AndroidHealthClinic

Optimum whey...

Hallo ik ben net nieuw hier, dus bij deze mijn voorstelling :D

Ik ben 22 en 79 kilo en ongeveer 1.90

Ik wil ook beginnen met whey...en zoek naar een goede whey (goed merk) en lekkere smaak :p ...Ik lees veel over ON 100% gold standard dus zal wel goed zijn neem ik aan.

Maar nou merk ik dat hij duur is en in het buitenland goedkoop maar niet zonder (eventuele kosten, problemen) dan te krijgen.

Misschien is het toeval maar ik heb een site waar hij naar mijn idee super goedkoop is en geen problemen geeft.

kijk hier even en laat me weten of ik het goede produkt heb en voor een goede prijs ...verzendkoster zijn meende ik €5,95

http://www.sublimsport.com/shop/NL/100%-whey-protein-638p.html

bestel gewoon enkele zakken in 1 keer op bb.com en krijg je zelfs 10% korting op je aankoop.
alhoeel die shop zeker goedkoop is. Stuur hen eens een mail en kijk hoe snel ze antwoorden.

is die whey van powersupplements niet beter dan die van ON ?

net optimum whey limited edition flavor extreme milk choco binnen

wat een whey damn en overheerlijk

Ik hoop dat de aardbei en double dipped chocolate ook lekker is...

35€ voor 908gram is niet zo voordelig, is myn mening! ;)

Inderdaad niet voordelig,
Heb laatst nog naturel whey gekocht waarbij ik voor 5 kg maar 55€ heb betaald...
En de houdbaarheidsdatum van die Optimum whey heb ik trouwens nog gevonden,
Die zat onder het zwarte plastic van de pot...

• Topic Starter Topic Starter
Wat is goedkoper? jij bestelt hem in een grote zak van een 5 tal kilos zeker?

Ik heb de ON momenteel niet, ben nu bezig met de XXL whey en omgerekend (want ik heb deze in bulkpakket 10kg gekocht) (verdeeld over 4x 2,5kg) komt dit uit op een 37,50€ voor 2500gr. dusja ik blijf bij mn stelling dat 35€ voor 908gram niet voordelig is :rolleyes:

zijn die acties nog steeds dat als je 2 potten koopt dat je de 2e voor de helft krijgt ?? anders moet ik van het weekend maar ff langs :cool:

Volgens mij wel,
Die actie loopt al maanden,
Vraag het anders even aan ,,
Die werkt daar namelijk...

Vandaag ff langs geweest. Maar die actie is nog alleen met 2,2 kg potten. Dus dan heb je er 1 voor 66 euro en 2 voor 99 euro. Heb nu alleen ff 906 gr. gehaald om te beginnen weer met een potje, dan vul ik hem later wel na met de 4,5 kg zak :D

Op de website van tnhc staat dat de 2e voor de halve prijs is...

MAAR..er staat Optimum 100% Whey en niet 100% Whey Gold Standard .
Zit er veel verschil tussen?

Misschien ga ik anders maar eens proberen om wat uit de V.S. te bestellen aangezien de € bijna op $ 1,40 staat en 10 lb $ 69,99 is bij 1fast400.

Op de website van tnhc staat dat de 2e voor de halve prijs is...

MAAR..er staat Optimum 100% Whey en niet 100% Whey Gold Standard .
Zit er veel verschil tussen?

Misschien ga ik anders maar eens proberen om wat uit de V.S. te bestellen aangezien de € bijna op $ 1,40 staat en 10 lb $ 69,99 is bij 1fast400.

Op voorhand alles eerst goed uitrekenen, want als ik hun prijzen vergelijk met die van paar maanden terug is die ON 10lb al 20$ gestegen.

+ reken er maar wat shippingkosten bij (naargelang welke verzendmethode je kiest)

Calcification, ik zag bij je eerste post staan: 36.88€ (10lb) internet-prijs

De prijs is in een half jaar met meer dan $30 toegenomen???

Calcification, ik zag bij je eerste post staan: 36.88€ (10lb) internet-prijs

De prijs is in een half jaar met meer dan $30 toegenomen???

Nu staat ie 52.66€ ofwel 15.78€ ( = 21$) duurder (zonder shipping)
Schandalig is het, maar naar verluid zou het wereldwijd wel wat duurder worden de eiwitten, dus wat doe je eraan..

Terug
Naar boven