MuscleMeat

Optimum whey...

:D Interessant, bijna 20 euro voordeel. Hoe lang gaat zo'n zak mee en wat is de lekkerste smaak die ze hebben? Ik heb deze shake nog nooit genomen daarom.

Hoe lang zo'n zak mee gaat weet ik niet precies maar ik neem aan toch wel minstens een jaar. En anders vragen we dat daar meteen even. Persoonlijk ben ik al bezig aan m'n derde pot Tropical Punch en die bevalt me erg goed.

Hoe lang zo'n zak mee gaat weet ik niet precies maar ik neem aan toch wel minstens een jaar. En anders vragen we dat daar meteen even. Persoonlijk ben ik al bezig aan m'n derde pot Tropical Punch en die bevalt me erg goed.

Voor minstens een jaar wil ik het zeker gaan halen. Ik drink het alleen voor herstel en zo zal ie nog wel langer meegaan denk ik. Wanneer gaan we het halen:D

waar kan je deze in nederland bestellen voor max 90?

anders toch maar bij bb.com is dan wel 45 euro verzendkosten ofzo maarja in nederland komt het dan op 100,- minimaal uit incl verzendkosten

bestel meerdere zakken dan is het goedkoper per zak

• Topic Starter Topic Starter
waar kan je deze in nederland bestellen voor max 90?

anders toch maar bij bb.com is dan wel 45 euro verzendkosten ofzo maarja in nederland komt het dan op 100,- minimaal uit incl verzendkosten

Ik dacht bij THNC dat die wel actie's deden op die ON whey.
119€/zak maar op 2e zak krijg je 50% korting dus als je een partner kent die ook wil meebestellen heb je hem ff rekenen...
119 : 2 = 59.50 + 119 = 178.50 : 2 = 89.25

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4545 gram zie ik staan? In mijn zak zit er meer muahahahaa :D 4712 gram :D

op mijn zak staat er: net weight 10.37 lbs. (4,712g) 166 oz. en die is ongeveer 2 maand geleden toegekomen bij mij thuis van bb.com

bb.com, surprises keep coming :D

kwam ik ook achter
bij vanille zit er bij mij (5lb) bij vanille 80 servings en bij chocolade 77 servings.
ik denk dat het te maken zal hebben dat choco ietjes duurder is.

ben aan het twijfelen.

of bb.com 10lbs voor 90 incl verzend
of body en fitshop 5kg whey huismerk 75,- (exl verzend)

kwam ik ook achter
bij vanille zit er bij mij (5lb) bij vanille 80 servings en bij chocolade 77 servings.
ik denk dat het te maken zal hebben dat choco ietjes duurder is.

Ja dat verschil in servings tss vanille aardbei choco is altyd wel al geweest bij ON, choco bevat in verhouding de minste servings dacht ik.
Maar in de 10lb-vorm van 4545g naar 4712g...
Ik dacht dat 1serving 30g was bij ON, dan zou dit uitkomen op 5,5 shake's extra.
Achja :D

mijn zak is double rich chocolate 4712 gram !! :D
1 serving = 30.4 gram
servings = 155

@ Ripaf
Is je bestelling al binnen kerel?
Alles netjes verlopen zonder invoerrechten en belastingen?

Dat is netjes Ripaf.
Dan blijft het bestellen via BB.com toch mogelijk!
Zelf zat ik gisteravond nog te denken om uit de UK te bestellen.
Dit moet ook lekker goedkoop zijn en zonder invoerrechten of belastingen.
Maar ja BB.com is toch weer vertrouwd en heeft meer spul ;)

check: www.tigerfitness.com

ik heb hier samen met een maatje besteld overigens hebben we de bestelling nog niet binnen en ik kan dus ook nog niets zeggen of ik tevreden ben over de service van webshop.
ze hebben een goedkope manier van verzenden zeker als je wat meer zakken neemt.
ik zal jullie op de hoogte houden als we de verzendig binnen hebben.

ik heb hier samen met een maatje besteld overigens hebben we de bestelling nog niet binnen en ik kan dus ook nog niets zeggen of ik tevreden ben over de service van webshop.

Ben idd zeer benieuwd wat je bevindingen zijn met deze site! Keep me updated.

Ben zo eens voor de fun aan het shoppen geweest op dieje website van jou.
Shipping to Belgium.
Bij shipping options de goedkoopste verzendmethode 'economy parcel post' nemen zeker ? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij de Healthfactor in Aalst kost hij 35 euro voor 1 kilootje, wss niet zo goedkoop als het buitenland maar gewoon even ter info;)

Terug
Naar boven