AndroidHealthClinic

Optimale werking AAS

deca-d*ck zal tot 200-300 mg niet zo gauw voorkomen denk ik.had zelf vroeger met 200mg deca met winstrol gekuurd zonder last van een d*ck te hebben.maar in mijn ogen is test altijd de basis voor een goede kuur.

Dat stuk van ergo gaat over een onderzoek in 1984 met maar 5 mensen. Genoeg jongens hier zullen bevestigen dat doseringen vanaf 200mg wel zeer zeker iets met je kleine vriend kunnen doen.

maar ook genoeg weer niet.....het ligt aan veel verschillende factoren (persoonsgebonden) de een heeft het wel de ander niet! ik denk dat je iut eigen ervaringen kan spreken wat en bij welke hoeveelheid deca negatief voor je is.....! maar reageerd bijna niet iederreen anders op AAS!!!!;)

de een gaat keihard op test en de ander op deca of winny...!!!

Zinloos topic.
je moet gewoon voor je gaat kuren je huiswerk maken,
en niet alleen op een "DBB.com" rondneuzen,
je moet overal rond kijken, je kan hier wel alles ronduit gaan omschrijven, dan wordt het helemaal makkelijk voor die jochies allemaal om een kuurtje te gaan doen.
dit ook even aan de TS.
lezen lezen lezen, en niet vragen vragen vragen;)
zo ben ik er ook gekomen.

Laatst bewerkt:
maar ook genoeg weer niet.....het ligt aan veel verschillende factoren (persoonsgebonden) de een heeft het wel de ander niet! ik denk dat je iut eigen ervaringen kan spreken wat en bij welke hoeveelheid deca negatief voor je is.....! maar reageerd bijna niet iederreen anders op AAS!!!!;)

de een gaat keihard op test en de ander op deca of winny...!!!

Het gaat er om dat sommige mensen risico lopen met deca only en dat het dus niet aangeraden moet worden.

Het gaat er om dat sommige mensen risico lopen met deca only en dat het dus niet aangeraden moet worden.

sommige mensen lopen ook risico met wat anders als deca, daar gaat het helemaal niet om! iedereen reargeerd gewoon anders. Je kan inderdaad wel redelijk voorzorgmaatregelen nemen. Waar heb je mij horen zeggen dat ik een deca only aanraad.....?

het is gewoon belangrijk dat je weet hoe je reargeerd op bepaalde producten, en daarom is het verstandig om in het begin als je voor het eerst verschillende producten uitprobeert het laag aan te houden. Daar doel ik op.

sommige mensen lopen ook risico met wat anders als deca, daar gaat het helemaal niet om! iedereen reargeerd gewoon anders. Je kan inderdaad wel redelijk voorzorgmaatregelen nemen. Waar heb je mij horen zeggen dat ik een deca only aanraad.....?

het is gewoon belangrijk dat je weet hoe je reargeerd op bepaalde producten, en daarom is het verstandig om in het begin als je voor het eerst verschillende producten uitprobeert het laag aan te houden. Daar doel ik op.

hij heeft het niet over jou, maar over Ovation bro.

Voor spiermassa en kracht.
-voldoende eten (boven onderhoud)
-goed trainings schema
-goede nakuur

Teminste ik ben niet zo geleerd in aas.

:D Omg
Jah heb nog slaap in mijn ogen.

Hahahaha,
paar efedrine tabs naar binnen en wakker :P

Ik zeg ook niet dat je deca only aan raad maar dat het er wel over zou moeten gaan dat dat niet aangeraden moet worden. Het risico is, als ik gebruikers ervaringen lees, veel te groot.

Ik zeg ook niet dat je deca only aan raad maar dat het er wel over zou moeten gaan dat dat niet aangeraden moet worden. Het risico is, als ik gebruikers ervaringen lees, veel te groot.

ben ik ook met je eens...!

maar vergeet niet de een blaast ook veel harder van de toren als de andere..

Daarom bedoel ik dat je niet blind maar iedereen moet geloven op zijn woord.
is gewoon heel moeilijk. Wat de een niks vind voorstellen, kan bij de ander heel erg negatief werken bijvoorbeeld.

je krijgt natuurlijk wel een bepaald beeld bij dergelijke hoeveelheden en type's AS, en dat is ook juist goed maar om daar maar vanuit te gaan moet je in mijn ogen wel voorzichtig mee zijn.

Gr.

Terug
Naar boven