XXL Nutrition

Optimum whey...

Ik bezit zelf sinds vrijdag de aardbei van ON. Hij is goed te drinken maar lang niet zo lekker als de Instant Wey van XXL. Maar ach, van een goede smaak groei je niet...

Whahahaha,jij snapt er echt niks van he?

Je gaat whey kopen van een merk wat niet te zuipen is en nog duurder ook maar wat zogenaamd beter is.....vertel mij na je zak whey opgemaakt te hebben maar ff hoeveel je extra gegroeid bent van die geweldige ON whey.....ongelofelijk!:D

Tip;

LEES DE INHOUD!!

• Topic Starter Topic Starter
Maar als jullie geloven dat je van ON whey meer groeit dan van andere merken vind ik het goed....als jullie wat langer trainen kom je er vast nog wel achter.;)

Mmmm, heb ik nooit beweerd !
Ik vind het gewoon een goeie proteïne, en geloof me , ik heb ook al andere merken geprobeerd die qua oplosbaarheid, smaak, textuur heel wat minder waren .

Whahahaha,jij snapt er echt niks van he?

Je gaat whey kopen van een merk wat niet te zuipen is en nog duurder ook maar wat zogenaamd beter is.....vertel mij na je zak whey opgemaakt te hebben maar ff hoeveel je extra gegroeid bent van die geweldige ON whey.....ongelofelijk!:D

Tip;

LEES DE INHOUD!!

Begin toch niet zo te blaten man, bah.. Ik geef alleen een mening over de smaak.

Lees man. Zeg ik dat ie niet te zuipen is? Nee. Hij is wat minder lekker dan een vorig product wat ik had.

Toevallig dat ik deze zak goedkoop kon krijgen (d8 ik dan) en deze eens wil proberen. Denk je nou echt dat ik denk dat ik van die troep ineens meer ga groeien, was het maar waar ja.

Tip;

LEES DE BERICHTEN

Altijd vermakelijk om te zien dat mensen nog steeds in die belachelijke claims trappen en de inhoud niet lezen.

Zou je nou es goed lezen wat er allemaal inzit en je een beetje wereldwijs bent dan weet je dat het echt geen reet uitmaakt of je whey van Optimum neemt of een andere soortgelijke proteine.

Maar als jullie geloven dat je van ON whey meer groeit dan van andere merken vind ik het goed....als jullie wat langer trainen kom je er vast nog wel achter.;)

Er zijn elk jaar officiele award uitreikingen voor die supplementen. Je kan zelfs de uitreikingen bekijken op het internet. Met publieke votings waar ook jij en honderduizenden andere mensen aan kunnen meedoen. Het is zelfs de tweede keer op een rij dat optimum whey wint !!! Natuurlijk zijn andere wheys daarvoor niet slecht. Het zal misschien maar 5% uitmaken in verschil. En dat is dan ook een pure gok want ik ken nix van onderzoek en ervaringen waardoor ik enige voorkeur zou kunnen hebben.

Buiten dat is het nog eens het best verkochte product op de bb-shop en ze hebben al meer dan 2,000,000 shippings gedaan

Laatst bewerkt:
Sweet dreams,kerel.

Als je niet eens het gedeelte ''DE INHOUD LEZEN''' begrijpt dan wordt dit een zinloze discussie.

Die awards zeggen me echt geen reet....net zo min als dat Jay Cutler zegt dat Muscletech beter is dan welk merk ook;neem je dat ook meteen aan dan?

En heb je er wel es bij nagedacht dat bodybuilding.com er baat bij heeft om ON zo aan te prijzen omdat ze er dik op verdienen?

Nee zeker,he?;)

Ik kom misschien wat lullig over maar ik vind het dan ook echt om te lachen hoeveel mensen er in die verkoop-onzin trappen en zeg daarom altijd,ik herhaal mezelf nog maar een keer;LEES DE INHOUD!

Die zal je precies vertellen wat er in zit en dan kom je tot de conclusie dat die whey geen klote beter is dan de whey van de meeste andere merken.

Laatst bewerkt:
Maar ach, van een goede smaak groei je niet...

Als je nu even gaat lezen wat er in de instant whey van XXL zit en daarna wat er in ON zit mag je mij de grote verschillen vertellen.

Volgens jou is ON beter dus leg me maar even uit wat er beter aan is dan?

Laatst bewerkt:
Ik kom misschien wat lullig over maar ik vind het dan ook echt om te lachen hoeveel mensen er in die verkoop-onzin trappen en zeg daarom altijd,ik herhaal mezelf nog maar een keer;LEES DE INHOUD!

Die zal je precies vertellen wat er in zit en dan kom je tot de conclusie dat die whey geen klote beter is dan de whey van de meeste andere merken.

Denk jij dat ik die inhoud nog niet gelezen heb ofzo ?
Man, ik weet gewoon dat het een goeie basis whey proteïne is en dat ie goed mixt en goed is van smaak, dat mn lichaam het goed opneemt, heb nooit last gehad aan maag ofzo van deze whey, van merken zoals Sanas, Maximize was het wel eens anders.

Voor de rest wil ik deze whey niet de hemel in prijzen, maar kijk ieder zn smaak en voorkeur en ik ben tevreden van ON zoals miljoenen anderen.
Mag het ?

Je komt iig niet met bewijs waarom ON Whey beter zou zijn dus dat zegt al genoeg lijkt me.

Maar ik wens je veel succes verder,kerel.

Ieder zn ding.

Je komt iig niet met bewijs waarom ON Whey beter zou zijn dus dat zegt al genoeg lijkt me.

Maar ik wens je veel succes verder,kerel.

Ieder zn ding.

Bewijs Bewijs Bewijs !?!?

