MuscleMeat

oral cutkuur (help)

Ok even je eerdere posts in gedachten.... Meen je dat serieus over de zonnebank? Iets in mij zegt namelijk van wel

je doet het voor je vriendin, zo een hoop tabs eten ipv ff 1x een prikje + het is nog gezonder voor je lichaam dus nog beter voor haar zelfs.

ik denk dat het gaat tegenvallen.

doe gewoon een simpel masteron kuurtje ofzo als je ook geen libido shit wilt.
zet em op op 4-500mg .

je neemt de enanthaat en zet 1x per week 2 of 2.5ml in je been. volgens mij veel beter , slechts 1 maal zetten, verstop de stash in tsstijd op een goede plaats en niemand zal erachter komen dan kan je lekker zonder teveel leverzorgen een week of 8 kuren.

• Topic Starter Topic Starter
je doet het voor je vriendin, zo een hoop tabs eten ipv ff 1x een prikje + het is nog gezonder voor je lichaam dus nog beter voor haar zelfs.

ik denk dat het gaat tegenvallen.

doe gewoon een simpel masteron kuurtje ofzo als je ook geen libido shit wilt.
zet em op op 4-500mg .

je neemt de enanthaat en zet 1x per week 2 of 2.5ml in je been. volgens mij veel beter , slechts 1 maal zetten, verstop de stash in tsstijd op een goede plaats en niemand zal erachter komen dan kan je lekker zonder teveel leverzorgen een week of 8 kuren.

Het gaat erom dat ik een man van mn woord ben.
Het gaat er niet om dat zij moet denken dat ik een man van mn woord ben.

Maar toch bedankt :)

Het gaat erom dat ik een man van mn woord ben.
Het gaat er niet om dat zij moet denken dat ik een man van mn woord ben.

Maar toch bedankt :)

:cool:

het gaat duidelijk om haar perceptie..

zij is in de veronderstelling dat injects vele malen schadelijker zijn, dan zo'n klein onschuldig pilletje..

vanwege de laagdrempeligheid van pillen an sich..

Ik neem aan dat jou gezondheid ook bij haar centraal staat?
door haar te informeren over de risico's en bijwerkingen, lijkt het mij dat je haar wel kunt overtuigen.

in die zin vind ik niet dat het iets met je "woord" te maken hoeft te hebben. toch?

mocht je toch gaan voor orals zou ik het zo doen:

1-6 40mg ed anavar
1-6 40 mg ed winny
7-10 20mg ed nolva
1-10 500mg ed mariadistel.

ik zou alleen wat langer wachten dan de 6 wken die je jezelf hebt voorgenomen...;)

Net schema, maar ik zou die anavar miss uppen naar 60 mg of zelfs 80 mg ed, van de gebruikerservaringen van de mensen rondom mij en van de dbb leden hier is anavar alleen goed als je het lekker hoog doseert.

Terug
Naar boven