Fitness Seller

Optimale werking AAS

ben ik ook met je eens...!

maar vergeet niet de een blaast ook veel harder van de toren als de andere..

Daarom bedoel ik dat je niet blind maar iedereen moet geloven op zijn woord.
is gewoon heel moeilijk. Wat de een niks vind voorstellen, kan bij de ander heel erg negatief werken bijvoorbeeld.

je krijgt natuurlijk wel een bepaald beeld bij dergelijke hoeveelheden en type's AS, en dat is ook juist goed maar om daar maar vanuit te gaan moet je in mijn ogen wel voorzichtig mee zijn.

Gr.

idd het is vooral kijken van hoevel mensen zeggen en wie het zegt

dit is wat ik is ooit heb gelezen ergens (zuiver ter info, niet tegen mij zeggen dat het te veel of te weinig is, het is ook maar iets dat ik gevonden heb:))
Je kan doseringen berekenen aan de hand van je lichaamsgewicht. Hierdoor kom je in de ondergrens terecht.

Om te berekenen:

0,3 mg. per kg. lichaamsgewicht per dag voor de volgende middelen:
Methandiënone, Methyl testosteron, Oxandrolone, Stanozol, Methoneolone (acetaat).

1,5 mg. per kg. lichaamsgewicht per dag voor de volgende middelen:
Mestorolone, Oxymetholone

1,5 mg. per kg. lichaamsgewicht per week voor de volgende middelen:
Nandrolone, Methenolone (enanthaat), Stanozol (inj), Trenbolone.

3 mg. per kg. lichaamsgewicht per week voor de volgende middelen:
Alle testosteron esters.

4 mg. per kg. lichaamsgewicht per week voor de volgende middelen:
Drostanolone.

dit is wat ik is ooit heb gelezen ergens (zuiver ter info, niet tegen mij zeggen dat het te veel of te weinig is, het is ook maar iets dat ik gevonden heb:))
Je kan doseringen berekenen aan de hand van je lichaamsgewicht. Hierdoor kom je in de ondergrens terecht.

Om te berekenen:

Methandiënone, Methyl testosteron, Oxandrolone, Stanozol, Methoneolone (acetaat).

Alle testosteron esters.

Drostanolone.

Nah klopt niet, check nandrolone bijvoorbeeld maar eens met je gewicht.

• Topic Starter Topic Starter

Om te berekenen:

Alle testosteron esters.

Drostanolone.

Wat is je bron dan

Zinloos topic.
je moet gewoon voor je gaat kuren je huiswerk maken,
en niet alleen op een "DBB.com" rondneuzen,
je moet overal rond kijken, je kan hier wel alles ronduit gaan omschrijven, dan wordt het helemaal makkelijk voor die jochies allemaal om een kuurtje te gaan doen.
dit ook even aan de TS.
lezen lezen lezen, en niet vragen vragen vragen;)
zo ben ik er ook gekomen.

Hoezo zinloos topic ???:mad: slaat nergens op wat je zegt.. het is echt wel handig om te weten wat de minimale dosis is voor een AAS of de maximale(wanneer de sytes sowieso komen) wat ik al zei de goeie gewichtverhouding dus!!

Als iemand van 80 kilo 200 mg deca neemt zou dat goed kunnen werken maar bij iemand van 115 zou dat juist weer veel te weinig kunnen zijn..
want iemand van 80 kilo of 115 maakt echt wel een groot verschil qua kuren hor en ja tuurlijk reageerd iedereen anders!!

Daarom vroeg ik me af of iemand de minimaal gebruikelijke waarden per kilo lichaamsgewicht weet van alle AAS..

Hoezo zinloos topic ???:mad: slaat nergens op wat je zegt.. het is echt wel handig om te weten wat de minimale dosis is voor een AAS of de maximale(wanneer de sytes sowieso komen) wat ik al zei de goeie gewichtverhouding dus!!

ja hallo! volgens mij bestaat er geen maximale dosis. meer is altijd beter wat gains betreft.
nu zeggen veel moraal ridders dat het niet zo is en dat het alleen meer sides meebrengt.
logisch verstand verteld wel iets anders!

eten is ook anabool, 10000kcal ED is hard to beat

Om te berekenen:

Alle testosteron esters.

