AndroidHealthClinic

Oren dicht onder de training

FabioItaly

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
68kg
Telkens als ik een oefening tot het ( maximaal doe) echt nog die laatste rep
dan gaan mijn oren dicht ?
tot 1/2uur na de training en dan gaan ze weer open :P

Weet iemand wat dit is ?

thxx

Dat het tijd is om naar de doktor te gaan. :)

Wordt waarschijnlijk even je oren schoonmaken van binnen.

Telkens als ik een oefening tot het ( maximaal doe) echt nog die laatste rep
dan gaan mijn oren dicht ?
tot 1/2uur na de training en dan gaan ze weer open :P

Weet iemand wat dit is ?

thxx

Heb ik ook vaak last van, duurt bij mij meestal echter maar 'n paar minuutjes voordat het weg is.

doordat je niet blaast tijdens het pushen van het gewicht worden je hersenen door de luchtdruk onder harde druk gezet, zie het als een balon die je opblaast en dan op laatst moment niet meer verder kan en kapot springt.

Dat gebeurt er ook met jou hersenen, het lucht moet ergens heen en zou wel eens je oren kunnen beschadigen.
Goed blijven blazen.
Je bent niet de eerste die bij me komt met dat probleem.
succes ermee.

• Topic Starter Topic Starter
doordat je niet blaast tijdens het pushen van het gewicht worden je hersenen door de luchtdruk onder harde druk gezet, zie het als een balon die je opblaast en dan op laatst moment niet meer verder kan en kapot springt.

Dat gebeurt er ook met jou hersenen, het lucht moet ergens heen en zou wel eens je oren kunnen beschadigen.
Goed blijven blazen.
Je bent niet de eerste die bij me komt met dat probleem.
succes ermee.

oke thx man dus ik moet gwn beter in en uitademen

btw vanaf nu echt 0 % vertrouwen meer in instructers alles wat ze zegge is onzin

1: eeten voor het slaapen gaan boeit neit is het zelfde als normaal eten zei die ??
2: khad het gezegt dat me oren dichtgaan onder het traine toen zei die: heeft niks met traine temaake ????

oke thx man dus ik moet gwn beter in en uitademen

btw vanaf nu echt 0 % vertrouwen meer in instructers alles wat ze zegge is onzin

1: eeten voor het slaapen gaan boeit neit is het zelfde als normaal eten zei die ??
2: khad het gezegt dat me oren dichtgaan onder het traine toen zei die: heeft niks met traine temaake ????

Mja eten voor slapengaan boeit niet, is voor interpretatie vatbaar. Beter had hij gezegd : trage eiwitten voor het slapengaan.

En je oren die dichtgaan heeft wellicht idd te maken met je ademhaling. Nog een heel goeie tip die mij heeft afgeholpen van dit probleem : altijd kauwgom tijdens het trainen :)

Terug
Naar boven