XXL Nutrition

oral cutkuur (help)

RvR

Freaky Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m78
Massa
105kg
Ik zat eraan te denken om mijn volgende kuur alsvolgt te doen:

week 1-8 40mg/d anavar
week 1-8 30-50mg/d winstrol
week 1-2 & 5-6 (opbouwen tot) 120mcg clenbuterol
week 3-4 & 7-8 ECA stack

het doel is om, in combinatie met cardio en aanpassing van mijn dieet, flink droog te worden.

Ik weet dat er waarschijnlijk betere alternatieven zijn met naalden, maar deze oral only is vanwege mijn thuis situatie een stuk beter geschikt.

ik weet dat een mogelijk side van anavar is dat je problemen krijgt met je libido
en ik bedoel dus niet de problemen met je libido op de testosteron manier (ik zie een lekker wijf en ik weet niet zo goed waar ik het moet zoeken:P)
in welke mate zal ik daar last van krijgen (denken jullie) met deze stack?

ik sta open voor zowel kritiek als advies
maar kom niet aan met injecteerbare roids, want dat wordt hem dus niet.

Ik zou voor injects gaan.

Flauw he? :D

Ik ga zelf ook een cutkuurtje doen in september ook met winny tabs
maar dan met clen en Tiromel ( T3 ) ook alles oral, wellicht ook een idee voor jou misschien?

Ik zou geen ECA tussen de clen door draaien. Zo kunnen je receptoren niet herstellen. Ik denk dat de anavar ook te laag zal zijn, aangezien de meeste reports pas resultaat laten zien bij hogere doseringen.

Als ik jou was zou ik de anavar vervangen door primo op 400 a 600 mg per week. Als je de anavar toch hoger gaat brengen zal het kwa prijs wel hetzelfde uitkomen. Wat is 1 a 2 prikjes per week nou? Het zou je lever in iedergeval beter doen om niet elke dag +- 90 mg te moeten verwerken. En dat is als je de anavar op 40 mg houdt.

En no offence , maar kwam jij niet net al uit een kuur ?

Ik zou geen ECA tussen de clenbuterol door draaien. Zo kunnen je receptoren niet herstellen. Ik denk dat de anavar ook te laag zal zijn, aangezien de meeste reports pas resultaat laten zien bij hogere doseringen.

Als ik jou was zou ik de anavar vervangen door primo op 400 a 600 mg per week. Als je de anavar toch hoger gaat brengen zal het kwa prijs wel hetzelfde uitkomen. Wat is 1 a 2 prikjes per week nou? Het zou je lever in iedergeval beter doen om niet elke dag +- 90 mg te moeten verwerken. En dat is als je de anavar op 40 mg houdt.

Ik kan het wel begrijpen als thuiswonende dat je niet gesnapt wilt worden met naalden. Tabs komen toch minder schokkend over voor de onwetende dan naalden :D

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad prutser

Waarom gebruik je geen T3 of T4 erbij?

Ik heb al enige ervaring met clenbuterol, winstrol en ECA stack (alleen nooit gecombineerd), vandaar dat ik in eerste instantie voor deze producten heb gekozen.
Anavar lijkt me ook een fijn (mild) middel.
Maar ik zal me er even in gaan verdiepen, bedankt!

Ik ga zelf ook een cutkuurtje doen in september ook met winny tabs
maar dan met clenbuterol en Tiromel ( T3 ) ook alles oral, wellicht ook een idee voor jou misschien?

ik ga me even verdiepen in T3/4, bedankt!

Ik zou geen ECA tussen de clenbuterol door draaien. Zo kunnen je receptoren niet herstellen. Ik denk dat de anavar ook te laag zal zijn, aangezien de meeste reports pas resultaat laten zien bij hogere doseringen.

Die 2 prikjes per week maken me niet uit, ik heb mezelf geinjecteerd tijdens mijn vorige kuur en dat was geen probleem.

Het gaat me ook niet om het geld, maar om mijn thuis situatie.
Als die het toe zou laten dan zou ik hoogstwaarschijnlijk gaan kuren met Finaplix.

Ik kan de kuur ook verkorten naar 6 weken, dat zou beter voor de lever zijn.

Ik weet niet wat voor reports jij hebt gelezen, maar dit wordt mijn 2e kuur en het lijkt mij dat ik dan nog niet gigantische hoeveelheden nodig heb.