Ik heb die ON nooit heilig verklaard é man.
Ik heb alleen de ondervinding van opname , oplosbaarheid , smaak en textuur van deze ON en deze vind ik tegenover andere eerder genoemde merken beter dat is waar, wat wil je nu dat ik doe of zeg ?

Foto van ON shake in vergelijking met foto van ander merk shake ?

Sorry hou ik me niet mee bezig, hetgeen ik uit eigen ervaring hier zeg is de waarheid, dus hier zal je het mee moeten doen.

dit is echt wel grappig eigenlijk
bb wordt er echt niet beter van, of zij nu optimum of een ander merk verkopen doet er niet toe voor hen. Kijk dan even op wat nederlandse shops die ook optimum verkopen en kijk dan eens bij best verkochte producten zoals op nutri-shop, bardolino ....

Misschien hebben deze shops deels success door de populariteit van bb
Maar lees dan toch eens forums waar echte meningen en reviews staan van mensen die het wel getest hebben.

Ook moet je zeker niet de inhoud vergelijken. Lees eens de stickies door. Zorg eerst dat je een goed voedingsschema hebt. Ik zeg niet dat je dat niet hebt. De ene persoon reageert wat beter op de ene samenstelling dan de andere. Maar ik ben er van overtuigd dat als jij eens optimum whey zou proberen er zeker niet over zou klagen. Je zal er misschien ook geen betere gains van krijgen. Maar zeker ook geen slechtere. Je wil precies optimum whey de grond inboren omdat jij goeie resultaten boekt met andere whey zoals die van XXL die vast ook zeer goed is. Ik ben er vast van overtuigd dat dit zo is. Vooral verderdoen zou ik zeggen maar dat optimum whey nu eenmaal verkozen is als beste alround whey en daar awards voor heeft gekregen is gewoon een feit. En bb heeft daar echt geen voordeel bij want optimum whey is wel het enige product uit hun assortiment waar ze een award mee binnenslepen en het waren public votes op een poll op het forum waar jij ook dit jaar weer zal op kunnen stemmen !!!

En voor het bewijs: bekijk de vele internetshops of de awarduitreiking van bb zelf.
BTW: ik heb geen voordeel bij het promoten van optimum whey aangezien ik GEEN supplementen gebruik maar er wel veel over lees.
PS: ik geef toe dat ik nog maar een beginnende bb'er ben, dat zegt echter nix over hoeveel duizenden artikels ik over fitness en bodybuilding gelezen heb en nog steeds niet alles weet.

Ik wil hier gewoon één ding duidelijk stellen.

ON whey = goed !!!

Zucht...

Ik heb nergens gezegd dat ON niet goed is alleen dat andere merken net zo goed zijn.

@El Smurfo

Waar boor ik ON de grond in dan?

Zeg ik dat het troep is?

Wel even bij de feiten blijven en geen dingen beweren die ik niet gezegd heb.

En ON werd met XXL vergeleken in dit topic door Manke Nelis dus vandaar dat ik die vergelijking trok.

Als je nou even de moeite zou nemen om de ingredienten door te nemen van allebei de produkten zal je zien dat ik niet zomaar uit mn nek zwam.

je zei dat het "verkoop-onzin" was en dat iedereen er intrapt dat dit een van de beste wheys, zoniet DE beste whey is.
Maar ik weet dat je het goed bedoeld maar als iemand een topic opent met optimum whey in de topic titel moet je niet aanvallend worden over de keuze van het whey, want die was al gemaakt. Je kan wel andere wheys proberen aanraden maar je was al direct aanvallend.
Nu gewoon terug ontopic !!!!!

Het is ook verkoop-onzin.

Als je wat langer in deze wereld vertoefd kom je er zelf ook achter.

Of geloof je echt dat alle supplementen fabrikanten die belachelijke claims waar kunnen maken?

Ik kan hier wel een opsomming van belachelijke claims maken voor je maar je wou graag ontopic blijven dus ik laat jullie dan maar in de waan dat ON veel beter is dan alle andere soorten whey.

Op een goede dag wordt je vanzelf wakker en denk je nog es terug aan die maffe Testo die je topic verziekte met info die wél klopte...

Als je nou even de moeite zou nemen om de ingredienten door te nemen van allebei de produkten zal je zien dat ik niet zomaar uit mn nek zwam.

Deze was niet aan mij gericht maar toch wil ik ff antwoorden.

Ik weet uit vorig onderzoek dat zowel bij ON als XXL whey het om een mengeling gaat van concentraat - isolaat whey.

Hierin heb je gelijk.

Wat niet wil zeggen dat persoonlijke voorkeur geen rol meer mag spelen.

En nu terug on topic graag, want ik wil bestellen :rolleyes:

Persoonlijke voorkeur mag zeker een rol spelen,bro.

Alleen kan ik er niet tegen als er onzin verkondigd wordt door grote supp-fabrikanten dus dan doe ik even mn zegje.

Succes met je zoektocht verder.

ik zou niet weten hoe optimum onzin verkoopt

Door een claim te maken dat ze de beste zijn...

Maar heb al gereageerd op je PM en hou er hier over op omdat ik topic niet wil verzieken.

Als je nu even gaat lezen wat er in de instant whey van XXL zit en daarna wat er in ON zit mag je mij de grote verschillen vertellen.

Volgens jou is ON beter dus leg me maar even uit wat er beter aan is dan?

Neeeeee, dat zeg ik toch niet!!! Ik zeg dat de smaak van XXL whey beter is maar dat dat niet uitmaakt omdat, als de smaak van een product goed is, het niet wilt zeggen dat het product goed is!!!! :eek:

Ontopic?? :D

Yeah!

We gaan weer vriendjes spelen.:D

Terug
Naar boven