Drostanolone.

moet je nagaan wat je van die masteron-e moet wegspuiten wil je echt wat voelen.
heb het nu 2 keer gebruikt op 1000 mg ew en vond er weinig aan, kun je echt beter aan de prop blijven. gezien prijs/kwaliteits verhouding.

ja hallo! volgens mij bestaat er geen maximale dosis. meer is altijd beter wat gains betreft.
nu zeggen veel moraal ridders dat het niet zo is en dat het alleen meer sides meebrengt.
logisch verstand verteld wel iets anders!

eten is ook anabool, 10000kcal ED is hard to beat

Meer is niet beter als het gaat om je gezondheid, bedoel hier de dosis wanneer de sides groter worden dan de gains,, neem aan dat de meeste mensen dat niet er niet voorover hebben een paar grinttegels op je rug te krijgen voor een paar kilo extra ???

Laatst bewerkt:
Meer is niet beter als het gaat om je gezondheid, bedoel hier de dosis wanneer de sytes groter worden dan de gains,, neem aan dat de meeste mensen dat niet er niet voorover hebben een paar grinttegels op je rug te krijgen voor een paar kilo extra ???

Hoe speel je het in godsnaam klaar om sides als 'sytes' te schrijven??

Verder ga ik akkoord met dareal, hij zegt dan ook duidelijk dat het om gains gaat en beweert nergens dat er dan niet meer bijwerkingen verschijnen.

Daarom vroeg ik me af of iemand de minimaal gebruikelijke waarden per kilo lichaamsgewicht weet van alle AAS..

Ok voorbeeldje. Pietje weegt 100 kilo droog en Jantje weegt ook 100 kilo droog.
Zij doen allebei een kuurtje van 500mg test e/week.
Pietje en Jantje eten allebei precies hetzelfde en hebben ook dezelfde manier van trainen enzovoorts. Toch kan het zijn dat Pietje 5 kilo meer pakt omdat hij beter reageerd op AS.

Het gaat er puur om hoe gevoelig jij bent voor bepaald middel.

Pietje en Jantje eten allebei precies hetzelfde en hebben ook dezelfde manier van trainen enzovoorts. Toch kan het zijn dat Pietje 5 kilo meer pakt omdat hij beter reageerd op AS.

kijk dit is gewoon de belangrijkste richtlijn, maar dit is eigenlijk toch ook al heeeel lang bekend toch..!!!

Hoe speel je het in godsnaam klaar om sides als 'sytes' te schrijven??

Verder ga ik akkoord met dareal, hij zegt dan ook duidelijk dat het om gains gaat en beweert nergens dat er dan niet meer bijwerkingen verschijnen.

neeh dat klopt maar dat gebeurd wel .. en dat is toch iets wat je wil voorkomen lijkt mij..

Okee duidelijk.. maar er is wel een richtlijn net zoals je dus zag het het stukje over deca

neeh dat klopt maar dat gebeurd wel .. en dat is toch iets wat je wil voorkomen lijkt mij..

Misschien wil jij dat voorkomen, maar misschien kan het dareal of iemand anders niet schelen als je de gains het waard vindt.. 't is maar wat je zelf wil.

doe nu een var kuurtje 80mg p/p 4 weken bezig niet veel van gemerkt nu 2 dagen proviron erbij..........kom terug van gym...NOUNOUNOUNOU:D HEERLIJKE TRAINING GEHAD ECHT WAAR EEN WERELD VAN VERSCHIL !

Veel meer kracht en lekkere pomp SUPERRRRRRRRRRRR:rocker2::lifter::hedbang::D

doe nu een var kuurtje 80mg p/p 4 weken bezig niet veel van gemerkt nu 2 dagen proviron erbij..........kom terug van gym...NOUNOUNOUNOU:D HEERLIJKE TRAINING GEHAD ECHT WAAR EEN WERELD VAN VERSCHIL !

Veel meer kracht en lekkere pomp SUPERRRRRRRRRRRR:rocker2::lifter::hedbang::D

Zal vooral zijn dat je nu paar weken op 80mg var zit en dat ie dus eindelijk in kickt. Proviron doet volgens mij niet zo veel.

Maaruh je dude je hijackt nu een thread :p

O sorry boys,ik lijk wel zo,n somalische piraat:D

Zal vooral zijn dat je nu paar weken op 80mg var zit en dat ie dus eindelijk in kickt. Proviron doet volgens mij niet zo veel.

Maaruh je dude je hijackt nu een thread :p

nou.. paar jaar geleden nam ik 100mg var met 100mg provi.. dat was het meest heftige wat ik ooit heb meegemaakt, knetter hard en sterk

Terug
Naar boven