AndroidHealthClinic

Stelling Orgasmes verlagen testosteron maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
wtf? dat is hetzelfde als zeggen dat je anabolen kent inspuiten en dan gains hebben zonder te trainen?

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

En btw, hoe de **** zet je een slotje op een topic? Dit word allemaal ****ing saai...

wtf? dat is hetzelfde als zeggen dat je anabolen kent inspuiten en dan gains hebben zonder te trainen?

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

En btw, hoe de **** zet je een slotje op een topic? Dit word allemaal ****ing saai...
lol nee dat ik dus echt niet hetzelfde.
Wat ik bedoel is, kom dan gewoon niet klaar voor je training dan zit je toch safe.. je zegt net zelf dat je je zwakker voelt als je dat doet VOOR je training.
Pak een pre workout en fap voor je leven, als je straks 50+ bent voel je er niks meer van en heb je spijt dat je het niet hebt gedaan.

Hmm... Valt te proberen, en trouwens... Hoe de **** sluit je een topic? Op jou en nog misschien 5-10 mensen na trekt deze topic verkeerde publiek. Zie handtekening voor wat ik bedoel.

Je moet naar instellingen -> topic wijzigen -> sluiten

ik zie het niet? ik heb geklikt op "mijn actieve topics" maar daar kan ik het niet sluiten?

op alt+f4 drukken, dan krijg je een schermpje waar je het aan kan vinken

Gefeliciteerd 'suparpowers' je bent irritanter dan joranr en dommer dan luppie.Wie had dat gedacht.

Haha wat wil je doen dan? Zeggen dat ik een dunne stok ben? Lekker 11% bodyfat :) ahhw heerlijk :) 89% spieren :) heeeeerlijk :)
Bij jou is het een beetje anders denk k :)

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Dankjewel Marcel.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Nu nog een ****ing manier vinden om deze onzintopic te sluiten waar ik de antwoord al op heb... dit word mij een beetje te irritant.

Haha wat wil je doen dan? Zeggen dat ik een dunne stok ben? Lekker 11% bodyfat :) ahhw heerlijk :) 89% spieren :) heeeeerlijk :)
Bij jou is het een beetje anders denk k :)

je bent niet alleen een epic e-warrior, je bent ook nog eens ****ing dom.

en bij mij is het anders ja, als je je kleine broertje op je schouders zet kom je ongeveer in de buurt van mijn vvm.

als ik heb gerukt heb ik nergens meer zin in

Oh nee toch 13 cm... Daar gaan me gains.

Yup dat zal het vast wel zijn.
Ik ben superdom omdat ik nooit zielig voor me monitor aan me pik trek :)

Ehh niet? Geen idee hoe het moet.

jawel hooowr dat is cool

(weer eentje die ik zonder ervaring kan voorspellen)
Als ik 3 weken niet ruk en dan in mijn slaap klaarkom en nog af en toe een beetje rol in mijn slaap, zitten ik mijn bed mijn lakens echt alles onder de klaarkomkleefsel.
Wat is daar cool aan???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven