Fitness Seller

Optimum whey...

Ik bestelde altijd met vrienden bij bodybuilding.com
Laatst een bestelling geplaatst van 5x 100% whey (10 lbs) :p
Nu hadden wij controle van de douane en moesten 134 euro invoertax betalen vanwege het gewicht en hoge verzendkosten:mad:
Nu kan ik deze zelfs in België kopen voor 479 euro maar ja als je geen invoertax betaald is het zeker goedkoper.:(
Mijn ervaring leert mij dat zwaardere pakketen sneller worden gecontroleerd in België:mad:

wtf 134 euro extra, dat ze hun keer bemoeien met hun eigen zakes. Tzal toch nie bij mij mogen gebeuren ze, alhoewel er nix aan te doen is.

Slimmen, ge moet onder de 200 euro blijven en via USPS bestellen, dan betaal je geen invoertax. Je kan enkel eens 10 euro douanekosten hebben, maar dan nog blijft het veel goedkoper.

noooooooooooooooo, en da zegt ge nu. Kheb net voor 266 euro besteld (inclusief verzendingskosten) bij bodybuilding.com :s:s:s:s
Aan hoeveel douanekosten kan ik mij dan verwachten?

Omdat het met de goedkoopste manier via USPS komt en heb me laten wijsmaken dat daar op bestellingen onder de 200 euro geen invoertax moet betaald worden ipv met Fedex.

En idd bij mijn laatste bestelling ( 1 pot Om van 5lbs, 1 pot T-Bomb II en 1 pot ZMA) geen invoertax moeten betalen.

Heb er wel 2 weken moeten opwachten.

Ai Smurfo, had dit nochtans al eens vernoemd.

Zal 21% BTW bijkomen en nog iet.

Heb ook al boven 200 euro besteld geen enkel probleem maar nu controleren ze gewoon meer dan vroeger zeker de zware pakketten

Een invoerheffing of zo, maar weet niet wat dat is. De totaalprijs zal denk ik nog steeds goedkoper zijn, maar het zal nieveel meer schelen met de prijs hier.

• Topic Starter Topic Starter
Slimmen, ge moet onder de 200 euro blijven en via USPS bestellen, dan betaal je geen invoertax. Je kan enkel eens 10 euro douanekosten hebben, maar dan nog blijft het veel goedkoper.

Ben ik blij dat ik deze keer voor XXL gegaan ben, hahaha
37.50€ voor 2,5kg whey instant
voordelig pakket gekozen

Ik vindt niet dat je xxl kan vergelijken met 100% whey van Optimum:cool:

Ik vindt niet dat je xxl kan vergelijken met 100% whey van Optimum:cool:

inderdaad, is ook een blend van concentraat isolaat , net als de ON whey.
Hopelijk komt ie morgen toe, heb gisteren bevestiging gekregen per mail dat de overdracht van de betaling is gelukt dus is nu onderweg.

ff off-topic: Op wat moet je eigenlijk juist letten als je whey besteld, buiten de prijs..?

hey mannen nog ff over die houdbaarheidsdatum...

Ik neem aan dat het op elke zak op dezelfde plaats staat, dus kan iemand me vertellen waar het zou moeten staan want kan het niet vinden namelijk!???

hey mannen nog ff over die houdbaarheidsdatum...

Ik neem aan dat het op elke zak op dezelfde plaats staat, dus kan iemand me vertellen waar het zou moeten staan want kan het niet vinden namelijk!???

Is al een tijdje geleden hoor bij mij die Optimum zakken, ik weet wel nog dat die houdbaarheidsdata op achterkant van de zak stond maar waar precies, sorry weet ik ni meer juist.

k*t..ik kan het echt niet vinden.
is het echt slecht als het al een lange tijd (jaar?) over datum is?

en weet iemand anders misschien hoe lang zo'n zak ongeveer houdbaar is na de aankoop?

bedankt

Probeer anders gewoon een shake wheelie ;)

en als de whey heel hard klontert en van kleur is veranderd zou ik hem toch wel weggooien.. nja daarvoor heb ik mn oude whey buiten gesmeten :(

Toevallig, woon in Made, maar koop m'n Optimum whey altijd bij de TNHC in Breda. Als we beide een zak van 10 lbs kopen, (2e halve prijs) dan betalen we maar € 89,25 per zak van 10 lbs in plaats van € 119 per zak van 10 lbs...

:D Interessant, bijna 20 euro voordeel. Hoe lang gaat zo'n zak mee en wat is de lekkerste smaak die ze hebben? Ik heb deze shake nog nooit genomen daarom.

Terug
Naar boven