie, hoge vetverbranding (droog) en voor een zeer explosief lichaam.
Spiermassa uiteraard ook maar dat zal ondertussen wel mee groeien zeker. Dit allemaal wil in op hele korte tijd bereiken.
Ik ben ik staat hard te trainen, meerdere supplementen te nemen voor een snel effect, maar het moet gezond blijven.
Hier een klein lijstje van de supplementen die ik thuis heb liggen:

x amok ( http://www.xxlnutrition.nl/amok/olimp )
x energize ( http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rition-263384/ )
x pure whey protein ( http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition )
x crea force caps ( [Link niet meer beschikbaar] )
x multi-vit ( http://www.xxlnutrition.nl/multivit/xxl-nutrition )
x hard fx ( [Link niet meer beschikbaar] )

sorry moesten er in deze lijst website's vermeld staan die op dit forum niet welkom zijn.
Maar dit zijn de producten die in nog heb liggen. Nu zoek ik supplementen die mij *SNEL* kunnen helpen
bij het verbeteren van mijn conditie, die een hoog vetverbrandingsgehalte hebben en die ervoor kunnen zorgen dat ik een hele explosieve training kan leveren. Ik wil mijn spieren/lichaam echt explosief hebben.
Grote spiermassa is leuk, maar ik ben liever snel en explosief [Afbeelding niet meer beschikbaar]

(ik wil met behulp van meerdere supplementen mijn motivatie weer opkrikken. deze zit momenteel op nul omdat ik door een domme operatie alles kwijt ben geraakt en er emotioneel zo doorzat. Daarom hoop ik door supplementen te nemen snel resultaat te zien om mij motivatie en vertrouwen te laten groeien)

Ik ben dus ook opzoek gegaan naar een goede pre-work-out, maar welke is volgens jullie de beste?
1MR - Assault - Animal Pack of Hyper FX ? of hebben jullie andere suggesties?

Sorry voor mijn meerdere vragen tegelijkertijd.

Alvast bedankt

mvg Jordy

Eerlijk gezegd heb ik niet veel van je tekst gelezen maar als je 4-5 keer per week trainde vroeger zal je er denk ik wel iets van kennen.

Wou gewoon je vraag over preworkout beantwoorden: craze van driven sports.

• Topic Starter Topic Starter
Eerlijk gezegd heb ik niet veel van je tekst gelezen maar als je 4-5 keer per week trainde vroeger zal je er denk ik wel iets van kennen.

Wou gewoon je vraag over preworkout beantwoorden: craze van driven sports.
Nou, niet echt hoor.. ik was helemaal niet bezig met voeding, houding, welke oefeningen, spiergroepen en dergelijke..
Ik deed maar wat, ik had toen gewoon veel vrije tijd en die heb ik aan fitness besteed.
Maar ondanks dat ik nooit op schema getrained heb, stond ik er heel goed voor (zie foto 1).
Maar nu werk ik 6/7 van 8.00u tot 18.30u en heb helaas heel weinig tijd en savonds ben ik al stik kapot.
Dus, omwille van weinig tijd, wil ik nu op schema trainen en alles wat erbij hoort, maar daar hoop ik van
jullie nog info over te krijgen hoe dit juist allemaal in elkaar zit.

Over de PWO "Craze", het schijnt is dit een zeer krachtig spul, veel energie, maar je krijgt heel veel
slaapproblemen heb ik van horen zeggen? En dat je deze al bijna rond de middag moet innemen
als je savond pas wilt gaan trainen, omdat deze gewoon TE sterk is.. KLopt dat?

Wat voor mij helpt is creatine als PWO gebruiken.

Ik heb thuis nog crea force caps ( [Link niet meer beschikbaar] ) liggen, maar was hier niet
zo tevreden van, ik kreeg hier bijna niets energie/pomp van.. of toch niet zoveel zoals ik lees bij andere PWO's..
Welke Creatine gebruik je? en mag je creatine samen innemen met een andere PWO?

Waarom die hele supplementenlijst als je niet eens je basisvoeding op orde hebt?

Creatine is geen pwo.

Waarom die hele supplementenlijst als je niet eens je basisvoeding op orde hebt?
Goh, ik wou gewoon experimenteren met deze supplementen.
Alleen de whey protein heb ik volledig uitgenomen.
Zoals ik eerder al zei, was ik nooit echt bezig met voeding en dergelijke..

Maar nu wil ik alles volgens schema/plan doen om zo snel mogelijk droog en explosief te worden.
Ik ben namelijk qua gewicht (vet) heel veel bijgekomen en wil dit er terug af.
Maar ik zou begot niet weten wat zo'n schema inhoud of hoe je deze opstelt (hint-hint).

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 15:35 ----------

Nee, klopt. Maar ik vroeg me af of je creatine (die ik nog liggen heb) samen mag innemen met
bv Craze of 1MR of een andere PWO. Of wat word het resultaat als je deze 2 tegelijk inneemt?

Je behoefte kan je hier berekenen:
http://www.giantpt.com/voeding/bereken-jouw-caloriebehoefte

Als je wilt cutten (afvallen) moet je hier 250 tot 500 kcal onder gaan zitten, als je wilt bulken (aankomen) moet je hier 250 tot 500 kcal boven gaan zitten.

Eet:
- rond de 2-2,5 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht
- minimaal 1 gram vetten per kg lichaamsgewicht (zorg dat dit tussen de 15 en 40% van je totale calorie inname komt)
- rest aanvullen met koolhydraten

Een handige site om je voedingsschema op te stellen, voedingswaarden te berekenen is http://www.myfitnesspal.com/

En lees de sticky's in de voedings- en trainingssectie!

Goede voorbeelden van korte trainingsscha's zijn stronglift en ss

Terug
Naar boven