En ja, ik kom net uit een kuur. Maar ik zie niet in wat dat te maken heeft met het voorbereiden van mijn volgende kuur? Ik wil deze kuur starten over 6 weken, maar wil het gewoon goed voorbereid hebben.

als je al gekuurt hebt met injects,waarom dan nu niet?

leg je spul bij een vriend en ga 2x per week bij hem/haar,dan kan die persoon je gelijk ook de prik geven,scheelt een hoop gepruts :)

al die orals stacken zou ik niet doen...maar hey,it's your body :)

yup, veel te veel orals.
2 orals in één kuur is eigenlijk al van het goeie teveel.

doe wat ironmike zegt en overweeg te prikken op een ander adres.

en anavar onderdrukt echt heel weinig, zul je normaal gezien achteraf geen libidoproblemen mee hebben.
zelf nakuren vind ik dan overbodig.

ik vind mike's idee ook een beter plan dan je lever zo zwaar te belasten...

al moet je de beste " cut" injects wel vaker dan 2 keer per week zetten...

Zoals ik al heb gezegd: er gaat niet geinjecteerd worden
Maar toch bedankt voor het advies

Het is niet zo dat ik thuis niet genoeg privacy heb om te injecteren en het is ook niet zo dat ik angst heb voor de naald.

Het zullen dus teveel orals zijn, als ik het zo hoor. Hoewel ik me afvraag in hoeverre clenbuterol/ECA stack belastend zijn voor de lever.

Ook nog een vraag:
In hoeverre zijn injects minder schadelijk dan orals?
Er zijn hier zat mensen die grote hoeveelheden injecteren, het lijkt me dan niet dat dat minder schadelijk is dan die kleine hoeveelheid mg die ik aan orals naar binnenwerk.

Dit zijn enkele dingen die in mij opkwamen na het lezen van de replies.

Alvast bedankt :D

Je hebt de smaak wel te pakken he.. :D

magk je dan vragen waarom je niet wil injecteren :)

en tja over die grote hoeveelheden injecteren...

kijk orals zijn nu eenmaal veel schadelijker dan injects,ook grote hoeveelheden injects doe je maar 2 a 3 keer per week,niet alle dagen.doe je ze wel alle dagen,dan is het met een korte ester en dan zijn het al geen grote hoeveelheden meer,en dan is het voor een kortere tijd

het is gewoon een feit dat injects beter zijn dan orals

Ik heb het beloofd aan mijn vriendin.
Klinkt misschien een beetje stom, maar ik ben van mening dat belofte schuld maakt.
Ik kan haar wellicht uitleggen dat injecteren minder schadelijk is dan pillen, maar ik wil me gewoon aan mn belofte houden.

Het komt ook doordat ik gelezen had over de combinatie van Anavar met clenbuterol als simpele cutkuur. Anders had ik die belofte waarschijnlijk niet gemaakt :P

Ik kan opzich ook weer naturel gaan cutten, maar ik ben inmiddels toch geen naturel meer, dus wil er gewoon spullen naast hebben.

Ik heb het beloofd aan mijn vriendin.
Klinkt misschien een beetje stom, maar ik ben van mening dat belofte schuld maakt.
Ik kan haar wellicht uitleggen dat injecteren minder schadelijk is dan pillen, maar ik wil me gewoon aan mn belofte houden.

Het komt ook doordat ik gelezen had over de combinatie van Anavar met clenbuterol als simpele cutkuur. Anders had ik die belofte waarschijnlijk niet gemaakt :P

Ik kan opzich ook weer naturel gaan cutten, maar ik ben inmiddels toch geen naturel meer, dus wil er gewoon spullen naast hebben.

Wat een schatje ben je om dat te beloven :D

Anavar is zo mild dat kan je gewoon naast die Winny's slikken hoor. Ik zie daar niet echt een probleem in. Al dat gezeur over kapotte levers is dik overdreven. Tijdje geleden stond er ergens een artikel hier die dat bevestigde. Het is maar voor een paar weekjes dus ga je gang :)

magk je dan vragen waarom je niet wil injecteren :)

en tja over die grote hoeveelheden injecteren...

kijk orals zijn nu eenmaal veel schadelijker dan injects,ook grote hoeveelheden injects doe je maar 2 a 3 keer per week,niet alle dagen.doe je ze wel alle dagen,dan is het met een korte ester en dan zijn het al geen grote hoeveelheden meer,en dan is het voor een kortere tijd

het is gewoon een feit dat injects beter zijn dan orals

wrm als ik vragen mag, Ze gaan toch beide naar je lever toe

Tabs zijn gealkyleerd(ofzoiets :D ) Dus een beschermlaagje zodat ze niet worden afgebroken in de maag. Dit is een chemisch goedje en word dus opgepakt door je lever die er wat moeite mee heeft.

de anavar verhogen tot zeker 60mg/d,
en zou er zeker ook T3 bijgooien

8 weken is nog te doen voor de lever.Als je het echt "safe" wil spelen, laat dan je leverwaarden even checken na 6 weken. Zijn die ok, kan je nog wel twee weekjes doortrekken.

"gealkaliseerd" zodat de opname beter is, een oral passeerd ook nog is 2x je lever.

Als je geel begint te zien moet je maar is naar de dokter gaan.

Terug
Naar boven